Přejít na obsah

Škoda SCALA


Petrzi

Doporučené příspěvky

Možno su ľudia čo majú šťastie a natrafia na dobry kus, možno im nevadí čo iným vadi, neviem. Moja skúsenosť a môj kus je proste zlý sen, preto taky názor. A úprimne ked som si sadol s Ceedu do mojej Scaly tak som v spracovaní videl a cítil rozdiel. Za mňa jedine pozitívum Scaly je priestor vzadu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zatím funguje, je fakt, že zatím mám jen 3700km, uvidím po 10-20tkm, když se nechytne audio, tak vytáhnu flash disk a pak ho tam vrátím, tak se chytne, sedadla zatím drží, zatím nejdelší cesta Děčín a zpět, ve čtvrtek pojedu do Mělníka. Teprve se rozjíždí,

spotřeba pomalu klesá(minulý týden 4x Vizovice a zpět - Masters of Rock - 5,7- 5,4l - PP, průměr 104km/h - den/noc), projeli jsme i průtrž mračen - radar zatím v pořádku, koupil jsem si to na důchod, tak uvidím. Když jsem měl v práci(servis v Bulharsku) půjčenou 

i30, tak mi nesedla do ruky. S různými auty mám odježděno cca 1,5mega km, tak můžu srovnávat- pro mne je to kompromis cena- kvalita, pokud bych nedostal výhodnou slevu přes bývalého zaměstnavatele, tak jsem možná měl Cee´d v kombíku, ale ten nemá vyklápěcí kouli a paket pro špatné cesty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@csabac tak nevím, já podobné problémy vůbec nemám. Infotainment nic neumí, takže by mě štvalo, kdyby to blblo jako u tebe. Ale mě to nezlobí vůbec. Tak teď je spíš otázka jestli má někdo smůlu na špatný nebo štěstí na dobrý 😁 Já jsem byl v servisu krom pravidelných prohlídek, jen na opravě kapoty po kroupách 🤷‍♂️

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Musím říct, že mě toto čtení moc mrzí.

Já s infotainmentem (vyjma velmi zřídka zaseklé flešky na přehrávání - teď už dloooooouho ne) problémy nemám, vše šlape, jak má, včetně kabelového AA, se kterým jsem nacestoval už moře kilometrů.

Celé je to podle mě velmi nešťastná shoda náhod, která musí majitele nutně dovádět k šílenství. Myslím, že velký díl má autorizovaný servis, který to řešil v rámci záruky laxně a já bych asi navštívil jiný. Toto chování je prostě neakceptovatelné - jak auta, tak servisu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to se mi taky jednou stalo. Nastoupil jsem do auta, nastartoval a volalo to 112 a nešlo to zrušit. Paní jsem to vysvětlil, ale moc se jí to nezdálo a několikrát se mě ptala jestli mi fakt nic není 😀. V servisu mi řekli, že vidí, že se to vytočilo, ale neví proč a neví co s tím dělat 😁 ale od té doby to neudělalo, tak už jsem to neřešil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

Až na to, že co do interiéru je Kamiq i Scala 1:1 kopie. Takže co do prostornosti (až na kufr) je ten "největší HB" i "nejmenší SUV" úplně to samé... Jinými sllovy, Kamiq nabídne stejně prostorný interiér na o 12cm kratším prostoru, každý ať volí co mu vyhovuje, ještě stále je možnost zvolit si :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Těch 12 cm je hlavně dáno useknutým (menším) kufrem. Celkově si myslim, že Scala jako taková by byla ideální ve variantě combi. V dnešní době by kanibalizace s OIV nebyla tak zásadní. Zrovna včera jsem se byl objednat do servisu a je to podle mě nedoceněné auto.

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Scala se bude vyrábět do konce desetiletí. 

 

 Šéf Škody Auto už má jasno, kdo bude „poslední mohykán“ s klasickým motorem - Seznam Zprávy (seznamzpravy.cz)

.....................

Co bude ten „poslední mohykán“ mezi spalovacími motory?

 

Podle našeho současného plánu to mají být KodiaqSuperb a Octavia. Ty se plánují i po roce 2030.

Teď jsme ale aktuálně přijali rozhodnutí prodloužit výrobu modelů FabiaKamiq a Scala do konce desetiletí. Podle našich původních plánovacích předpokladů měla být výroba ukončena dříve, ale tím, že transformace na elektromobilitu nepostupuje tak rychle, jak se předpokládalo, jsou dispozice tento životní cyklus prodloužit.

Editováno: , autor: Dodi 15
text
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Aka je predajnosť tohto čuda aktuálne? Dnes došla reklama, že ovca v drive od 21000. Keď som pozeral a so zvedavosti nahodil ešte niečo do výbavy, vyšlo mi, že za 22500 je octavia 1,5tsi s peknou vybavou. Pre porovnanie, scala s tou vybavou mi vysla 23900...to je nejak zvlastnbe nastavena logika predaja :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V rodine máme Scalu Drive + 1,0 85kw po FL r.v 9/2024 vysla na 21500  vybavu neviem presne. Oproti mojej Scale 2019 naozaj vnutry plasty drzia aspon zatial dobre. Kvalitou isli naozaj trochu hore zarial nic nevypadlo sos, Tablet vsetko zatial ok. Teraz mu dali aj zlavu na zimne kolesa komplety. Oproti mojej ma aj predne senzory, sklapanie vonkajsich zrkadiel, tablet velky, zadna kamera, prisvetlovanie. Mne osobne sa paci. Pribudli nejake ovladace na klimu. Oproti mojej hrkalke je to pokrok

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...