Petrkiller Vloženo 6. Červenec 2011 Vloženo 6. Červenec 2011 (editace) Ahoj planuji vymenu rozvodu u 1.4 mpi 44 kw .. nema nekdo overeneho automechanika co tomu fakt rozumi a dela to kazdy den a je levnejsi nez skoda servis? A je nejaky velky rozdil mezi dily ze skoda-dily.cz a z obchodu ze skodovky krome ceny? Diky asi bych rad vymenil rovnou i olej a tak .. Zapomel jsem napsat ze je to z okoli fm ta ostrava..mas na nej mail treba? Editováno: 6. Červenec 2011, autor: Petrkiller Citovat
Jehla23 Vloženo 7. Červenec 2011 Vloženo 7. Červenec 2011 Na skoda-dily a veci ze skdoovky ti odpovim jednoduše. I na foru je anketa a skoda-dily jsou chvaleny. I ja sam je chvalim, reklamace zatim zadna a doufam, ze nebude. Jinak vse dodany vcas atd.. A kvalitu produktu tam mas napsanou, prvovyroba = to samy co maji ve skodovce ostatni je druhovyroba. Citovat
Petrkiller Vloženo 7. Červenec 2011 Vloženo 7. Červenec 2011 Aha ok tak ja ty rozvody asi koupim na skoda dily a necham prehodit u mechanika jenze se bojim at se nestane to co tady nekdo popisoval ze to po 40 000 km zacne znovu chrastit .. tak snad ne Citovat
Jehla23 Vloženo 7. Červenec 2011 Vloženo 7. Červenec 2011 Ono možná to chrastění bude cena za to, že tak dlouho MPI vydrží Citovat
Petrkiller Vloženo 7. Červenec 2011 Vloženo 7. Červenec 2011 Ja bych trochu snesl .. ale kdyz to chrasti tak jako mi tak si myslim ze to uz je moc .. jasne jezdil v tom od svych 18ti kluk ktery to zrovna nesetril ale omezovaci to taky asi nerikalo ahoj .. ale tocil to na kazdou rychlost do 4 tisic takze to odpovida tomu jak silene to chrasti a predtim stim zase jezdil starej dedek .. chudak motor uvidim vymenim rozvody a kdyz to zase zacne chrastit tak budu zvazovat dalsi vymenu ale mozna ze budu jezdit s chrastitkem jinak jsem s tim naprosto spokojen na tolik km se az divim Citovat
Grym Vloženo 31. Říjen 2011 Vloženo 31. Říjen 2011 Ozivim tady toto tema. Dneska jsem neodolal a konecne se rozhodnul ze moji Fabci ty rozvody taky udelam, protoze to chrasteni se mi nejak moc nelibi Takze dneska jsem nakoupil origo rozvody+tesneni a gufero. Ve ctvrtek se asi pustim do toho, a jsem teda zvedavi jak moc ten stary retez bude vytahany a jak vubec bude vypadat motor uvnit, snad tam na me nespatne kybl nanosu ze stareho oleje Dam pak vedet jak operace probehla a jestli pacient nezemrel. Citovat
Grym Vloženo 2. Listopad 2011 Vloženo 2. Listopad 2011 (editace) Tak jsem se do toho nakonec vrhnul uz dneska, bohuzel jsem si svoji sikovnosti a hlavne blbou nahodu + spatnou zajistovaci kulickou na racne, udelal jeden problem se kterym budu muset zitra bojovat. Podarilo se mi jak jsem povoloval golou silentblok motoru, tak me pri manipulaci vyletel kratky nadstavec + orech 13 primo do toho pruchodu pro benzinovou hadicku co vede kolem praveho tlumice, ten pruchod vede vlastne az pod aut, je to ve tvaru U a jak jsem tam nacumoval a zkousel tam zasunout hratky vytahovac s magnetem, tak jsem ho nevylovil. Coz znamena ze ten smejd