Přejít na obsah

AAA Auto


Rejpal

Doporučené příspěvky

No to teda čumím na vaše přízpěvky. Lidi já nechápu co se divíte, že oni chtějí vykoupit auto za co nejmíň a prodat za co nejvíc. To je snad normální ne? Já chci taky koupit auto za co nejmíň. Si myslíte, že tam přijedete a oni vám z dobroty budou chtít dát za auto co nejvíc? To by brzo zkončili. Jinak lízing maj teda kurevskej. Moje auto jsme kupolali a dávali druhý na protiučet a oni nabízeli a vypočítali lízing takovej, že by jsme zaplatili jako by jsme si pučili celou částku přitom jsme dali druhé auto na protiučet. Jinak nakupovat bych se tam nebál

vubec ne, ale nemaj ti jeden den rict neco a druhej pak jit s cenou o 80% dolu, aniz by auto melo nejakou zavadu...ale je to kazdyho vec, ja osobne se tam uz nikdy neukazu... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kupodivu nejake zazitky z aaa mam taky, nastesti vsecko probehlo ok, a diky tomu ze me ve skole dobre naucili ze leasing od 0 % neni s nulovym navysenim ale ze jde o nulovou akontaci, tak sem radeji caloval hotove.

Jinak tema AAA a leasingovky, vubec nepochybuju ze jsou spolu domluveny a vzdycky se sabnou o vyvar.

Jejich obsluha to je jeden traged vedle druheho, nacpou jim do palice zakladni trenink obchodniho jednani, samozrejme ze vetsina tech lidi je rada ze dokoncila 9tiletku, takze vypadaji spise jako cvicene opice.Ale to pro normalniho cloveka neni problem spise vyhoda.

Otazka lhani to maji hosi krasne osetrene ve svych obchodnich podminach, protoze nekde hned na zacatku, maji odstavec kde je napsano ze jakakoliv ustni domluva nebo dohoda je nezavazna...takze co vam naslibujou pres telefon nebo na place to ma hodnotu 0....

A cele to divadlo ktere zaranzujou kdyz clovek auto chce koupit a jak ho porad nechavaji cekat nejlepe v mistnostech kde neni okno je tam vydychany vzduch a samo osobe to vypada jak nejaka samotka z americkych valecnych filmu, to uz si asi kazdy z vas da dohromady ze tendle business je hlavne postaveny na tom aby se vyuzila lidska hloupost.

Takze pokud mate na to nervy a potrebne znalosti, nakup u nich pro vas nebude vetsi problem a je velka sance ze je dokazete zatlacit do kouta.

Pokud ale autum rozumite tak asi jako vetsina jejich nespokojenych zákazniku, a neumite chodit v takové te byrokraticke kazdodenni agende tak tam radsi nechodte protoze pruser je hned na svete.

Hau to sem se ale rozvasnil a to mi celkem nic neprovedli :D

Editováno: , autor: Hoblik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle mi dneska přišlo na mail. Nebudu zkoumat, co je na tom pravdy a co je vymyšlený, či jestli je to spam :scooter:

Chystáte se koupit starší automobil v bazaru? Ale prosím ...

poslyšte neuvěřitelný příběh, který se stal ...

V srpnu 2001 jsem si vyhlédl v autobazaru AAA AUTO PRAHA, ulice Dopraváků automobil Mitsubishi Pajero Sport v ceně 679 tisíc Kč.

Informační leták sliboval "kvalitní a prověřený vůz za nejlepší cenu" a hošík s kravatou mne ujišťoval, že na vozidlo mám "půlroční záruku na skryté vady".

Složil jsem NEVRATNOU zálohu 14 tisíc korun a už jsem se v tom > vezl...

Následně, při koupi zamluveného vozu o týden později,jsem využil možnosti "nejvýhodnějšího leasingu" u společnosti CCB-Leasing a složil akontaci 50 procent. "Důvěřujte profesionálům!", nabádal mne z reklamy Karel Loprais, šestinásobný vítěz Rallye Paříž - Dakar. "Důvěřujte nejlepším!", radila sympatická Kateřina Hrachovcová. A já blbec jim uvěřil! Poprvé a doufám i naposled jsem uvěřil profesionálům!

