Přejít na obsah

2.0 TDI PD (103 kW)


Ludvíček

Doporučené příspěvky

To vím, ale myslel jsem to tak ,že jestli se každý z těch motorů dá rozlišit podle nějakého detailu na něm.

Např. všiml jsem si , že při pohledu zepředu mají některé 2.0 TDI nalévací hrdlo oleje na levé straně motoru (dá se říct , nad kontrolní měrkou)a logo Škoda je napravo. A ta druhá varianta má ten nalévací otvor víc napravo a logo Škoda na opané straně, nad měrkou oleje. To že mají různé plastové kryty neberu v úvahu, ten se asi vyráběl ve více designových variantách.

PRVNÍ OBRÁZEK 8V S FILTREM

DRUHÝ 16V BEZ FILTRU

b1f6465d854452c7f0739b6.jpg

c827feaa15f99d4d2a82cb4.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, přemýšlím o koupi OII TDi naskytli se mi dvě jedna s horší výbavou 1.9 Tdi a druha s výbavou jakou bych si představoval ale s 2.0 Tdi obě mají najeto asi 87000. Tak by mě zajimal rozdíl ve spotřebě, hluku motoru a třeba v provozních nákladech. Kdyby jste mi mohl někdo dát nějaké informace o kolik se zruba liší tyhle dvě motrizace byl bych vděčný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dneska me auto pri rozjezdu v kolone udelalo skyt a chciplo, motor/emise do dilny, a neslo nastartovat, po chvili odpocinku naskocilo a dojel jsem domu, doma na vagu chyba "16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal"

Ted jde nastartovat za studena ale za tepla ne a po chvili jizdy opet problem, Chci se zeptat je cidlo G28 toto http://www.cc-autodily.cz/snimac-otacek-octavia-4_4 a jak se knemu dostat? (O2 MR2005 103kW BKD)

Tady jsem nasel nejaky postup u audi http://www.audizine.com/forum/showthread.php?189115-DIY-B6-A4-1.8T-Engine-Speed-Sensor-%28G28%29-Replacement jak moc se to bude lisit u meho motoru?

diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, přemýšlím o koupi OII TDi naskytli se mi dvě jedna s horší výbavou 1.9 Tdi a druha s výbavou jakou bych si představoval ale s 2.0 Tdi obě mají najeto asi 87000. Tak by mě zajimal rozdíl ve spotřebě, hluku motoru a třeba v provozních nákladech. Kdyby jste mi mohl někdo dát nějaké informace o kolik se zruba liší tyhle dvě motrizace byl bych vděčný.

Měl jsem obě motorizace ( 2.0 TDI mám dodnes ) , tak snad pár postřehů. 1.9 bere asi o 0.5 l 100/km méně , ovšem při vyšších rychlostech na dálnici se rozdíl stírá. Můj subjektivní názor je , že 2.0 je přeci jen o něco tišší , ale to se asi může lišit kus od kusu. Jedinou závadu co jsem měl u 1.9 bylo to , že začínala kluzat spojka. Než jsem ji stihl vyřešit , tak její život ukončila totální nehoda. U té 2.0 jsem zatím naštěstí nemusel řešit nic . Nespornou výhodou 2.0 je 6 stupňová převodovka a výkonější motor. Citelný rozdíl podle mne ale nastává až ve vysokých rychlostech 160 + . Výhodou 1.9 je přeci jen menší spotřeba (hlavně ve městě a při klidné jízdě ) a cena , která byla v případě koupě nového vozu opravdu velká ( - 60 000kč). Jinak co se týče provozních nákladů , tak zatím to vyšlo nastejno , myšlen servis . Oběma motorizacím je vytýkána hlučnost. Podle mne je to hlavně slyšet venku. Po ohřátí je uvnitř podle mne hluk na přijatelné úrovni. Jezdil jsem i např. P 407 2.2HDI ,je uvnitř přeci jen tišší , ale že by to bylo o tolik , kolik někdy servírujou média se mi nezdá. Ještě si tak vybavuji , že 2.0 je do nástupu turba pocitově línější , ovšem pak ten "kopanec" stojí za to. Podle mne není špatná ani jedna motorizace , ale po zkušenostech bych asi bral 2.0. Jestli máš ještě nějaký dotaz napiš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim Vas, chci se zeptat,zda se take nekomu neco nestalo a neresil to take.