proletel nejspis az nekde dal pod auto a zustal tam. Problem je v tom, ze tama vede hadicka benzinu, takze sparat tam nejak extra nemuzu a nechat to tam taky nemuzu, bo by se casem ta hadicka mohla prodrit, jak by tam ten nadstavec s orechem poskakoval Ma nekdo nejaky vhodny napad, jak ten zpropadeny nadstavec s orechem vytahnout ven, aniz bych neco poskodil. ? Co se tyka vymeny rozvodu tak to slo v pohode, nastesti jsem vse povolil jak jsem chtel, takze tady tuk tuk tuk na drevo, by to melo byt OK, bohuzel jsem auto nestartoval, bo jsem uz nenamontovaval tu expanzku a nenalil jsem do auta teda nemrz.kapalinu. Takze z normalni opravy to bude moje dnesni nocni mura, a budu vymyslet jak to vytahnout ven... Edit: Dalo me to asi 30min bojovani s hadici do ktere jsem na zacatek nasunul silnejsi magnet a pak uz zacalo surovani a nakonec vytazeni uvizleho naradi, UFFFF Co se tyka hlucnosti, tak je to ted uplne tichounke, zajimave ze me ten hluk drive tolik nevadil. Nehlede na to, ze auto i ozilo, coz je jedine dobre. Stary retez byl proveseny 14mm, coz byl fakt extrem a kazdy si dokaze predstavit jaky asi delal randal. Takze pacient prezil a je mu lepe Editováno: 3. Listopad 2011, autor: Grym Citovat
procmadatelzobak Vloženo 25. leden 2012 Vloženo 25. leden 2012 Měnil jsem rozvody poprvé ve 267tkm... a žádný problém. Měnil jsem je pouze pro jistotu, řetěz držel pevně, přeskočení podle mě stejně nehrozilo. Kdyby tam byl napínák, asi by je nebylo třeba měnit nikdy Citovat
Grym Vloženo 25. leden 2012 Vloženo 25. leden 2012 Pri 267tkm by byly vytahane jako stare ksandy=sle. Takze urcite uz menene drive byly. Jinak preskocit by ten rezet nemel, i kdyz by byl hodne vytahany, coz ten mus opravdu byl a pekne chrastil. Citovat
procmadatelzobak Vloženo 25. leden 2012 Vloženo 25. leden 2012 Ale ano, byl prověšený (nevím o kolik) a pořádně chrastil, proto jsem ho vyměnil. Ale přeskočení podle mě nehrozilo. A výměna byla opravdu první, je to firemní vůz, servisní knížka... Citovat
procmadatelzobak Vloženo 7. Únor 2012 Vloženo 7. Únor 2012 Může přeskočit, pokud je příliš volný. Známémů v Audi Q7 4.2FSI přeskočil o dva zuby při necelých 100tkm... Citovat
Grym Vloženo 7. Únor 2012 Vloženo 7. Únor 2012 (editace) procmadatelzobak: Jenze tady je rec o motoru Skoda 1,4Mpi. Jinak preskakuje i na HTP, ale to je jina sekce motoru, nehlede na to, ze to zpusobuje napinack retezu. Takze Mpi i kdyz bude vytahane jak ksandy, tak tolik mista na to preskoceni tam porad neni. Editováno: 7. Únor 2012, autor: Grym Citovat
procmadatelzobak Vloženo 7. Únor 2012 Vloženo 7. Únor 2012 Odpovídal jsem na tento příspěvek kolega tu pise o RETEZU ne o remenu....teoreticky by mohl zustat celou zivotnost....ale jen teoreticky.....na prd to jede,vyssi spotreba......jeste sem neslysel ze by se RETEZ roztrhl...??!! a chtěl tím říct, že ne vždycky platí, že může zůstat celou životnost. Já ho měnil ve 260tkm v téhle Fabii, protože jsem žil právě v domnění, že je tam "navždycky". Po téhle události jsem jej ale vyměnil. Máte ale pravdu, ani tehdy nebyl dost volný na to, aby přeskočil. Nicméně se omlouvám, víckrát se o jiném motoru, než modle 1.4mpi, nezmíním, ač si myslím, že teď to bylo přínosné. Citovat
