Patrik1971 Vloženo 7. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2019 Vcera vecer presne to identicke...prisla sprava aj do appky a aj po dlhej dobe na email. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 7. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2019 To je umělá inteligence. Auto poznalo, že se někdo pokusil velmi nápadně změnit RZ z čísla 2Bx 0xx0 na něco jiného. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dombo Vloženo 12. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2019 ani mne nefunguje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
l79 Vloženo 12. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2019 Včera mi fungoval, dnes nenajede nebo nezobrazí data vůbec (apka ani portál). Poslední 3.týdny s tím mám problémy. Chvíli jde pak zase ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomhatom Vloženo 15. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2019 Ahoj, v posední době mi nechodí info o opuštění/vjetí do oblasti, jak na email tak ani upozornění přes apku. V apce to je ,ale ta to již nehodí na display mobilu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M_ike Vloženo 30. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2019 Poslednich par dnu je skoda-connect bud uplne nepouzitelny, nebo radejc rovnou nefunguje. Je to jen muj pripad, nebo se to deje i nekomu dalsimu? Kdyz jsem si chtel v aute zobrazit zpravy, vyskocila na mne nejaka stranka audi s timeout chybama a autu se neodarilo nic nacist. V portalu vidim, ze mam auto offline, pritom ale data mi v aute normalne jedou ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aha Vloženo 30. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2019 Mě škoda-connect taky nefunguje - něco se pokazilo. Dělá mi to delší dobu. Nemůžu se tam ani přihlásit. Ovládání nezávislého topení přes škoda-connect si dělá, co chce. Občas komunikuji s podporou, ale zatím bez výsledku. Za mě jsou to vyhozený peníze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik1971 Vloženo 30. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2019 Tiez od vcera vyhadzuje zvlastne chyby,natahuje nieco z vw portal,kurenie som vcera neaktivoval ani na 20ty krat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomaxus Vloženo 30. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2019 Dnes odpoledne info z telefonické podpory (velmi zjednodušeně): u online služeb máme výpadek. Víme to. Řešíme to. Přesný termín , kdy budou služby funkční bohužel nevíme....snad do několika dní.... Tak čekám.... :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xtrack Vloženo 30. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2019 (editace) Potvrzuji výpadek "škoda connect" i VW "we connect" Mají v tom kluci bordel a dva dny nic. Podpora o tom ví a řeší, ještě že mám dálku k webastu. Asi přes rok co tento systém používám, jsem nezažil měsíc aby nezkolaboval. Bravo VW ještě že si za to necháváte královsky platit? fakt navoněná bída. Editováno: 30. Říjen 2019, autor: xtrack 1 1 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LuckynPet Vloženo 31. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2019 Škoda Connect je pro mě obrovské zklamání. Mám vozidlo Škoda Karoq a není snad jediný týden kdy by služba fungovala korektně. Kontaktování infolinky nikam nevede, nic se neděje a v zlepšení už ani nedoufám. Moc jsem se těšil na nezávislé topení a jeho možnost ovládání telefonem. Bohužel nic z toho se nekoná, většinou appka nefunguje. To že to je placená služba, která neustále padá infolinku nezajímá... :( 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik1971 Vloženo 31. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2019 Tentokrat sa ale jedna o celokoncernovy vypadok.Ani kolega nemohol rano spustit kurenie v E UPku a pekne skriabal zamrznute okna. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LuckynPet Vloženo 31. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2019 Uz appka funguje? Pro zmenu mi ted tvrdi ze mam auto odemcene a otevrene dvere u spolujedzce. Sel jsem radeji zkontrolovat, ale vsechno zamcene nastesti :)) Mam Karoqa cca 3 mesice, ale s appkou neustale potize, na hlasku “neco se pokazilo” a vykricnik v kolecku, uz jsem fakt alergicky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
l79 Vloženo 31. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2019 Mě to už odpoledne fungovalo (a funguje), asi už to opravili, tentokrát to byl docela dlouhý výpadek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xtrack Vloženo 31. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2019 (editace) před 1 hodinou, Lukas.Vanek@outlook.com napsal: Uz appka funguje? Pro zmenu mi ted tvrdi ze mam auto odemcene a otevrene dvere u spolujedzce. Sel jsem radeji zkontrolovat, ale vsechno zamcene nastesti :)) Mam Karoqa cca 3 mesice, ale s appkou neustale potize, na hlasku “neco se pokazilo” a vykricnik v kolecku, uz jsem fakt alergicky. Mě apka včera večer naskočila a v noci hlásila odemčené auto a když jsem se podíval, hlásila že je vozidlo v pohybu, nelze zjistit polohu a byl aktivován soukromý režim? Chlapi těch 20.vteřin strachu Vám nepřeju, než jsem vystřelil z pelechu a zkontroloval všechny auta by se ve mě krvi nedořezal? A dnes mě přišla neodolatelná nabídka, sleva 30% na službu škoda connect a infotaiment online celkem asi za 2300kč na rok? to už jsem vážně pěnil po noční kontrole na dvorku? Editováno: 31. Říjen 2019, autor: xtrack Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
