Jump to content
honzik

EGR ventil

Recommended Posts

IMG_20180227_182939.thumb.jpg.952835ef7f96a210b2a9228ed6c97904.jpgtak se mi podařilo zatím jen toto, pokud mi někdo poradí jak si program upravit abych mohl zjistit víc budu jen rád , ještě jsem k tomu našel toto na netu k těm číslum nevím jestli celý popis bude odpovídat i mě 17848 - ventil zpetneho vedeni vyfuk. plynu

17851 - Potenciometr zpetneho vedeni vyfukovych plynu (G212) Signal prilis maly
P1443 - 35-10- --Sporadicky

Edited by valfren

Share this post


Link to post
Share on other sites

žádné snížení ani zvýšení spotřeby jsem nezaznamenal, vliv to má hlavně na emise

Share this post


Link to post
Share on other sites

poradí někdo přes akční členy krásně cvaká a egr je nový starý vykazoval podobnou závadu ale tam ho někdo navíc poladil šroubovákem a kladivem díky za pomoc

 

egr.JPG

záv 2.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čau fábisti,

 

tak mi také bohužel začal kolotoč ohledně EGR.

Po vyčistění samotného EGR a trubičky stále chyba ve vag-nízký průtok.

 

Po výměně EGR za nový, stav spíše horší, závada ve VAG stejná + auto navíc škube, navíc ještě chyba EPC...

 

Jedná se o motor AUB.

 

Chtěl bych kompletně vyndat tu trubku, ale nevím jak se dostat ke šroubům za klapkou.

Nedělal jste to někdo?

 

popř. ohledně této problematiky nějaký tip?

 

díky za info

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím vespolek.

Jsou tyhle rezavé svorníky na egr velký problém,půjdou vyměnit nebo se musí vyměnit i příruba?

Díky za rady

egr.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jsou to štefty zašroubované v hliníkovém bloku takže si myslím že při pokusu ty matky povolit, pujdou i se štefty

Share this post


Link to post
Share on other sites

Není nic jednodužšího než to zkusit.

Myslel jsem že to třeba už někdo dělal něco podobného.

Uvidím.

Pro čištění je ten ventil potřeba sundat?Nikde jsem nenašel žádný postup :(

Hází mi to právě nějakou poruchu do řídící jednotky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Udělal jsem nastavení přes VAG a proběhlo dobře.

Pak jsem otestoval a test taky dobrý.

Po cca 50 - 60 km se rizsvítila kontrolka motoru  Chyba P402 recirkulace spalin Flow excessive detcted

Co myslíte.

Vyčistit nebo vyměnit za jiný  (nový )

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdar chlapi.

Už jsem asi otravný,ale chci se zeptat.

Na mém EGR ventilu mám nějakou visící hadičku s něčím :D

Kam by to mělo dojít zapojit,nebo to tak nechát?

Přikládám fotoIMG_20181101_163854.thumb.jpg.31291c0d830ebc3b2dc87b384a342e2c.jpg

IMG_20181101_163921.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak dnes sem se dostal k výměně EGR ventilu.

Po náročné výměně došlo na "základní nastavení" to bohužel neproběhlo a vyhodilo chybu (možná způsobenou teplým motorem)

Zkusil jsem tedy na konektor připojit starý EGR a u něj "základní nastavení " proběhlo

 

Mám tedy vyzkoušet nastavení za studena a když nepůjde tak i smazat adaptační hodnoty?

Pročítal jsem tady příspěvky a nenašel jsem řešení mého problému...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím, mám fabii 1.4 16v 55kw BKY (r.v. 10/2006) nevíte někdo jestli motor s tímhle kódem má někde zašitej EGR ventil protože na klasickém místě napravo od svodů není (viz obrazek).