cosby Vloženo 8. Únor 2012 Vloženo 8. Únor 2012 Měnil jsem řetěz je to asi měsíc na kolegově fabii,najeto 240.000 a byl vatahaný jak prase.Jinak srovnávat Fabii,kde je řetěz po rozložění snad 30 cm dlouhý a Q7 kde bude mít přes jeden metr je blbost,navíc Q7 trpí napínakáma.Nepřeskočil,že by se vytáhl,ale že jej nedoply napináky Citovat
dagmarka Vloženo 9. Únor 2012 Vloženo 9. Únor 2012 Mám jen takový malý dotaz, proč se musí kvůli výměně řetězu spouštět motor dolů a o kolik, díky za každou odpověď. Citovat
procmadatelzobak Vloženo 9. Únor 2012 Vloženo 9. Únor 2012 Já jsem motor dolů nespouštěl. Na motorový prostor jsem dal ocelovou traverzu a řetězem k ní přivázal motor. Pak sundal vodní pumpu => z jedné strany motor nedržel, ale zůstal díky řetězu na místě. Citovat
dagmarka Vloženo 10. Únor 2012 Vloženo 10. Únor 2012 Já jsem motor dolů nespouštěl. Na motorový prostor jsem dal ocelovou traverzu a řetězem k ní přivázal motor. Pak sundal vodní pumpu => z jedné strany motor nedržel, ale zůstal díky řetězu na místě. Já chci ale měnit rozvodový řetěz a tak se ptám jestli mi víko tohoto řetězu půjde sundat bez spuštění motoru. Citovat
procmadatelzobak Vloženo 10. Únor 2012 Vloženo 10. Únor 2012 Vždyť ano. Je to krapet stísněné, ale když se to povedlo mně... Takže ano, pokud motor uchytíte jinak (podheverovat např.), tak půjde. Citovat
Grym Vloženo 11. Únor 2012 Vloženo 11. Únor 2012 (editace) dagmarka: Jestli si nevis rady, tak ti pomuze tento navod: http://www.autooprav...p?akce=2&id=306 Je to i s obrazkama, takze kdo nevi jak to presne vypada, tady najde velkou inspiraci. Editováno: 11. Únor 2012, autor: Grym Citovat
libero Vloženo 11. Únor 2012 Vloženo 11. Únor 2012 (editace) vodnú pumpu dolu pre rozvody dávať nemusíš... tu máš LINK:http://www.autooprav...p?akce=2&id=306 ..dúfam,že ti to aspoň aký taký obraz o výmene dá..ja len nevypúšťam zo systému vodu Grym:to je náhoda v jednej minúte ten istý odkaz Editováno: 11. Únor 2012, autor: libero1071 Citovat
Martttin Vloženo 13. Březen 2012 Vloženo 13. Březen 2012 Ahoj Páni, mozno som to prehliadol, ale ...vedel by mi niekto napisat cislo toho tesnenia= gufera (resp nejaky odkaz) ktore je vo viku rozvodov a ked je vybehane presakuje cez neho olej? Chcel by som menit rozvody a tak myslim zeby sa patriilo vymenit aj to gufero. Inak, mam nachystane rozvody /retaz + kolesa) tesnenie medzi viko a blok motora a teda este to gufero. Este nieco? Dakujem Citovat
vikino1 Vloženo 14. Březen 2012 Vloženo 14. Březen 2012 Označenie má 047 103 085 krúžok tesniaci 58x8 Citovat
Paule272 Vloženo 3. Květen 2012 Vloženo 3. Květen 2012 Zdravím, dotaz. bude velký rozdíl když udělám rozvody po 283t. km ? bude to mít vlív na spotřebu a výkon? Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.