Rada81 Vloženo 1. Květen 2008 Sdílet Vloženo 1. Květen 2008 Ahoj všem, nákupní taška neustále píše va VAGu chyba čidla teploty chladící kapaliny G62, signál příliš veliký, sporadická. Jak to vyléčit nebo má to vůbec smysl? Chová se normálně. Díky za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 1. Květen 2008 Sdílet Vloženo 1. Květen 2008 Vymeň to čidlo stoji to asi 200 peňazi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukascheck Vloženo 1. Květen 2008 Sdílet Vloženo 1. Květen 2008 Vymeň to čidlo stoji to asi 200 peňazi. No origo asi 600,- a koukni jestli není rozpadlej termostat občas když se rozpad a opřela se ta pružina o čidlo tak to hlásilo chybu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
esorimmer Vloženo 11. Únor 2010 Sdílet Vloženo 11. Únor 2010 Poradte mi prosím,kde najdu teplotní čidlo na fabii 1.2.HTP 40KW,zase to blbě startuje,klepese jako mrcha a zap.cívky jsou OK.Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Avocet Vloženo 11. Únor 2010 Sdílet Vloženo 11. Únor 2010 Poradte mi prosím,kde najdu teplotní čidlo na fabii 1.2.HTP 40KW,zase to blbě startuje,klepese jako mrcha a zap.cívky jsou OK.Díky Dnes jsem byl v servisu s tim ze ma motor po nastartovani pri velkem mrazu nepravidelny chod po pridani plynu se vse vrati do normalu. A hle ono to pry bylo cidlo teploty. Nevim jestli je na obrazku presne co hledas. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tex Vloženo 23. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2010 Ahoj, kluci prosímvás je tohle čidlo teploty chl.kapaliny G62 (červená šipka) ? Pokud jo, jak se sundává ten konektor - ať s tím zbytečně neškubu. Ještě, co je to za čidlo ozn. zelenou šipkou? Dík TEX Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tex Vloženo 23. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2010 OMG, já jsem tam nedal fotku. Oprava. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tex Vloženo 23. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2010 tak se omlouvám, ale napotřetí doplňuju: 1.2 HTP - motor AWY Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 23. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2010 Ta červena šipka je čidlo tepla a zelena tlaku oleja. Ten konektor je len zacvaknuty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 23. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2010 Konektor ma poistku ktoru treba odistit. Az potom stiahnes konektor s cidla- cervena sipka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tex Vloženo 23. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2010 Díkas. Tex Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
polakrgs Vloženo 8. Únor 2011 Sdílet Vloženo 8. Únor 2011 Mohu potvrdit, že porucha snímače teploty chladící kapaliny je dosti častá záležitost. Často bývá chyba sporadická, ale také i stálá. Projevu je se zpravidla nemožností nastartovat při studeném motoru - řídící jednotka nemůže správně nastavit poměr vzduchu a paliva . První pomoc pro nastartování a jízdu je možnost nahradit snímač rezistorem (odporem) s hodnotou kolem 820 ohm (to představuje hodnotu cca 60 C , která se zobrazí i na ukazateli palubní desky ) . Rezistor stačí s konstrukcí pro 0,25W. Hodnota odporu představuje : 300 ohm je asi 90 C 2k ohm je asi 0 C Nahrazení rezistorem je jen možné z duvodu nouze !!! - není však možné s takto provedenou opravou jezdit neustále. Nevíhody : - může se projevit zvětšená spotřeba paliva - zhoršená možnost nastartování motoru při jiné tepotě než je přednastavená - nemožnost kontroly skutečné teploty chladící kapaliny !