 

3joBXK8.jpeg

Edited by Honza039

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myslím, že by se tam měl nacházet tento díl, ale nevím to jistě

https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/036131503r-egr-ventil-1-4-16v-pierburg-4358.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

jistě to zjistí pokud si na uvedených stránkách vytvoří ve virtuální garáži auto dle svého VIN a pak mu to zobrazí pouze kompatibilní díly, všechny ostatní budou šedé/neaktivní

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Similar Content

    • By mike_k
      Nevi nekdo jaky je predepsany interval vymeny rozvodaku pro 2.0 mpi / 85kw? Kdyz jsem se pri posledni prohlidce v 75000 km ptal, tak mi to v autorizovanem servisu nikdo nebyl schopen rict, jen me ujistovali, ze se to urcite pri kazde prohlidce kontroluje, cemuz teda moc neverim.
    • By PTiCA
      Přikládám návod na výměnu čidla chladící kapaliny G62 u vozu Fabia 2.0i r.v. 2003.
       
      Zjištění závady
      Na budíkách se mi přestala ukazovat teplota motoru. Po cca 2. dnech se zobrazila chyba motoru na budíkách.
      Diagnostika zobrazila chybu 16500 - čidlo teploty chladící kapaliny (G62)

       
      Postup výměny
      Po sundání krytu motoru stačí odpojit hadici která vede od vzduchového filtru.
       
       
      Čidlo se nachází hned pod hadicí.
       
       
      Ted stačí odpojit původní čidlo, vytáhnout pojistku a čidlo lehce vysunout nahoru.
       
       
      Ted stačí vrátit zpět nové čidlo a postup opakovat obráceně. Po dokončení výměny pomocí diagnostiky smazat chyby v jednotce motoru a je hotovo.
       
       
      Mě trocha vody vystříkla když jsem čidlo vyndal. Doporučuju s tím počítat a mít trochu destilky nebo chladící kapaliny na dolití.
       
       
       
    • By kols
      Mám toto čidlo asi vadné, neboť vždy po ujetí asi 100km se rozsvítí kontrolka emise. Vag píše 16502 sporadicky - vadné čidlo teploty,konektor, vedení atd.Po výmazu chyby kontrolka zhasne. Konektor čidla i na ŘJ motoru jsem vyčistil a asi po 100km to stejně svítí znova.Chci čidlo vyměnit, ale je tam utopené, že se tam jen tak nelze dostat. Poradí mi někdo co třeba demontovat, nebo jak se k čidlu dostáváte. Co demontujete?
    • By bobanHTP
      Zdravím všechny,  napadlo mě pro Ty co mají dilema jestli koupit Rapid nebo Fábii sepsat  moje subjektivní postřehy. Rapid mám asi měsíc, nyní na reklamčce v servisu :-)  a Fábii kombi pár dní jako náhradní auto. Oba vozy jsou vyrobené v roce 2016. Motoricky nemohu porovnávat, protože Fabi má jen základ 1.0 MPI 55kw (kombik) -jinak velmi tichý motor, podlě mě do městské džuhgle úplně stačí.
       
      Fábie Kombi III
      - větší kufr, ale úzký
      - perfektní výhled do všech stran
      - horší odhlučnění podvozku a dveří - může unavovat na delších cestách
      - málo místa vzadu na nohy
      - dizajn palubky je příliš tendenční, rychle zestárne a bude nemoderní, podle mě odfláknutá dizajnově středová konzole, kde je ovládání klimatizace
      - více trpí na boční vítr, opět vadí při delších cestách, časté korekce volantu zvyšují únavu
      - vidím Fábii kombi jako pracanta, kde je třeba větší kufr a jezdí se kratší trasy a nebo mladá rodina co si nemůže dovolit dražší nový vůz -- ovšem tam už si nejsem jistý tím komfortem a místo F 1.0 MPI bych asi volil Clio kombi 1.2 a  nebo zánovní větší a pohodlnější vůz.
       
      Rapid SP
      - lepší odhlučnění podvozku a dveří(nevím proč)
      - vzadu famózní prostor na nohy
      - decentní palubka - podle mě si déle zachová pocit moderního interiéru
      - širší kufr, byť menší objem
      - lépe sedí na sněhu a dálnici (dělá to delší rozvor a širší zadní náprava)
      - stylovka (zatímco Fábie na mě působí jako poctivý pracant, Rapid SP je i trochu zábavný dizajnem)
      - docela slušně zváldá i silný boční vítr
       
       
       
       
×
×
  • Create New...