Přejít na obsah

Technické problémy a závady


losllanos1

Doporučené příspěvky

mozno podla mesiaca vyroby :D ja mam klud nad 20C, pod zacinaju pazvuky, teda A stlpik, ale ten mam vypodlozeny momentalne. Dnes som ale podal reklamaciu i na ten. Nad 20 len 4-5 jemnych puknuti po zapnuti klimy, ale to neriesim. Zato radio sa sere kazdy den skoro restartujem a to som sakra zabudol nahlasit. Neva, to este do terminu im poslem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@vormen Ahoj, takže na naší náhradní Scale jsou všechny dveře lakovány správně.  Po nájezdu mnou 4700km? (celkem 15000)Bez problému, nic nevrže( madlo řidiče jsem jim podlepil, to mě sralo) ?mlhovka suchá i 3tí brzdové, jen padá sedadlo řidiče, sterače perfektní, neskáčou? 5té dveře nesedají na nárazník (el vzpěry)Jinak naše Scala není stále hotová, čeká se na díly ŠA nestíha?

Editováno: , autor: xtrack
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vcera som bol v servise tak s vrzganim dvery a tesnenia - premazali tesnenie ich nejakou pastou a je to ok. Pisknutie okna pocas vytahovania hore vraj jd to konzervavnym pripravkom vrsj to prejde ?. Radio resp ten tablet preinstalovali a zatial sa nezaseklo pocas jazdy. S operadlom som nepochodil. Odopucili mi kupit ich znackovy pripravok na tesnenie za 44€ ? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Komu z vás u Scaly řešili v autorizáku vlhkost ve třetím brzdovém světle? Je na to nějaká "svolávačka" nebo to každý servis řeší po svém? Co se s tím vlastně dělá?

Nedala by se do tohoto tématu dát nějaká anketa, resp. statistika s nejčastějšími problémy u Scaly (vrzání, sedačka, infotainment, brzdové světlo. .)? Ať máme představu, kolik je postižených....:-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to vyriesene. Ale, akonahle sa manipuluje s dverami, myslim nastavenie, aby lisovali svetla, ci nieco ine, tak to praskne a bude zatekat zase. A vzhladom na to, ze som videl to nezmyselne riesenie spoja plast-plast a pevny spoj kovovy, predpovedam, ze casom to praskne zase. Staci ak servis to utiahne silnejsie, ci bude sa nimi buchat castejsie a pracovat teplo-zima.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi úplně nerozumím. Proč by se mělo nějak měnit nastavení víka zavazadlového prostoru. Je to potřeba? Nikdy jsem to u žádného auta nedělal. Samozřejmě, pokud se dívám na detaily 5. dveří, tak tam jistě prostor k zlepšení lícování je, ale vše funguje, do očí to na první pohled netluče, tak proč s tím něco dělat? Máte pocit, že se karoserie časem hýbe tak, že je potřeba se dveřmi něco dělat?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Netreba spekulovat. Ak tam raz vlkost bola, bude tam. Co je raz netesne, samo sa nepretesni.

Za dalsie, mzno nevidis orosene kvapky, skus nadvihnut dvere a pozriet spodok 3. brzdoveho svetla. Ja som tam mal tmavsie flaky a to bola voda, co sa prelievala.

A preco nastavovat dvere. Altan to vystihol.

Asi preto, ze mi vyrili ciaru do naraznika a po nastaveni odbornym servisom, zatvarali este horsie nez predtym. Asi na 3 pokus. 

Su tam tie cierne gumene zarazky, odporucam kazdemu si ich dat dole a skrutky z casu na cas skontrolovat a dotiahnut. Naj riesenie by bolo tam dat modre lepidlo v tej spravnej zamarkrovanej polohe.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Luboun Objevilo se to po docela velkých deštích - ale ne hned, auto jsem koupil na konci dubna, pršelo docela dost v tý době. Vlhkost se objevila až po nějaké době. Wapkou jsem auto nemyl od doby, co je to suchý. Zajímavý bylo, že i když byly fakt velký vedra a auto bylo celý den na sluníčku, vůbec to nevysychalo, až potom najednou, v podtstatě z ničeho nic.