l79 Vloženo 31. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2019 Když mi nejde apka nebo hlásí blbosti, mrknu na portál a pokud i tam jsou nesrovnalosti je mi jasné, že to nefunguje. Navíc pokud se nejde delší dobu přihlásit do apky nebo portálu, tak vím, že je výpadek a informace beru z rezervou. Tu "skvělou slevu" už jsem měl loni při prvním prodloužení, tudíž to dávají asi pořád Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xtrack Vloženo 1. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2019 (editace) Ano máš pravdu hlavně ve 2.15 ráno po probuzení apkou a zjištění co se děje máš čas a chuť čumět do portálu a přemýšlet jestli jde o fake nebo ne? Asi kdyby tě to v noci probudilo jako mě, by jsi to bral stejně? Ale jasně, už po schodech na parking jsem přemýšlel proč nevolají ze Sherlogu ? a vlastně ani neměli důvod. Co se slevy týče, že je hanba nefackuje, zkoušejí a ladí funkčnost za naše peníze a trpělivost. Ode mě rozhodně nic neuvidí, ovšem kdyby to fungovalo jak má, platím a užívám.? Editováno: 1. Listopad 2019, autor: xtrack 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel CZ Vloženo 1. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2019 Škoda že aspoň někde na webu nemají informace ... Teď je výpadek ... bude trvat asi 2 dny ... Teď už je to OK a podobně. Když už nechtějí vracet peníze nebo prodlužovat licenci ať se člověk aspon dozví. Tak nějak si říkám "Kam kráčí" ... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LuckynPet Vloženo 1. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2019 Přesně tak, výpadek se může stát, ale kdyby o tom informovali bylo by to fajn. Než zjišťovat, zda je problém jen u mě nebo ho má i někdo jiný a zjišťovat to třeba tady na fóru. Nebo kdyby to bylo alespoň v aplikaci napsané „služba nedostupná“ místo haluzů jako že auto je odemčené někde jezdí, topení nelze ovládat, hláška něco se pokazilo atd… O nějaké kompenzaci Škodovka nechce ani slyšet. Už několikrát jsem se na to ptal a jen ticho po pěšině. Až vyprší "předplatné" tak se určitě rychle předem ohlásí o zaplacení... :( viz. příspěvek výše... je to smutné... začínám litovat že u mě zvítězil rozum poměr/cena a šel jsem do škodovky (Karoq), místo Peugeot 3008, nebo Volvo XC40 či XC60 :( které mám stále v srci... :( 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 1. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2019 Nechápu, jak mohou takový nedodělek distribuovat a ještě si za to nechat platit. A taky úplně moc nechápu, v čem je vlastně takový problém, že to nedokáží rychle odstranit.... 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomaxus Vloženo 1. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2019 Od včera plně funkční :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LuckynPet Vloženo 1. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2019 Plně funkční asi ne všem.. teď akorát přišla mi odpověď od škoda auto, že by mělo škoda connect během dopoledne být plně funkční. Zřejmě mají uživatele v různých skupinách a někomu šlo už včera někomu až snad dnes... :( cituji:... Vážený pane Vaňku, velmi se omlouváme, v posledních dnech došlo k výpadku aplikace i služeb ŠKODA Connect během dnešního dopoledne by již mělo být vše v pořádku – případně prosím restartujte telefon nebo přeinstalute aplikaci. Pokud by aplikace ukazovala nadále chybné informace, prosíme o přesný popis vč. příslušných screenů, které bychom předali k analýze. Ještě jednou se omlouváme a přejeme pěkný den. Irena Kohoutová ŠKODA AUTO Help Desk Mobile applications, infotainments and mobile online services (ŠKODA Connect) email: support@skoda-info.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M_ike Vloženo 1. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2019 Jo, uz je to vazne funkcni, v aute mi ale bohuzel furt ukazuje cervenou zemekouli, i kdyz vse funguje jak ma.. nechapu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jpav Vloženo 1. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2019 Apka funguje ale nechodi oznameni ani emaily !Už asi tři neděle Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
l79 Vloženo 2. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2019 Aplikace a portál fungují, ovšem potvrzuji, že oznámení o překročení rychlosti a opuštění oblasti mi na mail rovněž nechodí. Nicméně ŠA nikde nepíše o tom, že to nahradí online sledování typu Sherlog apod. Takže věřit tomu prostě nejde a není to asi účelem. Nicméně nechápu proč to někdy jde a někdy ne. A výpadky funkčnosti? Když to funguje nemusím dělat změny. Při výpadku a zboření systému to obnovím ze zálohy. A v případě, že aplikuju novinky není nic jednodušího než vydat beta verzi a zkoušet na referenčních vozech, kterých má ŠA určitě dost a nebo oslovit zákazníky s možností vrátit se k původní verzi, jak to dělají jiní výrobci sw. Tohle co se poslední dobou děje s touto placenou službou je k pláči. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.