Autem 2,0TDi BKD jsme jeli v zari minuleho roku do Italie, auto na ceste asi 20x spadlo do nouzoveho rezimu. Podarilo se nam dojet do servisu, kde to napichly na diagnositku ale nic nezjistili, jen vymazali chyby a jelo se dal. Auto od te doby nepadalo do nouzoveho rezimu, jelo v poradku. U nas se nim jelo jednou do Prahy, Vidne, Brna a auto jezdilo bez problemu. Jako prevenci jsme nechali vycistit turbo a sani. Dnes se jede z autem do Italie opet a auto uz za Vidni spadlo zase do nouzoveho rezimu. mechanik když sundavla turbo rikal ze vypadalo celkem ciste, vypadalo ok. Proto se chci zeptat zda to nekdo uz neresil, hlavne jak to vyresil a veci kolem toho. Pozna mechanik ve Volkswagenu ze muze byt neco s turbem a je potreba vymena, nebo dokaze namerit nejake hodnoty?

Zda se mi ze to zacne delat pri vetsi zatezi tzn. nalozenem kufru,vice lidi v aute, nebo stresni box a nalozeny kufr.

PS: takze informace jso utakove ze v tom jakouby zaclo houkat,psikat a pak takovy zvuk odfouknuti jakoby a auto uz zustalo v nouzovem rezimu i po vypnuti a zapnuti zapalovani.

Ve zkratce to shrnu jako des, takovy motor uz bych v zivote nechtel. Pokud by nekdo vedel a rekl nejaky tip, budu moc rad.

Dekuju

Editováno: , autor: Dandiel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím,chci se zeptat na potíže s motorem 2.0TDi.R.v. auta je 2007 (8/2006) a typ motoru AZV, BKD,podle vin.Najeto má 90tkm zatím.zajímá mě na co si dát při koupi pozor a co od toho čekat,když to má tolik nalítáno.Bylo to auto pro O2 telefonica.Dík

Jo tak ty chceš koupit "Bublinu" :) . Nu já udělal to samé. Zatím spokojenost, ale nikdy nevíš. Prej tyhle motory žerou hodně olej a odchází turbo, ale má to 6 kvalt což na dálky je docela dobrý. Já ji mám asi 3 mesíce a zatím snad v pohodě. Jen tam lej pořádný olej a ne žádný Longlife :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no nechci te sklamat, ale Longlife je zatim nejlepsi olej jaky olejari vymysleli, samozrejme ja ho menim jako klasickej olej po 15 000km, ale to jen pro muj klid...

podle toho co jsem cetl o olejich longlife, tak se do nich pridavaj prvky ktere podporuju "samocisteni" motoru, sice mam pocit ze to delaj i klasicky oleje, ale kdyz ten longlife ma vydrzet takovou porci tak tam musi byt v tom neco "navic"... cili ja davam longlife od Shell a menim ho jak klasickej olej po 15 000km....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdravim Vas, chci se zeptat,zda se take nekomu neco nestalo a neresil to take.

Autem 2,0TDi BKD jsme jeli v zari minuleho roku do Italie, auto na ceste asi 20x spadlo do nouzoveho rezimu. Podarilo se nam dojet do servisu, kde to napichly na diagnositku ale nic nezjistili, jen vymazali chyby a jelo se dal. Auto od te doby nepadalo do nouzoveho rezimu, jelo v poradku. U nas se nim jelo jednou do Prahy, Vidne, Brna a auto jezdilo bez problemu. Jako prevenci jsme nechali vycistit turbo a sani. Dnes se jede z autem do Italie opet a auto uz za Vidni spadlo zase do nouzoveho rezimu. mechanik když sundavla turbo rikal ze vypadalo celkem ciste, vypadalo ok. Proto se chci zeptat zda to nekdo uz neresil, hlavne jak to vyresil a veci kolem toho. Pozna mechanik ve Volkswagenu ze muze byt neco s turbem a je potreba vymena, nebo dokaze namerit nejake hodnoty?

