Hawlator Vloženo 2. leden 2012 Sdílet Vloženo 2. leden 2012 Dík dík. . Jsem si myslel že se tomu nějak vyhnu a ono ne =) No hned jak bude trochu časku vlítnu na to a dám vedet co kde bylo za zradu jinak dík pánové!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robert16 Vloženo 22. Září 2013 Sdílet Vloženo 22. Září 2013 (editace) mam octaviu 1.9 TDI 66kw pred pár mesiacmi ked som išiel po dialnici mi zasvietila kontrolka dobijania ( mam maxidot tak mi to napisalo DOBIJANIE ) ale auto išlo dalej bez problemov , nedavno som išiel auto a ked som pridal na cca 120 km/h zase zasvietila ale auto išlo dalej, v čo to može robit ? Editováno: 22. Září 2013, autor: Robert16 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 24. Září 2013 Sdílet Vloženo 24. Září 2013 Alternátor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 29. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2013 Přesně takto mi problikla kontrolka dobíjení u 1,8 T včera na Vysočině a ve Vyškově byla konečná a auto bez elektriky. Takže odtah zpátky 220 km a ještě štěstí že jsem měl doma náhradní altík. Takže výměna probíhá takto. Kdybych měl sečíst náklady odtahu a nového altíku tak by 14 let stará O 1 šla z baráku. Díky náhradě je to ještě akceptovatelný, ale stejně vydržel jen 181 Tkm a to je málo. Kiláky souhlasí jsem první majitel a je to první velká závada po 14 letech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 29. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2013 Nebo jen volný řemen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 29. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2013 To by musel bejt velice letitej řemen. Já ho mám půl roku starej a napínák je v polovině své dráhy. Já měl problém s dobíjením již od nového auta, napětí bylo cca 12,3 voltu stále. Baterky vydržely tak tři- čtyři roky zato žárovky jsou téměř všechny původní z fabriky a to již 14 let. Nyní po výměně altíku je napětí 14,44 voltu po nastartování a pak se to upravuje podle nabití aku. Takže po tolika letech je zase vše Ok. Jinej problém za tu dobu nebyl a vše fungovalo dobře i s nižším napětím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vasek Vloženo 29. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2013 já měl stejný problém, taky 1,9 TDI , byl jsem připravený měnit alternátor a nakonec to byla vyhřátá poj. skříňka na autobaterii http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=111428&view=next&sid=f999497b15f21719d0fe454a2a134998 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 29. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2013 To mám naprosto Ok, Octávka 10 let nejezdila v zimě a oxidace není tedy žádná. Taky má 1,8 T menší proudové zatížení oproti naftě. Já se domnívám že altík byl celou tu dobu ve špatné kondici, nižší napětí jsem naměříl již u nového auta,ale nebylo to tak tragické. Jen to odnášely baterky, jenže po třech a čyřech letech to může taky kleknout a tak jsem to bral jako nutné zlo. Jenže až tento totální výpadek napájení mě donutil jednat. Vyndaný altík ale nejevil žádné viditelné opotřebení na uhlíkách i kroužcích a tak zbývají diody. Jenže jak je naměřit když jsou slisované do vinutí a nedají se samostatně změřit zatím nevím. Rozhodně nyní dobíjí jako o život a tak je to možná po 14 letech v cajku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misakk Vloženo 21. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2013 Vim ze je to uz pozde od reseni uvedeneho problemu, ale ted se mi na F1 1,9 tdi objevilo asi stejny problem. Po zapnuti klicku se me nerozsviti kontrolka dobijeni, pri mereni baterky pri nastartovanym motoru to ma cca 14,5V. Kontakty u altiku sem kontroloval, meli by byt dobry. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misakk Vloženo 22. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2013 Tak dobíjení funguje, před nastartováním 12.3V, po nastartování 14.5V. Sepne se i s odpojeným konektorem s drátem pro buzení alternátoru?? Nicméně při testu žárovkové zkoušečky na pin konektoru altiku po zapnutí žárovka svítí, po nastartování zhasla, takže budu hledat vadný kabel. Jenže všichni tu mluvíte o jakési svorkovnici mezi chladičem a motorem, kde přesně? A na altiku mi do konektoru krom modrýho drátku pro buzení vede ještě další kabel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zzshmp Vloženo 6. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2014 Zdravim Octavaky a mam dotaz.Mam jednickovou Octavii 1,6 74kw.Jake ma byt napeti na baterce pri volnobehu?Nekde se uvadi 14-14,2V.Jinde zase 13,8-14,5V. Pred zimou jsem chtel dobit baterku a a u vsech clanku byly uz temer videt desky.Takze jsem doleval skoro 0,4l destilky.Mam obavy,jestli me alternator nedava vetsi napeti a tudiz se neodparuje voda.Napeti jsem zatim nemeril,protoze mam baterku vyndanou.Diky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dial Vloženo 2. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2015 Zdravim potrebujem radu a mozno aj pomoc pri riesení takeho maleho problemu... Mam Octavia 1,6 74kW elegance vyroba prelom 2001/2002 Vcera vecer som isiel po dialnici cca 180 na mojej octavke ... ked mi zasvietila na budikoch baterka ... ale auto sa nechovalo niako zle a slo dalej .. dosiel som domov nako som to neriesil V aute mam domontovane rele denneho svietenia .. nakolko nemusim otacat zapnutim svetiel ale hned ako som startoval sa zasvietili... ( Teraz tomu tak nie je ) na budikoch kde mam prerobene podsvietenie mi otackomer a rychlomer svietia normalne ale benzin a teplota svietia stlmene .. Ked som meral dobýjanie tak som nameral od 11,92 az do 12,15 V. Na dverach taktiez pomerne slabsie svieti nastavovanie zrkadiel. Auto sa ale ani dnes nechova zle motoricky a ani neostalo lenive vsetko je OK celkom .. Moje mozne scenare su: 1. alternator - bud celý alebo mostik, dioda 2. Kit denneho svietenia rele ktore tam je mohlo vyhoriet (laicky povedave) moze znikat skrat a ubytok prudu. nakolko mi nesvietia svetla len parkovacie tak moze byt tento problem 3. Studený spoj ( niekde ukostrenie mozno sa odlomilo alebo nedolieha) 4. Skrat Nemal som to este na diagnostike ale dnes asi musim .. Prosim skuste mi k tomu daco povedat budem rad dakujem . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LPG Vloženo 8. leden 2016 Sdílet Vloženo 8. leden 2016 Prosim o radu,tchan ma 1.6i 55kw a posledni dobou se mu za jizdy rozsveci kontrolka dobijeni,auto jede normalne a druhy den nic nesviti. A treba po trech dnech se to znovu projevi. Co to muze byt??? Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 8. leden 2016 Sdílet Vloženo 8. leden 2016 Mně něco podobného dělal krátký uhlík. Respektive uhlík byl dlouhý dost, ale drát k němu se nějak překroutil, zauzloval, udělala se na něm smyčka, díky tomu byl drát krátký a uhlík "nedosáhl". Uhlíky jsou součástí regulátoru napětí. A nebo by to mohl dělat volný řemen, ale to je méně pravděpodobné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LPG Vloženo 8. leden 2016 Sdílet Vloženo 8. leden 2016 Diky,jeste nekaky tip na co kouknout. Ma tam 6 let starou baterku,mohla by to delat taky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 8. leden 2016 Sdílet Vloženo 8. leden 2016 Baterka určitě ne. Možná ohnilé a zaoxidované konektory. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karkulka 77 Vloženo 14. Duben 2016 Sdílet Vloženo 14. Duben 2016 Dobrý den, jsem tu nový a nechci zakládat nové téma. Nikde jsem můj problém nenašel a tak to dám semka. Nesvítí nám kontrolka na dobíjení. Pokud na drát z altíku připojím nouzově žárovku a druhej drát dám na baterku, tak svítí, po nastartování zhasne, tím pádem altík je dobrej, dokonce i dobíjí. Někde jsem zde četl že v budíkách jsou diody a nedají se měnit, pouze celé budíky a ty se musejí párovat s imobilizérem? Nemá to napájení kontrolky po sepnutí klíčku někde pojistku? Či neví někdo která svorkovnice na budíkách a jakej pin to je abych změřil či tam po sepnutí jde proud? Děkuji Michal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LPG Vloženo 20. leden 2017 Sdílet Vloženo 20. leden 2017 V Friday, January 08, 2016 at 22:42, McMatej napsal: Baterka určitě ne. Možná ohnilé a zaoxidované konektory. Vyreseno,byl K.O. alternator-prebijel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ram512 Vloženo 8. Září 2017 Sdílet Vloženo 8. Září 2017 (editace) Mně teď nesvítí kontrolka vůbec a při nastartovaném motoru napětí 12,4 V. Ale zase svítí kontrolka ASR. Je třeba vyměnit alternátor nebo stačí jen ten můstek? O II 1.9 TDI 2006 Editováno: 8. Září 2017, autor: Ram512 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarin57 Vloženo 8. Květen 2018 Sdílet Vloženo 8. Květen 2018 Potřebuju radu.Po výměně regulátoru alternátoru nesvítí po zapnutí zapalování kontrolka nabíjení.Po nastartování svítí .Co to může dělat? Nejsou třeba přehozeny vývody od regulátoru... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 8. Květen 2018 Sdílet Vloženo 8. Květen 2018 A když zvýšíš otáčky motoru, kontrolka zhasne nebo ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarin57 Vloženo 10. Květen 2018 Sdílet Vloženo 10. Květen 2018 Právě svítí po nastartování i při zvýšených otáčkách Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.