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoumiCZ Vloženo 12. Březen 2017 Sdílet Vloženo 12. Březen 2017 (editace) Zdravím, dnes jsem svoji Fábku 1.2 HTP, 6Y, 40 kW, r. v. 2003 projížděl pomocí systému VCDS 12.12, který mi našel chybu v sekci motoru, konkrétně u čidla teploty chladící kapaliny. Konkrétně jde o chybu 16500. Co si o tom myslíte? Měl bych něco podniknout? Měla by na přístrojovce svítit nějaká kontrolka? Motor je cca rok po generálce. Děkuji za rady. Editováno: 12. Březen 2017, autor: KoumiCZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 12. Březen 2017 Sdílet Vloženo 12. Březen 2017 Čidlo zahod a kup orig. nové. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoumiCZ Vloženo 14. Březen 2017 Sdílet Vloženo 14. Březen 2017 Dneska jsem měl cestu k automechanikovi skrz další auto co máme v domácnosti a tak jsem se ptal na to čidlo. Přečetl jsem mu, co mi diagnostika napsala, taky to, že studený starty nejsou nejlepší i přes přítomnost nové baterie. A řekl mi, že to může být čidlem, ale nemusí. Že to může být i něco v té kabeláži, protože to tam prý začíná oxidovat, či co. Viz to v těch červených kroužcích na fotkách. Prý by také mohlo docházet jen k náhodným kontaktům v těch spojích. Tak nevím, jak se mám zachovat. Zda nechat to čidlo vyměnit nebo jezdit dál. Dnes ráno mi to zatím chytlo nejhůře cca za celou dobu (cca 3 roky), co to auto mám. Div to během toho startu málem nechcíplo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 14. Březen 2017 Sdílet Vloženo 14. Březen 2017 V tomhle může mít samozřejmě pravdu! Ten svazek kabelů v tom ohybu hned rozbal. Asi 10cm nahoru od středu ohybu a 10cm dolů. Mrkni pořádně na kabeláž. To čidlo origo stojí asi 100 kč,takže bych jej vyměnil taky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 14. Březen 2017 Sdílet Vloženo 14. Březen 2017 přečti si toto: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Betasek Vloženo 4. leden 2022 Sdílet Vloženo 4. leden 2022 Ahoj všichni, prosím o radu! Vyměnil jsem termostat i čidlo teploty, protože se nezahrivalo,ale občas se stane, ze auto má problém se startem, chytne a okamžitě chcipne. Při pátrání po možné chybě jsem odpojil čidlo teploty, protože bez něho startuje okamžitě a bez problému. Ovšem i při odpojenem čidle, ukazatel teploty na palubní desce ukazuje ze se motor ohřívá až do provozní teploty, je to možné? Díky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brano_PK Vloženo 18. leden 2022 Sdílet Vloženo 18. leden 2022 Podla mojich informácií ktoré mám zo servisu má motor 2 čidlá teploty chladiacej kvapaliny - na motore a na chladiči. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
filllli Vloženo 18. leden 2022 Sdílet Vloženo 18. leden 2022 Na chladiči je jenom spínací čidlo pro saharu, ten nemá na nic krom sahary vliv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 18. leden 2022 Sdílet Vloženo 18. leden 2022 nicméně jsem se díval do DP a čidlo na chladiči je třívodičové (což předpokládám, že pro sepnutí sahary stačí jen 2 vodiče), takže moje teorie je, že v případě výpadku čidla teploty co je na motoru, bere ŘJ a ukazatel nouzově z čidla chladiče ... ale je to jen moje úvaha Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo 18. leden 2022 Sdílet Vloženo 18. leden 2022 Čidlo na motoru G62 je odporové čidlo-termistor , které mění odpor podle teploty a potřebuje ho řj motoru. Čidlo na chladiči je obyčejný spínáč (sepnuto-rozepnuto) a pouští ventilátory. V tom jednom "čidle" jsou vlastně schované dvě. Jedno spíná kolem 90°C a druhé něco kolem 100°C. Proto tři dráty. Přívod a dva odvody. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 18. leden 2022 Sdílet Vloženo 18. leden 2022 Aha, tak díky za osvětu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.