Zda se mi ze to zacne delat pri vetsi zatezi tzn. nalozenem kufru,vice lidi v aute, nebo stresni box a nalozeny kufr.

PS: takze informace jso utakove ze v tom jakouby zaclo houkat,psikat a pak takovy zvuk odfouknuti jakoby a auto uz zustalo v nouzovem rezimu i po vypnuti a zapnuti zapalovani.

Ve zkratce to shrnu jako des, takovy motor uz bych v zivote nechtel. Pokud by nekdo vedel a rekl nejaky tip, budu moc rad.

Dekuju

dela mi to taky nekdy , vetsinou kdyz vytocim motor vic jak 3,5tis , vypnu , nastartuju a jedu dal ... v dobe kdy se to deje je auto i lenivejsi trosicku ... znamy mi rikal ze je zaneseny DPF filtr , a pri delsi ceste kdy jsem tomu daval se to "vypali" a zase pohoda ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vlastnim OII 2006rok 2,0TDi od 60tis km a ted mam najeto 116tis

Vse OK

- turbo

- spotreba oleje cca 0,5L/10tis km, jezdim long life

- voda se neztraci

jediny problem jsem mel hned ze zacatku tak to byl setrvacnik kde byla vyrobni vada a spatne privareny laserem ozubeny venec pro startovani

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám 2.,0TDI DSG 103 kW, najeto 50 000km. Při dobrzďování, například před křizovatkou, cítím těsně před zastavením okamžik, kdy pravděpodobně rozepne spojka - mírné škubnutí. Čím jemněji dobržďuju, čili čím déle trvá než úplně zastavím, tím je tam těch škubnutí víc. Vypadá to, jako by se hádala spojka s brzdami. nejzřetelnější je to na kvalitní cestě, kde není žádné drncání od vozovky a je to tak nejvíc cítit. Není to nic tragického, ale štve mě to a je mi to divné. Dnes jsem byl v servise, servisák se s tím svezl a myslí si, že to nic není. Ale jistý si nebyl a slíbil mi, že se někde dostane k podobnému autu a vyzkouší to. Seřizovat se prý na tom nic nedá, snad kdyby bylo vadné nějaké čidlo atd. Také nadhodil, že by to mohlo být něck se setrvákem, vzhledem ale k malé četnosti prodaných vozů s DSG s tím nemá větší zkušenost, ale pokusí se něco více zjistit. Za týden se tam stavím a dám vědět.

Nemá s tím někdo z vás nějakou zkušenost? Chtěl bych to stihnout odstranit ještě v době, kdy je auto v záruce.

Editováno: , autor: zednar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

je to samozrejme manual (klimatizaci mam na ECON = vypla) palubni pocitac muze "kecat" , ale aby kecal o 1-2litry ??,

A kolik teda panove najedete na plnou nadrz po prvni pipnuti u toho TDI 103kw

Já mám taky 103Kw a na plnou najedu cca 700 km, jak kdy nekdy mene.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak co vim od kolegů co maj 2.0TDI-CR v Passatech, tak dle jejich názoru a více jak 100.000km z CR motorem za sebou, tak rozdíl je jen v tom že u CR jim neprdla hlava jako u 16V PDček, jinak vstřiky jim u CR šli kukat ještě dřív než u PD...naštestí prozatim všem v záruce.Ted ten jeden z nich co má v klasickym Passatu 2.0TDI-CR 103kw řeší známé houkání turba (najeto lehce přes 60.000km)...takže problémy dost podobné jako u 2.0TDI-PD.

CR (a to nejen u koncernu) jsou tim známý že jsou citlivější a poruchovější než staré systémy.

