Martab Vloženo 26. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2020 (editace) před 23 minutami, Jan R. napsal: ... Kamiq má jiné zaměření a jinou cílovou skupinu, co to sem tahat. ... A Fabia HB i Combi mají stejnou cílovku? Navíc jen u nás potřebují rodiny asi vozit vzadu 0.8kg vzduchu (to jde dobře vidět třeba na prodejích Golfu nebo Clia v jiných částech Evropy). U nás se prodává Scala cca stejně dobře/špatně jako i30, to je docela úspěch. U nás Scal taky jezdí relativně dost (kupodivu i docela dost s potiskem). Spíš je otázka, jetsli ty "plánované" prodeje byli vůbec nastaveny realisticky... EDIT: navíc Scala a Kamiq sdílejí spoustu společných částí, takže náklady na vývoj se mezi ně taky rozdělí. Editováno: 26. Říjen 2020, autor: Martab Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 26. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2020 Tak s potiskem jasný, u O4 nasadili takovou cenu, že pro některé firmy je to daleko výhodnější. No uvidí se co dál. Ale až skončí 125let, teď i u Style sebrali 17 kola, jestli jim to pomůže .... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 26. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2020 před 26 minutami, Jan R. napsal: V Praze jich potkávám dost, Ambitiony tedy více, ale jak se vyjede do menších měst je to bída. Pravda, já se většinou motám kolem největší moravské vesnice, Praha jen 1x měsíčně a na dálku vidím ještě dost dobře. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kane13 Vloženo 26. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2020 před 2 hodinami, Jan R. napsal: Právě ta mediální masáž jak to bude levný Golf VIII. Jedno kdo to napsal, čísla jsou asi jednotná ne. Kdyby to napsal Blesk, Svět Motorů tak to bude asi fajn. Kamiq má jiné zaměření a jinou cílovou skupinu, co to sem tahat. Měli plán v 2020 100 tis. ks. Dobře je tu korona, ale jestli na konci roku bude aspoň 70... V auto průmyslu jsem x.let a věřte, že zaplatit vývoj fungl nové generace 50ti tisíci kusy nejde. Za mě volba pro rodinu je vhodnější Fabia Combi, kdo chce moderní velké ne moc přidat a rovnou má prostornou O4. Rozhodně se tu nemíním hádat, nicméně v branži už taky nejsem úplně týden. Úplně si nevybavuju, že by byl prodejní cíl nastaven u Scaly takto. Možná jsem to přehlédl, ale úplně to nekoresponduje s procentuálním zastoupením prodejnosti jednotlivých modelů. Kamiq má sice možná stanovenou jinou cílovku, ale v praxi se velmi často stává, že právě lidé, kteří jezdili Rapidem a jdou se podívat na Scalu, skončí v Kamiqu, protože je to "in". Scala byla minimálně na českém trhu plánovaná jako fleetové auto, což splňuje. Krom toho Scala je v podstatě Kamiq, takže náklady na vývoj se hodně rozmělňují, na to se nesmí zapomínat. Mimochodem interně mají oba modely kód NW, podobně jako měl Rapid a Spaceback NH). A Fabia Combi jako rodinné auto opravdu ne. Sám ji mám doma a ve čtyřech lidech je nemožné někam cestovat. Tím netvrdím, že Scala je typické rodinné auto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 26. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2020 No je to u Fabie combi o nárocích, požadavcích a samozřejmě taky o velikosti pasažérů, tedy pro spoustu lidí může Fabia combi v pohodě splňovat požadavky rodinného auta, třeba i do toho Chorvatska. Pro tebe tedy ne, pro jiného ano. Každému podle jeho gusta. O tom jestli se Scala prodává dobře nebo ne a jestli je úspěšná, nebo není , by asi vypovídaly spíše žebříčky prodejnosti třeba v zemích Evropy a to hlavně v porovnání s podobnými modely jako je Scala. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 26. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2020 Prodeje jsou nízké, o tom žádná. Jde ale prakticky o dvojmodel obdobně jako u FII/R. Není tady sice shodná komplet přední část, ale mají toho i tak společného dost. Skoro komplet celý interier, s nějakými odlišnostmi v software bude totožná prakticky celá elektrika od budíků po jednotky ESC. To samé agregát. Podvozek nemám projitý podrobně, ale tipl bych si, že zvýšení světlé výšky je kombinace vyššího obvodu kola, delších pružin a to bude skoro všechno. Předpokládám, že se neliší ani nápravy, brzdy. Pokud by měl k tomu někdo detaily, bylo by to super. Prodeje Rapidu v na západě byly krom jiného dané dost nesmyslnou cenou. Zdaleka to nebyla nižší střední třída, ale cena byla prakticky na úrovni korejců. Nemám poslední dobou sledovat co se kde šustne, ale tohle bude předpokládám taky důvod. Mně přijde, že Scala velmi dorostla a oproti Spacebacku je to velký skok. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Novotka Vloženo 26. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2020 Ale u te Scaly tu cenu přestřelili uplne stejne jako u toho Rapida. Proto se neprodává. Že je jinde než Rapid je také otázka. Kamarád je cestak u nářadí´ma červenou Scalu v základu s manuální klimou a plechama. uvnitř oproti manzelcine Rapidu nevidim extra rozdíl. Z venku není Scala také žádný zázrak s Wau efektem. A chybí ten obří kufr u liftbacku. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 26. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2020 Tak to že je u nás nějaká cena, ještě neznamená, že to tak je v celé Evropě, třeba i30(FL) vs. Scala (v tomto pořadí) od: ČR 329 990 Kč vs 417 900 Kč UK £20,695 vs £17,265 FR 20 300€ vs 20 330 € UA 476 300 грн vs 463 301 грн Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
