Přejít na obsah

Výběr auta s 1.0 TSI


michalr

Doporučené příspěvky

před 4 hodinami, Martab napsal:

Tak tak, vypnout jde.

 

Teplotu oleje by měl při proměnném intervalu umět zobrazit i MFA (stejně tak teplotu motoru).

Mám FIII Style a Maxi Dot teplotu oleje ukazuje, hned za okamžitou spotřebou (když se točí kolečkem na volantu)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejhorší smrt je z paniky. Nepanikařte. Buď te v klidu, jezdím 15ti-20ti kilometrové trasy denně - jezdil jsem je s 1.2 HTP, jezdil jsem je s 1.9 TDI, jezdil jsem je s 1.6 TDI a jezdim je s 1.4 TSI. Ty auta s tím nemají problém, jenom to prostě nechce vytáčet do nějakých zbytečných otáček.

 

Ten tříválce je motor. Je to obyčejný motor, který nevyžaduje žádné extra zacházení (panika: je to tříválec, musím kolem toho chodit po špičkách, aby se mu náhodou něco nestalo). Pokud s tím nebudete jezdit zastudena v omezovači, můžete být v klidu. A naopak - za studena v omezovači by vadilo každýmu motoru.

  • Líbí se mi 2
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Velky vplyv na zohratie oleja ma teplota vzduchu (leto vs zima), kolkokrat sa zrychluje, na akych otackach sa ide a akou rychlostou sa ide.

 

Napr. pri terajsich rannych 15 stupnoch, vystartujem a idem 3 km po meste (relativne stabilne) a nasledne sa pripajam na dialnicu, kde idem cca 110km/h kym sa nezohreje olej na 75-80 stupnov. Pri 1,2 TSI mam tuto teplotu po cca 3km na dialnici (teda 6km spolu) a pri 2,0 TDI po cca 5km na dialnici (teda 8km spolu). V zime sa tato vzdialenost hodne predlzuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S 1.2 TSI mám olej zahřátý v tomto počasí po nějakých 5-6km na 70°C, v zimě to kolikrát trvalo i 30km. Ale jak správně podotkl @Tragedie_v_JZD netřeba panikařit, běžně když vyjedu, tak za 4km najíždím na dálnici kde je hned kopec, jezdil jsem to s HTP a to má v současné době 250tis+ (jezdilo tuto trasu celý život), TSIčko to musí taky zvládat a to kolikrát když najíždím má v zimě jen stěží zahřátou vodu. Chce to jen z rozumem, nedupnout na podlahu, ale pozvolna zrychlovat.

 

Na druhou stranu v tom TSI bude olej ohřátý mnohem dříve než u současného TDI :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem se ještě nakonec dostal k nabídce na to samé auto ve výbavě TRUMF, akorát s motorem 1,2 TSI 66 kw a takžným zařízením. Tak teď z toho mám trochu těžkou hlavu

 

Za ty samé peníze...

Editováno: , autor: michalr
doplnění
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ak sú obe autá v rovnakej výbave, tak ber 1.2TSI..... ak však auto s 1.0TSI má nejaké iné výhody vo výbave/cene/farbe/km..., nerieš a ber tento trojvalec. ;)

 

Inak každé ráno jazdím s 1.2TSI asi 7km cestu do práce (mestský obchvat väčšinou plynulých 70-105km/h), v zime sa mi olej ledva zohreje na 50-60°C, teraz v lete to už je 70-80°C... ale 90°C som asi nemal ešte nikdy! Uvidíme, ako dlho to motor vydrží.. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk změnil název na Výběr auta s 1.0 TSI

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...