Např.s takového Peugeota, který vždy dělal jedny z nejspolehlivějších diesel.motorů, udělal příchod CR jedny z nejporuchovějších motorů (soused dělá v autoriz.servisu Peugeot), tak to mám s první ruky, tam prý nepomohly ani inovace a novější generace CR....To samé třeba i MB...dříve jejich motory patřily mezi elitu a dnes ty jejich CDI jsou naprostá katastrofa, to taky mám od lidí co maj z MB zkušenost přes 20let.

Koncern třeba vychytá mechanické poruchy typu praskání hlav apod., ale poruchovost vstřik.systému si myslim že na tom bude hůř než u starého PDčka, má s tim problémy i Audi které CR dělá v případě 3.0TDI už od 2004.

Ahoooj, mam dotaz ohledne ,,houkani,, turba. Mame 2.0 103kW CR s DSG a nekdy pri ubrani ci pridani plynu jakoby houkne neco v motoru. nekdy to huci dele v kuse pod plynem treba. Servis utisil toto pripevnenim nejake hadice ze to pry rezonovalo. Muzes mi sdelit jestli to neni tento problem, jak se resi a jestli nema vliv na spotrebu. Protoze auto dost zere. cca 7.5 kombinovana spotreba. Coz je podle meho dost ikdyz je to v Supu 2

Dekuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím,má dotaz.Koupil jsem Oll 2.0TDIr.v.06 Kod mot BMM tak že 8venit s DPF.A chtel bych si vymněnit olej a nemám servisku co tam je za olej.Nevíte jaký bych tam mněl dát.Chtěl bych dát pevný interval tak že výmněna co 15000 dá se to přepnout přez VAG? Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím,má dotaz.Koupil jsem Oll 2.0TDIr.v.06 Kod mot BMM tak že 8venit s DPF.A chtel bych si vymněnit olej a nemám servisku co tam je za olej.Nevíte jaký bych tam mněl dát.Chtěl bych dát pevný interval tak že výmněna co 15000 dá se to přepnout přez VAG? Díky

Já používám Mogul 5w30 , splňuje normu 507 00 což je nutné pro DPF. A výměnu provádím po 15 000 km nebo po roce. Motoru to jen prospěje. Navíc to cenově není nijak drastické.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Někde jsem četl, že PowerBox je zařízení které oklamává řídící jednotku, která se pak chová dle hodnot které dostává. Řekl bych že úprava softwaru jednotky je daleko profesionálnější a pro auto šetrnější. Toto je pouze můj názor na věc a není ničím podložený.

Editováno: , autor: Stanson
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar lidi. Hele nic proti chipování (super věc)ale zkoušel někdo z vás nečipovaný motor na brzdě než zaplatíte nějakou částku některé z firem co to dělaj a polovina z nich jsou vyčuránci a ví to co vy ne že např. nečipovaný motor 2.0 TDi 16v má 120 KW a víc než 400Nm už z výroby a to vše díky tolikrát médii napadanému sistému PD. Tkže chci jen říct aby jste byly opatrný u koho a jak si to necháte udělat není to o tom tam jen šoupnout nějaký program a jezdíte taky můžete o něco přijít např. o turbo nebo skvělou spotřebu která by měla tímto ještě klesnout.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar lidi. Hele nic proti chipování (super věc)ale zkoušel někdo z vás nečipovaný motor na brzdě než zaplatíte nějakou částku některé z firem co to dělaj a polovina z nich jsou vyčuránci a ví to co vy ne že např. nečipovaný motor 2.0 TDi 16v má 120 KW a víc než 400Nm už z výroby a to vše díky tolikrát médii napadanému sistému PD. Tkže chci jen říct aby jste byly opatrný u koho a jak si to necháte udělat není to o tom tam jen šoupnout nějaký program a jezdíte taky můžete o něco přijít např. o turbo nebo skvělou spotřebu která by měla tímto ještě klesnout.

Aby jsem pravdu řekl tak to asi vzdám.Když jsem to viděl jak to dělá tak cena by byla tak 500Kč.Stáhne program do počítače tam ho trochu upraví a nahraje zpět do auta.Možná že to někde dělají trochu jinak ale princip je stejný.To auto asi jede ale je to jen úpravou dat. :aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...