Standis Vloženo 19. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2011 napiš mu na email http://forum.skodahome.cz/user/76-schlumpf/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ŠiŠka3 Vloženo 25. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2011 smoula sa mi vobec neoziva nepoznate este ineho manika za odpoved vopred dakujem o 1,8T mam velky zaujem..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 25. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2011 Je to nelegalne. Budes mat len problemy . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ywes Vloženo 20. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2011 Daj tam 1.2 TSI, na nu povodny kryt z 1.4 16V a mas to... Este aj emisie budes mat nizsie a pojde to ako vino... a na STK ziaden problem. A prestavba motora je LEGALNA, pokial sa neprekracuju emisie (hluk, CO2), je to od SERIOVY motor od rovnakej znacky(teda VW) - koli certifikacii. Iba zmena paliva, t.j. do benzinoveho auta sa da diesel je nelegalna a neschvalena. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidpopjak Vloženo 1. leden 2012 Sdílet Vloženo 1. leden 2012 skoda auto nepovoluje zadnou zmenu typu motoru,takze legalne na to zapomen.FORD tohle dela bez problemu za 2tisice ti do tp da kod motoru kaky chces,teda benzin za benzin pochopitelne. zamysli se hlavne nad tim ze takovy predelani neco bude stat a to auto uz tezko prodas az si treba za rok reknes ze chces neco jineho. ja osobne jsem mel octavii tdi 66kw a predelanou na pd 110kw arl,na stk si toho taky vsiml ze motor je jiny,ale v poho sem to vysvetlil,cislo jsem mel preklepane takze blok jako stejny,vymenil jsem hlavu za jinou vykonejsi a nazdar,nic ti nemuzou,auto lita dodnes. jenze ten motor 1,4 nejni vubec podobny 1,8 to by asi neproslo. taky uvazuji o predelani moji F 2,0 na turbo nebo 1,8t ,ale spis to dopadne ji prodat a koupit silnejsi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalKratas Vloženo 10. Únor 2012 Sdílet Vloženo 10. Únor 2012 já mám seata leona 1.4 16V a chtěl jsem tam taky hodit 1.8 T a když jsem se dozvěděl že musím vyměnit vejfuk, brzdy, spojku, převodovku, asi i tlumiče, celou elektroniku celkově prostě překopat káru a eště k tomu to je nelegální, tak jsem se nato vykašlal a rozhodl se že si raději za dva roky až budu makat pořídím raději uplně nové auto Leona 2.0 TSI CupraR každý ským jsem se o tom bavilmi řekl to stejné, ale samozřejmě každý má jiné cíle takže držim palce at to vyjde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 13. Květen 2012 Sdílet Vloženo 13. Květen 2012 (editace) Daj tam 1.2 TSI, na nu povodny kryt z 1.4 16V a mas to... Este aj emisie budes mat nizsie a pojde to ako vino... a na STK ziaden problem. A prestavba motora je LEGALNA, pokial sa neprekracuju emisie (hluk, CO2), je to od SERIOVY motor od rovnakej znacky(teda VW) - koli certifikacii... Tohle je nebetyčná pitomost - s takovou "úpravou" by z každé STK vylítnul jak Trepifajxl. Nemluvě o "kvalitě a spolehlivosti" 1,2TSI - radit vestavbu takovýho agregátu místo "jednačtyřky" by mělo bejt soudně postižitelný... Ale řešení v mezích zákona by se našlo - bohužel, stálo by to nějaký to €uro navíc. Jde o to, že jsou v Evropě státy, kde JE taková přestavba legalizovatelná bez ohledu na to, co tvrdí výrobce = Škodofka. Je to například Německo. Postup by musel být následující - auto se "fiktivně" prodá do Německa. Musíš prostě od toho mít papír, že se odhlásí z evidence na Slovači a zaeviduje se v Dojčích. Pak se tam doveze nebo přímo v Němcích koupí potřebný turboagregát 1,8 a nechá se to přestavět. Původní motor střelíš - nějaký ten peníz se tím vrátí do kešeně. Dokonce by se to mělo dát udělat i na Slovensku, pokud by se vystavilo potvrzení, že to auto jede na Slovač jen k servisu a přestavbě, nikoliv k přihlášení. Pak by se muselo nechat homologovat na německým Prüf-amtu s novým motorem, následně odhlásit z neměcký evidence a "prodat" zpátky na Slovač. Německou homologaci jednoduše nikdo nezpochybní, na to jsou i Hujeři ze zastoupení Škodofky moooc malinký. O Šmoulovi se tady mluví proto, že přesně takhle si přestavoval svou fábuli i on sám = výměna motoru und homologace v Německu, pak převoz sem a normální legální přihlášení "na čísla" tady. Bolkohujeři proti tomu nemůžou ani FŇ. Editováno: 13. Květen 2012, autor: Ekkar_z_Bastlírny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivomb Vloženo 12. Červen 2012 Sdílet Vloženo 12. Červen 2012 Už jsem to tu někde psal, FI RS měla mít původně právě tento motor, bohužel zůstalo jen u prototypu. Jízda s ním však byl nezapomenutelný zážitek, hrabal i na trojku, ale jet víc než 240 km/h jsem se s ním bál... