Palo.k84 13 Posted March 28, 2019 Share Posted March 28, 2019 Ahojte, pred par tyzdnami sa v ponuka Karoqu objavil pri verzii Sportline motor 2.0 TSI. Je to pre Karoqa novy motor. 2.0 TSI je sice uz znamy motor ale ak sa nemylim, presiel teraz kvoli emisiam nejakymi zmenami. Predpokladam, ze tam uz dali filter pevnych castic. Chcem sa vas opytat ci ma niekto z vas blizsie info o motore. Zaujimaju ma hlavne tie zmeny a v suvislosti s nimi vase nazory ci to moze nejako ovplyvnit zivotnost a charakter motora. Vseobecne ho totiz pokladam za velmi vydareny, mal som ho, teda trochu s inym vykonom, vo verzii octy III RS (no ten este OPF urcite nemal). Vyberam totiz nove auto a finalisti su dvaja - prave Karoq sportline 2.0 TSI a Mazda CX 5 2,5 skyactiv g (hladka atmosfera) a fakt sa neviem rozhodnuuuuut. vopred vdaka za akekolvek info k motoru 2.0 TSI (a pripadne aj za nazory co by ste si vybrali vy a preco :)) Quote Link to post Share on other sites
Habi001 433 Posted March 28, 2019 Share Posted March 28, 2019 Motor 2.0TSI v Octavii RS je úplně jiný s tím co používá Karoq. Jinak mám s tím motorem najeto cca 3500km, takže se teprve zajíždí. Spotřeba zatím okolo 8,2l. Quote Link to post Share on other sites
Palo.k84 13 Posted March 29, 2019 Author Share Posted March 29, 2019 Prave to bola moja otázka, že čo je v tomto motore v Karoqu nové, iné. Ja len mam obavy napr. z filtra pevnych castic. Ano, kazdy v salonoch Skoda mi hovori, ze filter funguje inak ako v prípade dieselových motorov. Verím, že je to pravda, ale tak či tak sa obavam, že motor bude citlivejší na kratšie trasy ako verzia bez filtra. Teda, nemam obavy, mal by som obavy. Včera som sa totiž upíísal Mazde 2,5 benzinu...aj napriek tomu, ze škodovku zbožňujem. Tak hadam nebudem ľutovať... Quote Link to post Share on other sites
Habi001 433 Posted March 29, 2019 Share Posted March 29, 2019 filtr pevných částic u benzínů je v pohodě, ani nepozoruji rozdíly u motorů s ním a bez něj Quote Link to post Share on other sites
trogar 46 Posted March 29, 2019 Share Posted March 29, 2019 Mám objednaný Karoq s týmto motorom. Veľmi rád by som si prečítal pár osobných skúseností s týmto motorom. Dlho som rozmýšľal o 1,5 4x4 ale v predajni ma upozornili, že rozdiel v dynamike bude citeľný, ale v spotrebe minimálny. Viac menej mi však ide o pružnosť auta s týmto motorom. Ďakujem za informácie. Quote Link to post Share on other sites
Palo.k84 13 Posted March 29, 2019 Author Share Posted March 29, 2019 Co k tomu mozem povedat je,ze som skusal 1,5 tsi s dsg avsak v dvojkolke a islo to fakt mizerne. Tych 150 k tam absolutne nebolo citit. 2.0 tsi 190k som skusal v octavii a bol to velmi prijemny a pruzny motor. S 1,5 sa to co sa vykonu tyka neda porovnavat. Verim, ze v Karoqu bude jeho prejav podobny. Realna skusenost ale este asi nie je kedze len pred par tyzdnami (aspon teda na svk) prisiel do ponuky. Quote Link to post Share on other sites
lexaji 66 Posted April 2, 2019 Share Posted April 2, 2019 Dle mého názoru bude projev motorů 2,0 Tsi a 2,5 atmosféra docela odlišný. Viz výkonová křivka - Tsi max výkon i krouťák v širokém rozsahu otáček, ale atmosféra maximum v jednom bodě. Quote Link to post Share on other sites
velkepeni 30 Posted April 3, 2019 Share Posted April 3, 2019 Mal som 121kw mazdu 6 a uz by som do atmosfery nesiel. Mega lenive a to fkat musi clovek mat rad ryncanie aby citil neaky ten vykon. Nevravim ze turbo je super ale pre bezneho cloveka je atmosfera zastarana Quote Link to post Share on other sites
Husita 7 Posted January 21 Share Posted January 21 Zdravím, 2.0 TSI v Karoqu má rozvody řetězěm nebo řemenem? Quote Link to post Share on other sites
Martin Rušaj 212 Posted January 21 Share Posted January 21 nEVÍM TO JISTĚ, ALE MYSLÍM SI, ŽE ŘETĚZ UŽ NE. vŠECHNY AUTA BY MĚLI MÍT ŘEMEN. a KONTROLA ROZVODŮ AŽ PO 320 000 KM. 1 Quote Link to post Share on other sites
Lancelot 182 Posted January 21 Share Posted January 21 2.0 TSI v Karoqu určitě řemen. Quote Link to post Share on other sites
Bikes 1,602 Posted January 21 Share Posted January 21 já mám teda za to, že všechny 2.0 TSI jsou řetěz, tak jako 1.8 TSI 1 Quote Link to post Share on other sites
Pawouk 7,590 Posted January 21 Share Posted January 21 Borci, nespekulujte, když to nevíte jistě, neodpovídejte. Všechny motory TSI EA888 mají v rozvodech řetězy. Navíc jsou tam ty řetězy dohromady tři - ještě pohon olejového čerpadla a hnací řetěz vyvažovacích hřídelů. Quote Link to post Share on other sites
cosby 443 Posted January 21 Share Posted January 21 o tom je polovina fóra.Spekulace a žvanění těch,co se jen domnívají,myslí.....bohužel.Není se pak čemu divit,že ti,co opravdu znají odcházejí jinam,bohužel. 1 1 Quote Link to post Share on other sites
Martin Rušaj 212 Posted January 21 Share Posted January 21 Dobrá. Omluva za omyl. Quote Link to post Share on other sites
Husita 7 Posted January 21 Share Posted January 21 před 2 hodinami, Pawouk napsal: Borci, nespekulujte, když to nevíte jistě, neodpovídejte. Všechny motory TSI EA888 mají v rozvodech řetězy. Navíc jsou tam ty řetězy dohromady tři - ještě pohon olejového čerpadla a hnací řetěz vyvažovacích hřídelů. Dík, paráda. Takže případná koupě Karoqa se mi smrskla jen na tuto motorizaci. Quote Link to post Share on other sites
Lancelot 182 Posted January 21 Share Posted January 21 před 2 hodinami, Martin Rušaj napsal: Dobrá. Omluva za omyl. Připojuji se o k omluvě. Radši se příště zdržím reakce, neb viditelně si ty technické popisy už nepamatuji. 1 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.