@csabac To nikdo neříká, že už tam nebude. Ale teďka by mi nic nevyměnili, když tam nejsou žádný známky vlhka - a ano, ani když otevřu kufr a podívám se zespoda .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 3. 7. 2020 na 7:30, vormen napsal:

měnit rám sedačky teď je blbost, dají tam to stejný, je potřeba počkat na inovovaný díl, záruka 5 let, tak není kam spěchat a nechat si na několikrát rozebírat auto

Taky mi padá sedačka (auto myslím 5/20). Je otázka jestli nějaké inovované díly budou. Podle mě je problém v celkové kvalitě dílů z východu. Cokoliv sundám tak je tam většinou napsáno vyrobeno v Polsku, Maďarsku, nebo nějakém podobném čmoudsku. To už je lepší si koupit Dácii protože tam s tím člověk aspoň počítá. Nezkoumám fóra, ale moc nevěřím, že Golf je smontovaný z dílů někde z čmoudska.

Editováno: , autor: thejohndoe
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@thejohndoe a co je na tom, ze je vyrobeny diel v PL, ci HU. Je to EU. Tak isto ten Poliak ci Madar si moze povedat, ze vyrobene v CZ a SK.

A uprimne, byvaly kolega poliak dobru mienku o "kurcaku" skodovkeako to oni volaju, nemal. Ten mi neodporucal ju kupovat. ze kvalita nie je taka ako sa ospevuje.

Inak ak sme uz pri zemi povodu. Astru J hatchbak som mal z Gliwic. Predtym staru astru G z Russelheimu. A mal som obavy pri kupe noveho Jcka, ze co to bude zac z PL. A za 100t km bez problemov, bez pazvukov. Combi som mal z UK a tam to poskladanie uz nebolo take detailne ako z PL, ked som to zrovnaval po vymene. Takze pri globalnom trhu a dodrzanych standardoch a postupoch vyrobcu by som sa nebal takych dielov. Skor vyrobca by si mal kvalitu ustrazit a problemovych dodavatelov vcas riesit. Samozrejme, ak je konstrukcna chyba, tak vyvodit dosledky a cim skor to napravit. Ci uz to navrhli v SA, resp. konstrukciu napr. tej sedanky, ak navrhol doavatel.

 

A k sedanke. Mne ju vymenili, teda ram operadla po 2.x teraz v pondelok. Mam zatial iba dakych 300km odvtedy a na 80% dialnicu, kde nie su nerovnosti a zataz na operadlo je mensia, ako na rozbitych okreskach, ale zatial sa nepohlo a drzi. Tuk Tuk, nech to nezakriknem a dufam, ze to tak bude i nadalej.

Servisny technik mi ale vravel, ze SA este nema vyriesenu konstrukcnu vadu a stale to s dodavatelom riesia. Ak je teda informacia pravidva, aj po vymene je sanca na dobry kus 1:1. Bud alebo. Kazdopadne fakt tentokrat nebol problem to vyreklamovat. Akurat, s tym, ze to bolo 2.x menenene, tak museli na poziadavku SA rozobrat a nieco tam preverovali, predtym nez to uznali.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nemozu sa vykaslat, ak im dolozis technicky overitelne dokazy. ako servis sa ta moze skusiat odbit, ako to robili v NR, ale ak sa potom obratis priamo na SA a hlavne u Vas co mate tu super linku, kam viete tie veci nahlasovat, tak to mate est jednoduchsie.akurat, ze to treba poriadne pripravit, vyargumentovat. inak 2x idu menit aj RJ pre SOS. Vraj im to hlasi na diagnostike. I ked ja si myslim, ze chyba bude niekde inde, lebo 1. nehlasila chybu ziadnu a po vymene zrazu po 2mesiacoch to zacalo zase. Skor by som to tipoval na nejaku kabelaz, konektor, ci tak. No uvidime. Takze okrem pojky a chromovej listy, boli vsetky vady riesene uz po 2.x

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...