Povznesl jsem se nad to, že Všeobecné smluvní podmínky byly napsány titěrným písmem.

Povznesl jsem se i nad to, že mi při podpisu leasingové smlouvy vnutili kartu asistenčních služeb ABA v ceně 2450 Kč, ačkoliv součástí havarijního pojištění vozu u firmy Zurich je asistenční služba ELVIA.

Dále mi ten hodný pán v kravatě předložil účtenku na 1950Kč za lustraci vozidla tuším firmou Cebia, ačkoliv prodejce "garantuje původ vozu".

Ruka ruku myje,pomyslel jsem si. Nebudu dělat dusno kvůli pár tisícovkám.

A záhy jsem se dozvěděl, že ačkoliv "měsíční splátky zahrnují plné povinné ručení" (stále cituji reklamní leták), já si ho budu muset zaplatit sám, protože blebleble. Uvědom si čtenáři, že v té době již byla složena NEVRATNÁ záloha > (O kterou bych přišel, pokud správně rozumím slovu nevratný).

Mitsubishi bylo krásné, byla to láska na první pohled. Ti hoši ho leštili tak, že vypadalo skoro jako ze zlata. Chtěl jsem s ním jet až > tam, kde se hory dotýkají slunce ... žádné jiné auto by to nezvládlo. Nezradím TĚ!, řekl jsem si, vyklopil na stůl třistapadesát tisícovek, hrst drobných ... a podepsal. Abych měl jistotu, že jsem nekoupil špatně, nechal jsem vůz prohlédnout v autorizovaném servisu, kde mne upozornili na to, že vůz byl havarovaný, má vadnou geometrii řízení, jeví závadu převodovky, drobné závady v osvětlení vozidla, sjeté pneumatiky. S každým zařazením rychlosti, kdy se z převodovky ozvalo GRRR (někdy se neozvalo :-) se mne začalo zmocňovat svaté rozhořčení a řekl jsem si DOST! Vzhledem k tomu, že jsem kupoval "kvalitní a prověřený vůz s půlroční zárukou" a na výše uvedené nedostatky, zejména podezřelý stav převodovky a předchozí havárii vozidla mne nikdo neupozornil odvezl jsem automobil do AAA na reklamaci s tím, že kvalitní a prověřený vůz si představuji jinak a trvám na zrušení kupní smlouvy a vrácení peněz. Pánové v reklamačním oddělení, aniž by se vůbec na automobil podívali, zase trvali, na tom, že jsem koupil starší automobil, že jeho stav je tomu odpovídající a není důvod smlouvu rušit. Asertivní technika přeskakující gramofonové desky. Ne, Ne, Ne... Co se dá dělat, za blbost se platí, důvěřuj ale prověřuj ...

Teprve později jsem objevil v Protokolu o zkušební jízdě a předání automobilu - Příloha č.1 ke kupní smlouvě, malililinkatými písmenky napsaný poslední

vychytralý odstavec, ve kterém se praví, že můj automobil patří do skupiny C, což je stav "horší než dobrý ... a doporučuje se důkladná technická kontrola a oprava všech agregátů, zejména motoru, převodovky" ...

"kupující akceptuje veškerá rizika a chápe, že AUTOMOBILE GROUP, a.s. nemůže být a není odpovědná za další opotřebení automobilu a vady automobilu zjištěné kupujícím až po jeho převzetí od prodávajícího". .....A to prosím u auťáku za bezmála třičtvrtě miliónu s najetou sedmdesátkou tisíc kilometrů. Jsou to opravdu profíci! Trošku to hrká ale jedeme dál

.........

Během několika málo dnů, s přihlédnutím k dalším nepříznivým okolnostem mého života jsem přehodnotil svůj původní záměr kvůli kterému jsem Mitsubishi kupoval a usoudil, že mít automobil pochybné kvality je pro mne zbytečným luxusem a rozhodl jsem se na svou žádost zrušit leasingovou smlouvu s vědomím, že na tom prodělám, ale čím dříve smlouvu ukončím, tím prodělám méně.

