Přejít na obsah

Máte problémy s řízením? Nefunguje servo?


Martin 3500

Doporučené příspěvky

Tak, mě se to vysušení nějak nepovedlo. Snímač před vysušení blbnul, ale kontrolka volantu nesvítila. Včera jsem snímač vysušil fénem(ca2 hod.) a poté třema vrstvama nalakoval bezbarvím lakem. Když sem, ale snímač vrátil do auta tak mi teď pořát svítí kontrolka řízení a servo se chová jako když je čidlo odpojené. Netuší někdo co stím? Nemůže to bejt tím lakem? :help:

Tak dnes jsem to čidlo opět připojil a světe divse vše chodí jak má a to sem včera celej den jezdil v dešti. Kontrolka nesvítí a servo zmateně nevrčí. A si sem to prvně moc uspěchal a ten lak ještě nebol pořádně vyschlej. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ufff, tak dnes jsem vymenil snimac a zatim vypada vse OK. Ale jak jsem jiz vyse psal, filc nad konektorem snimace ( cast bliz ke kabine ) jsem odstranil. Funguje totiz jako okapova ryna, ktera svadi veskerou vodu kdyz prsi priiiiiimo na snímac ! Filc je primo nad snimacem vystrihlej do pravyho uhlu a pekne z rozku to kape.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a keby som skusil tento snimac co mam vybrat, osusit, popripade jemnym vodnym smirglom obrusit???a potom to prelakovat, myslis ze to nebude ok? ak je na 100% toto chyba tak kaslem na to, za 100eur kupim novy a budem mat pokoj ale skusil by som to:) ved idu vianoce, najkrajsie sviatky v roku, treba niecim peknym potesit ztenske pohlavie, nielen vsetko do auta strkat:))) zdravim vas:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím ve spolek a predem rikam, ze jsem uzivatel a ne odbornik.

Pročítám tady příspěvky a rád bych znal názor můj příběh.

Fabia 1,9 SDI, rv 2000

Chvilema mi nefungoval posilovac - svitila kontrolka, vymenil jsem snimac. 14dni byl klid.

Dalsi mechanik rikal spatny posilovac - vymenil jsem posilovac, problem pretvrvaval, tak jsem vratili puvodni posilovac zpatky s tim ze chyba v posilovaci nejspis nebude, kdyz to dela i posilovac jiny. Vymenili jsme opet snimac, nebot mechanik zjistil ze puvodni vymenovany snimac byl udajne obracene nasezen (oproti nakresu v Etce) - 14dni byl klid!

Pak jsem dostal v dalsim servisu tip, ze rok 2000 ma problem s elekroinstalci, ze draty oxidujou. Znamej mi natahnul novy draty k posilovaci (3draty). 14dni byl klid. Vcera vecer parkuju pred barakem a volant jde opet z tuha! :(

Snad jen, ze posilovac prestava funogvat nahodne. Kontrolka sviti take nahodne, ted po vymene dratu nesviti teda vubec. Ale pri parkovani jde krouceni volantem z tuha. Bohuzel tedy ne vzdycky to dela. Dela to nahodne :(

Napichnuti na VAG hlasi:

1 nalezeny chyby:

01288 - sv. 30 servorizeni

07-10 - signal prilis nizky - Sporadicky

Najde se nekdo kdo se s timto chovani setkal a poradi?

Moc diky za pomoc!

K.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Mam takovej dotázek je možná záměna čidla TRW staršího provedení a čidlo novějšího provedení? V předchozích příspěvcích tu někdo uváděl, že to zaměna starší provedení za novější není možná ale podle etky tam jde to novější. V Etce je doslova Když sem to porovnával tak auta fabia1 všechny ročníky , Fabia2 a Romster. Mají jako náhradní díl to samé čidlo 6Q0423445 což je novější provedení.

