Přejít na obsah

1.2 HTP 40KW


Radiik5

Doporučené příspěvky

Když si to tady tak pročítám, tak si říkám, že musím přispět se svým motorem. Před dvěma lety (při 170tis) se původnímu majiteli (firmě) podpálily ventily, tak z toho udělali větší generálku. Bylo měněno: hlava válců, rozvodový řetěz + napínáky, olejové čerpadlo, hlava řídící + tyč řídící (od posilovače ke kolu), různá těsnění, náplně. Cena i s prací a po všech možných slevách na materiál 56 280Kč.

Nyní má najeto 210tis a má se moc k světu :) .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

..tak som sa konecne dopatral, na slovensku v skoda servisoch sa da zohnat opravny set na 1,2 kw, obsahuje hlavu motora, katalyzator, nejake skouby, tesnenia a pod. cena je okolo 550 €. podmienkou je vratenie povodnych dielov.

Nevies ci sa tam len kupit material a nechat to opravit v inom servise? Pri ich hodinovej sadzbe sa to cele moze lahko vysplhat na 1000, mozno aj viac. Na druhej strane za novu hlavu, tesnenie a katalyzator tych 550 vazne nie je vela. Zda sa mi to vcelku ferovy pristup voci nam, ktori z akehokolvek dovodu uz nemame narok na zarucnu opravu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bol za mnou pan XY a nepravidelny chod motora. VAG vypisal nepali 3 valec. (47KW) Myslel som že ma podpaleny ventil. šiel do zn. škoda servisu odmerať tlaky ale tlaky mal dobre. Tak tam laborovali a pustili tam druhy benzin a bolo po probleme. Bolo povedane že benzin ktory tankoval na Ukrajine obsahoval vela vody.

Tak pozor aj na palivo!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zajímalo by mně, jestli tento problém je jen u nás, nebo to je i jinde? (Německo, Rakousko...) Já moc německy neumím, ale kdyby tu nekdo uměl :palec2: a podíval se na některá německá diskusní fora, zdali i u nich motory 1,2 HTP ztrácí komprese. Mají stejné motory i v VW polo 1,2. Z toho by se dalo usoudit, zda je to špatnou konstrukcí nebo třeba benzinem. V servisu tvrdí, že němci s tím problém nemají, ale já tomu nevěřím. Snad tam o tom též debatí. :feve:

Editováno: , autor: petrucio
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zajímalo by mně, jestli tento problém je jen u nás, nebo to je i jinde? (Německo, Rakousko...) Já moc německy neumím, ale kdyby tu nekdo uměl :palec2: a podíval se na některá německá diskusní fora, zdali i u nich motory 1,2 HTP ztrácí komprese. Mají stejné motory i v VW polo 1,2. Z toho by se dalo usoudit, zda je to špatnou konstrukcí nebo třeba benzinem. V servisu tvrdí, že němci s tím problém nemají, ale já tomu nevěřím. Snad tam o tom též debatí. :feve:

problém asi bude v tom, že Němci mají trochu jinou představu o průměrném vozidle, jinými slovy majitelů 1,2 htp 40 kw tam bude pomálu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
Zdarec borci... No nerekl bych ze se ventili podpalujou, ale pri vyrobe jsou krive vyvrtany voditka vendilu a pak se vymlati hlava a zacne to propoustet... tak oficialni vyjadreni Skodovky pro servis. Nutna vymena hlavy! Ale spis to byla nejaka vadna serie od dodavatele, protoze se s tim uz nesetkavame.

A kdo vlastně tu HTP 2V hlavu vyrábí ?

Který výrobní závod ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Toto se stává jen na 6V, 12V je v pohodě, protože má jinou konstrukci hlavy atd.

Nicméně i 12V občas potkal jeden k.o. problém - to když se na bloku motoru objeví stopy oleje, je prasklý blok a celý motor na výměnu. Ale to jsou v porovnání s hlavami na 6V velice ojedinělé případy.

Bloky tech motoru jsou uplne stejny, jen se od nejakeho roku na spojeni pulek bloku pouziva jiny tmel (puvodni zeleny byl nahrazen modrym) tot poznavaci znak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 3 týdny později...

to zas nemůžeš takhle paušalizovat, prostě máš smůlu na kus. Já mám najeto 88t km z toho je 82 na LPG a ťukťuk musím zaklepat, žádný problém a doufám že ještě dloooouho nebude

Já mám na 1,2 HTP nalítáno na plynu 180 000, dohromady 260 000 a měnil jsem za celou dobu jen dvě cívky a rozvodovej řetěz, takže to s tím plynem nemusí být až tak horký.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám na 1,2 HTP nalítáno na plynu 180 000, dohromady 260 000 a měnil jsem za celou dobu jen dvě cívky a rozvodovej řetěz, takže to s tím plynem nemusí být až tak horký.

no tak na to bacha, u 12V se to projeví nejprve kontrolkou motoru, v počátku v otáčkách nad 5.00km, ono spalování plynu má jiné emise a tudíž podpálené ventily se nemusí projevit na lambda sondách, takže klidně může být načnuto, jen se to ještě nepozná

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja ted koupil manželce fabii 1,2 HTP 40kw najeto 85000tis rok 2003,v servise kde se to auto důkladně prohlíželo tak tvrdili,že sou tyhle motory celkem spolehlivý,ale boužel tuhle diskuzi jsem si přečetl až po koupi jinak bych ji asi nekoupil.Každopádně to auto bylo vždy servisovaný v autorizovaným servise,nevíte někdo zda to pak neopravují zdarma když je to "výrobní vada"? Nerad bych jezdil s fábkou dál do autorizovanýho servisu aby mi pak řekli že za tuto výměnu chtějí 30tis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...