Reklamní letáček AAA sliboval možnost "leasingovou smlouvu kdykoliv vypovědět". Předpokládal jsem, že leasingová společnost auto vrátí do AAA a vzhledem k tomu, že jsem jej užíval cca 14 dnů, bude jeho cena prakticky stejná s cenou kupní nehledě k tomu, že jsem

stihl do automobilu investovat 30 tisíc korun za prohlídku v autoservisu, seřízení, výměnu oleje a nové pneumatiky. Vůz jsem předával v lepším stavu než jsem jej před čtrnácti dny převzal. Leasingová společnost CCB-Leasing překonala mé nejbujnější představy (od začátku do konce mne oslovovali "Vážený kliente" a "Vážený pane"), vůz ode mne převzala 27.8.2001, prý jej nechala ocenit soudním znalcem (na 500tisíc korun), nabídla více autobazarům a nejvyšší cenu nabídlo právě AAA, totiž 550 tisíc korun.

Záležitost se vlekla dva měsíce navzdory mému několikerému upomínání. Při závěrečném vyúčtování 4.10.2001 mi CCB zaslalo složenkou 16864 Kč. Pokud tomu správně rozumím, leasingová společnost mi naúčtovala všechny zbývající leasingové splátky - "dlužné splátky 510451Kč" a ještě k tomu "penále 23481Kč" za 23 denní prodlení těchto splátek (které jsem měl podle leasingové smlouvy splácet následujících 18 měsíců - podle splátkového kalendáře). Při zjištění, že mi naúčtovali také bezmála 60 tisíc korun havarijního pojištění na následujících 18 měsíců provozu automobilu, který dnes patří někomu jinému, si jako "Vážený klient" přestávám připadat.

Suma Sumárum: Za "zapůjčení" automobilu Mitsubishi Pajero na čtrnáct dní od AAA AUTO PRAHA za pomoci CCB-leasing jsem dal přes 320 tisíc korun!(nepočítám-li mou investici do automobilu 30 tisíc Kč) Tak tomu říkám byznys!

Nevěříte svým očím? Ale ano! Tohle není sen. Zde se sny rozplývají. Od samého začátku jsem se snažil tuto záležitost nazvat celkem velkoryse nedorozuměním - při reklamaci vozidla s jehož stavem jsem nebyl spokojený

(smůla, bylo to céčko) i při vyúčtování leasingu (asi jsem podepsal něco co jsem podepsat neměl, anebo neumím počítat).

Poslal jsem smířlivé dopisy oběma firmám, že tohle snad nemohou myslet vážně. Nic, myslí to vážně ... Tak co, ještě důvěřujete "profesionálům"?

Vít Paroulek

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě jedna zkušenost s AAAčky: známý si tam kupoval zánovní Fabču. Vybral si, prodejci kolem něj kmitali, jak diví a když přišlo na otázku placení, samo sebou se mu snažili vehementně vnutit jejich super výhodný leasing fuck Známý to rezolutně odmítl, je to už starší pán a je ze staré školy - na co nemá v hotovosti, to si prostě nekoupí, zadlužování domácností, jak je dnes zvykem, mu nic neříká... Prodejci se ale s leasingem snažili hodně, tvrdili, jak je nákup v hotovosti nevýhodný, prý ať raději peníze použije na něco jiného, pitomci :ble

No neukacali jej, ale podraz přišel až v okamžiku placení kupní ceny v kanceláři. Najednou si ke kupní ceně naúčtovali jakousi nesmyslnou provizi, nevím už, jak ji přesně nazvali, snad něco jako parkovné a bylo to ve výši 2800,-Kč. Známý nesouhlasil a byl pobouřený, že o něčem takovém nebyla přece řeč, tak mu sehráli divadýlko, že se musí poradit s manažerem prodeje a bla bla bla a nakonec mu přišli s velkou slávou oznámit, že ten poplatek bude tedy jen 1400,- No a známý, protože se mu Fabka opravdu moc líbila, tak na to kývl a zaplatil. :angry:

Myslím, že udělal chybu a měl být nekompromisní až do konce, jsem přesvědčen, že by pak od onoho nesmylného poplatku zcela upustili... Ať si kdo chce, co chce říká na obhajobu AAAček, tak tyhle a podobné praktiky nemají se slušným obchodem nic společného, to je jen sprosté okrádání a zlodějna, vyloženě jen zkoušejí, co si kdo nechá líbit a o kolik se nechá oškubat <_<

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Většinou mám dojem že si tam lidi koupí vrak a pak si stěžujou.Chápu že každý nemá na nové auto,ale když koupím 10 let starý šrot tak nemůžu chtít ,,A" stav.Pro mě tam byla rozhodující cena.

Pro každého je cena důležitá a u 10let starého auta se dá zkousnout leccos ;) Ale když ti někdo prodá zánovní auto, které stojí ranec, ty si na to ještě musíš půjčit a pak zajedeš do servisu a tam ti řeknou, že je to jen namašlený vrak po těžké nehodě, tak to je tak na špagát nebo někomu pěkně rozbít hubu... O tom už se toho v minulosti i v tisku v souvislosti s AAA psalo dost ;)

Jestli jsi koupil dobře, tak jen gratuluju, ale perpetum mobile AAA rozhodně nejsou a zisky mají určo tučné, tak uvažuj, v čem je zakopaný pes a kdo na tom kšeftu asi prodělá? Oni určitě ne :doh

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To mi asi před pěti lety přišel taky ještě jeden mail, ale už ho nemůžu najít. To zase novináři kupovali v Pardubicích Opla Corsu tuším, údajná skladovka, kterou radši dali do bazaru. Samozřejmě úplně stejný praktiky jako všude. Když zkoumali podle VIN původ auta, zjistili, že byl v nějaký prodejně na jižní moravě jako předváděcí vůz, pak asi půl roku o autě nebyl jediný záznam, pak se oběvil v těch áčkách. Když přišla otázka placení, samozřejmě leasing dražší než na nový auto... Prostě stále stejná pohádka...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak moje autí vlastně taky pochází s áček, ale pro mě už to byla docela dobrá koupě, protože se jednalo o převod leasingu.

Předchozí majitel (je to právník) si ho tam vyhlídl, zjistil jestli má servisku, kdo byl původní majitel a jeho kontakt. S ním pak hodil řeč o tom autě a měl vybráno. Jinak auto muselo být v dobrém stavu a jestli bylo někdy havarované, tak velmi lehce. Zatím jsem s ním spokojen.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kolega z prace si v AAA poridil Fabku combi na protiucet. Pravda, auto vypada pekne, zachovale a ani motoricky s nim nemel zadne problemy. Hacek byl v cene. Na lizingu auto zaplati jeste jednou, hodnota stareho auta temer nulova, ale sikovne mluvili jen o porizovaci cene. Navic jako bonus tenkrat davali dvd prehravac ZADARMO a sadu zimaku taky ZADARMO. Pak z kolegy vypadlo, ze auto jen prezuli (bylo to v zime) a letni uz mu jaksi zapomeli pribalit. On si o ne pochopitelne ani nerekl a to uz jsem jen kroutil hlavou a povidam, ze je vazne ptak... Pokud narazi na takove lidi, kteri si nechaji nabulikovat cokoliv, aniz by si neco spocitali, pak se nedivim, ze rejzujou. Auto se tam mozna i necha sehnat ve slusnem stavu, otazkou je za kolik...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten případ s Mitsubishi za 3/4 mega je jasná ukázka toho, jak někdo dokáže bejt blbej,, :p ,,jinak podle VIN auta se nedá zjistit, kde to auto přesně bylo a kde se pohybovalo, to by člověk musel obvolat všechny servisy a ptát se, zda tam takový auto někdy měli.. :ph34r:

Co si novináři vymyslí a co je pravda těžko říct...