csabac Vloženo 26. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2020 Cena scaly je vysoka. Vy v CR mate dobre zlavy a tym sa konkurencia stava menej atraktivna. U nas je scala drahsia a nema vyhodu voci konkurentom. Ak porovnam htb kategoriu, cenou je medzi drahsimi. Vyhrava priestor, kufor. Ak niekto nechce combi, scala ma navrh. Co sa spracovania tyka, pouzitych materialov, tak to taka slava nie je. Dost velke vytriezvenie som mal cez vikend, co som sedel v leone. Sirka, posed, materialy o kategoriu vyssie. Vyskladal som si leona. 2,0tdi, 3zonova klima, full led a vsetko co mam v scale vratane metalizy. Cena 22300. Moja scala 1,6tdi vychadzala v SR na cca 21500. Rozdiel nie velky, to spracovanie a pohodlie dost velke. Jasne, leon htb ma maly kufor, no je moznost volby i combi. Ja stretavam dost scal, no o4 vidim tak casto ako scalu a ta je na trhu kratky cas Cakal som vacsi zaujem firiem o scalu, no pride mi to tak, ze stale u nas vitazo octavia i napriek vyssej cene. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 26. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2020 Pro CR jsou dost podstatne zustatkove ceny, ktere urcuji cenu operativnich leasingu. A celkove jsou CZ a SK trhy skutecne "zvlastni". Mimo jine prave kvuli tomu, jak se (musi) prizpusobuje konkurence. Ja bych Scalu jako drahou po odchodu OIII nevidel. Staci se podivat na ceny Fabie. A kdo vi, jak bude nacenena nova generace Fabie. Opakuje bohuzel preslap s manualni klimatizaci, ale to je tak vsechno, co bych ji vytknul. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
csabac Vloženo 26. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2020 Ja by som to este rozdelil. Cena v zaklade, po zlave nie je vysoka a je konkurecie schopna. Horsie je to pri naceneni vyssej vybavy a tiez tdi verzie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Twisted Vloženo 26. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2020 Co si budeme povídat. Pokud byl Rapid označován za neúspěch, tak Scala se stejnými výsledky není žádná sláva. Teď ji ještě zazdili zrušením dieselu, protože koncern nepovažoval za nutné vyvinout naftu pro cokoli pod Golfem. Subjektivně mě Scala zklamala designem, zrušením liftbacku a nekvalitou prvních ročníků. Teď ještě to hloupě načasované zdražení. 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boonno Vloženo 28. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2020 Potkávám scaly každý den a to bydlím na malém městě. Vidím to taky na špatný zrak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 28. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2020 Včera jsem jel z Brna mých 130km ze zaměstnání a potkal jsem jednu. Na maloměstě po nástupu scaly přibyly k mému další 3 výběhové rapidy a scala až do teď pouze jedna, brýle na čtení mám nové a na dálku nepotřebuji. Ale zaměstnavatel už taky jednu konečně pořídil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 28. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2020 Takhle to nejde brat. Tady u nas zas prakticky nikdy nebyl videt Yeti nebo treba novy Hunday. Ted je sice docela dost Karoku, ale Kokodaku snad 3 ks. Fabii a Rapidu milion. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Husita Vloženo 10. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2020 A Scala bude RS a né, že né https://www.autoforum.cz/predstaveni/skoda-chysta-do-roku-2023-spoustu-novinek-dorazi-i-necekany-prirustek-mezi-rs/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 10. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2020 Né že by se mi Scala RS nelíbila, ale nevím zda zrovna toto považovat za důvěryhodný zdroj, kór když píší o hybridu a koncern žádný hybrid pro MQB-A0 prozatím nemá... 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal T. Vloženo 13. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2020 ScaloRapid na videu: Za pozornost stojí ovládání klimatizace a má i průvlak (ale je o chlup delší) :) 2 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
csabac Vloženo 13. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2020 Pekne licuju zadne svetla :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
touareg3 Vloženo 13. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2020 Pokiaľ dobre vidím, toto nie je Scala, ale RAPID. A ešte k tomu ruský. :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 13. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2020 Je to (druhý) facelift Rapidu pro Rusko, kde pokračuje dál výroba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 12. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2020 Důvody jsou asi každému jasné Cena, podvozek upravený z Pola, bez combi, banální závady, smontování auta ... https://www.autoforum.cz/predstaveni/skoda-rapid-v-prodejich-totalne-valcuje-novejsi-scalu-i-kdyz-je-k-mani-jen-na-dvou-mistech/?fbclid=IwAR2MwkgENlMgVi1w51YpZ4HQrxCj0Lf2lWd8xWR8wmZ1iFiuXWGe7kAcwRU Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wazi Vloženo 12. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2020 Není to tím, že to auto je vzhledově Scala, ale jmenuje se Rapid? 🕵️♂️ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 16. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2020 Duvody zrejme mnohym jasne nejsou. Treba v Rusku je prodej combi natolik "vyznamny", ze se tam vubec nevyrabi. Obdobne cinani kupuji verzi sedan. Zaroven pan Miler porovnava obdobi, kdy druhou karosarskou verzi Rapidu byl liftback, dnes je to "SUV". Pokud tedy porovnavat, tak Scalu a Spaceback v Evrope. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Skodascalacng Vloženo 28. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2020 (editace) a hned se zvýší prodej https://zdopravy.cz/scala-bude-jezdit-jako-policejni-vuz-skoda-porazila-hyundai-v-miliardovem-tendru-stat-cenu-taji-70199/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=0&dop_req_id=oi283ouQ5DB-202012281637&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box Editováno: 28. Prosinec 2020, autor: Skodascalacng Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.