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fída Vloženo 4. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2012 ahoj chlapi, má zde někdo zkušenosti s přestavěním fábky na 1,8Turbo?? Co vše budu potřebovat a tak??? A co vše je třeba upravit, dík za pomoc, pište toho co nejvíc popřípadě foto díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 5. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2012 někdo to tady dělal, hledej.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 5. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2012 ano dělal, ale byl to Čech žijící v Německu, takže tam to jde i legálně, tady to nezlegalizuješ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 5. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2012 a je to člen Schlumpf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 5. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2012 já věděl, že mi to ten Němec zase někam schoval , díky Standis za připomenutí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fída Vloženo 5. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2012 chlapi díky o šmoulovi vim, ale potřeboval bych poradit od někoho , kdo to má zde v čechách. nejde mi přímo zlegalizování, spíše o to co vše potřebuji a jak je to náročné. Legalizace je potom věc druhá , ted mít hlavně koníky pod kapotou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 6. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2012 dělal to někdo i zde v čechách... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 6. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2012 myslim ze to delal Mustafa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stefko Breja Vloženo 20. Září 2012 Sdílet Vloženo 20. Září 2012 Zdravim vsetkych ktory sa radi rypaju vo svojich fabiach.... Ako asi kazdy a jeden majitel fabie ci uz 1,4 alebo 1,2 niesom s pokojny s motorom pod kapotou a jeho vykonom. Preto som sa rozhodol ze sa idem pustit do prestavby. Ale chcem sa aspon opytat ludi ktory to uz robili alebo o tom poculi na niekolko otazok.... hlavne co sa tyka motora a naprav.... co vsetko na to budem potrebovat.... Ake problemy su s uchytenim motora... a poloosy ci pasuju napr z golfa alebo Fabie RS Vopred dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozzi Vloženo 20. Září 2012 Sdílet Vloženo 20. Září 2012 Napis smoulovi Odeslano z Iphone 4S Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stefko Breja Vloženo 20. Září 2012 Sdílet Vloženo 20. Září 2012 Uz som mu pisal ale neodpoveda zatial... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lacee99 Vloženo 7. Duben 2013 Sdílet Vloženo 7. Duben 2013 čawes chlapci som zo Slovenska ... vedeli by ste mi pomoct alebo dat nejake tipy nebo triky ... proste chceme narvat 1,8 do fábie!! na prestavbu mám dovezenu octávku co vsetko by sa malo prehodit do Fábie?! ak má niekto stimto skusenosti bol by som rád ak by pomohol ! zatial ďakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
žralok Vloženo 7. Duben 2013 Sdílet Vloženo 7. Duben 2013 Nauč se pracovat s vyhledávačem na internetu. Najdeš tam spoustu věcí. http://www.eurotuning.cz/fabia-18t/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hubin Vloženo 2. Září 2013 Sdílet Vloženo 2. Září 2013 Ahoj, chtěl bych se zeptat jestli je možné předělat škoda fabii 1,2 HTP na 1,9 TDI co popřípadě je na to potřeba a jestli to vůbec jde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Combi2002 Vloženo 2. Září 2013 Sdílet Vloženo 2. Září 2013 Všechno jde, ale ta cena a spousta věcí navíc, včetně elektriky atd. Jak s tím pak budeš jezdit, neprojdeš STK a emisemi. Určitě to jde, ale nepůjde do toho nikdo. Spousta času a financí. Je to jen v rovině teoretické. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 2. Září 2013 Sdílet Vloženo 2. Září 2013 Treba zabudnuť nikdo to nedovoli. Urady, auto škoda stk atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 2. Září 2013 Sdílet Vloženo 2. Září 2013 Všechno jde, ale ta cena a spousta věcí navíc, včetně elektriky atd. Jak s tím pak budeš jezdit, neprojdeš STK a emisemi. Určitě to jde, ale nepůjde do toho nikdo. Spousta času a financí. Je to jen v rovině teoretické. Tak som to myslel že sa to neda legalizovať. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.