Podle VIN, si myslím, se nechá dohledat u výrobce kam šlo, když je to auto na přání a ne skladovka. Což u předváděček bývá dost často, nepletuli se...

U škodovky, by jsi dneska měl snad už taky jednoduše zjistit, v kterým autorizovaným servisu bylo auto naposled. Nebo snad centrální databázi vede škodovka ke sledování vad?

Jinak zpět k tématu. K tomu, co jsem napsal výš se nebudu vyjadřovat, ale zdá se, že obchodní model je stále stejný. Když budou všichni stejně chytrý jako dneska každej dvacátej, tak už by áčka dávno zkrachovali nebo by to byl regulérní bazar.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle VIN, si myslím, se nechá dohledat u výrobce kam šlo, když je to auto na přání a ne skladovka. Což u předváděček bývá dost často, nepletuli se...

U škodovky, by jsi dneska měl snad už taky jednoduše zjistit, v kterým autorizovaným servisu bylo auto naposled. Nebo snad centrální databázi vede škodovka ke sledování vad?

Ve škodovce vMB samozřejmě zjistíš, kam šlo, ale to je všechno. Když přijdeš do servisu, tak tam žádnej centrální registr nemáme. MB možná nějakej podobnej registr vede, ale určitě není pro servisy přístupnej... B)

Já na to reagoval proto, že mi nedávno volal jeden zákazník a chtěl vědět, co se na jednom autě dělalo a nechtěl pochopit, že žádnej centrální registr nemáme a nemáme přístup do dat jinejch servisů...dost mě překvapilo, kde na to přišel a teď jsi s tim přišel ty...kde jste to slyšeli??? :o

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už loni se to tady rojilo "zaručenýma" informacema, že škodovka chystá v nejbližší době centrální registr blablabla ;)

Nebolo to "loni", ale tento rok v lete :p

A na centrálnom registri sa naozaj pracuje... Veď prečo by mala byť Škoda jediná z koncernu, ktorá by ho nemala mať?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

dnes jeden známý prodal v AAA Auto Octávii,byla to 1,6/74,rok 01,najeto 140.000,el.výbava,bez klimy,červená metal,objetá dookola klíčem,jinak stav dobrý,pěkný a dostal 170.000,což si myslím,není špatné.Co vy na to.???Zítra se stane majitelem mého Supa :D

Editováno: , autor: cosby
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dnes jeden známý prodal v AAA Auto Octávii,byla to 1,6/74,rok 01,najeto 140.000,el.výbava,bez klimy,červená metal,objetá dookola klíčem,jinak stav dobrý,pěkný a dostal 170.000,což si myslím,není špatné.Co vy na to.???Zítra se stane majitelem mého Supa :D

Tak to mě v Áčkách docela překvapili,ta cena není vůbec špatná

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dnes jeden známý prodal v AAA Auto Octávii,byla to 1,6/74,rok 01,najeto 140.000,el.výbava,bez klimy,červená metal,objetá dookola klíčem,jinak stav dobrý,pěkný a dostal 170.000,což si myslím,není špatné.Co vy na to.???Zítra se stane majitelem mého Supa :D

A ty jdes do O2 a muzes zpet do OC ne? ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když sme se snažili prodat babičky starý auto...fiat cinquecento, nebo jak se to píše, taková malá krabice. Tak v auto esa to vůbec nechtěli nebo že za 25tis. AAA si pro to přijeli k babče a dali 40 na ruku. Tušim, že to byl rok výroby 1993 a najeto 45tis.. Výbava žádná.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dnes jeden známý prodal v AAA Auto Octávii,byla to 1,6/74,rok 01,najeto 140.000,el.výbava,bez klimy,červená metal,objetá dookola klíčem,jinak stav dobrý,pěkný a dostal 170.000,což si myslím,není špatné.Co vy na to.???Zítra se stane majitelem mého Supa :D

Tak už ji prodávají za 199tis.kč Jestli je to tedy ona. :unsure:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...