Editováno: , autor: RadekHahn
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Také se rozhoduji mezi novějším provedením a starším, ale nevím, nevím. Nové provedení je v e-obchodech sice uváděno pro servořízení TRW, ale od čísla karoserie 6Y-3-731255, což se mi do krámu nehodí. Dej vědět, co si koupil a jak to funguje. Dík

Editováno: , autor: Smejky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

když to tady tak pročítám, tak koukám, že servořízení je u Fábek věčný téma :wacko: u mé předchozí Fábky nepomohlo vysušování, vždy se to po cca 14dnech vrátilo do původního stavu, kvůli odběru poblikávala palubka, jak vánoční stromek, pomohla až koupě novýho čidla pro servo TRW, měl jsem kombíka z r2001. Bohužel čístlo kastle už Vám neřeknu, šlo do světa, ale kupoval jsem čidlo s označením 6Q1 423 291DX a co se občas bavím s majitelem, tak už přes rok a půl funguje jak má. Mám teď novou Fabulu, tak snad ty novější serva koyo vydrží víc. :mellow:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

když to tady tak pročítám, tak koukám, že servořízení je u Fábek věčný téma :wacko: u mé předchozí Fábky nepomohlo vysušování, vždy se to po cca 14dnech vrátilo do původního stavu, kvůli odběru poblikávala palubka, jak vánoční stromek, pomohla až koupě novýho čidla pro servo TRW, měl jsem kombíka z r2001. Bohužel čístlo kastle už Vám neřeknu, šlo do světa, ale kupoval jsem čidlo s označením 6Q1 423 291DX a co se občas bavím s majitelem, tak už přes rok a půl funguje jak má. Mám teď novou Fabulu, tak snad ty novější serva koyo vydrží víc. :mellow:

len sa velmi neteš, mne vypadla baterka a odišlo riadenie, mam koyo, jeden serviš, že treba nove čerpadlo, druhy tak isto tak auto stoji na dvore, zhanam čerpadlo, ale len tu vokoli, aby som vedel od koho ho mam, ,

Editováno: , autor: bodrik11
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Problém vyřešen,byla narušena elektrika...jinak vše v pohodě,problémy zmizely a servuje jak drak :-)

no vidi stak si to zvladol,som rad,lebo aj ja mam problem,a teraz si citam co maju skodovaci,a ja to budem coskoro riesit-dufam ze nie tak ako ty-mal si celkom smolu,ale aspon to mas za sebou,ja pred sebou,a tie snimace este mas?pre pripad ze by som potreboval,dik stano

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

TAJ SA MI PODARILO ROZOBRAť TO SERVO A VYBRAť ELEKTRONIKU, A NAFOTIL SOM TO SLABšIE TAK SA TO DAť AJ TU, TO SA MUSIA ODTOčIť AJ TIE DVE DLHE SKRUTKY čO DRžIA AJ NADRžKU, DO ZERAKA A POOTAčAť KAť HASAK NEPOMOžE, PEKNE TO IDE, POTOM SA ODDELI STREDNA čASť, E VIDIEť SKRUTKY čO JE PRIVOD NA ELEKTROMOTOR, ON JE VSPODNEJ čASTI PRISKRUTKOVANY, NO POHRAL SOM SA STYM, TERAZ TREBALO BY SKONTROLOVAť čO V TEJ ELEKTRONIKE, ALE ASPON Už VIEM AKO SA TO ROZOBERA,

pod tym plošakom elektroniky je dalšia časť, silova, tu treba pozrieť, sfotim ked rozoberiem

tak ja mam iny snimaš polohy volantu, foto, len jedna skrutka

a doska alektroniky ide dole len treba odsať cin z kontaktov konektorov a potom taka dlha rada, to vyvody na menič na spodnu časť elektroniky čo je pod plošakom, ta časť kde je nalepka je menič a dalej len kondiky na vyhladenie,

ahoj ja mam rovnaky snimac,aj servo-kratka 2001/10/50Kw,oleja mi trochu zmizlo-skoro nic,ale som odkryl kablovy zvazok a kabliky nejako pribrali na objeme.

u mna je situacia taka ze mi svieti kontrolka,ale servo mi slo normalne-ale radsej som potom odparkoval auto a teraz stoji v garazi,kable necham vyschnut a potom uvidim, :feve: ,len by som chcel vediet cim su vlhke tie kable-to nesmrdelo ako voda,no neviem EKO dalej :aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj ja mam rovnaky snimac,aj servo-kratka 2001/10/50Kw,oleja mi trochu zmizlo-skoro nic,ale som odkryl kablovy zvazok a kabliky nejako pribrali na objeme.

u mna je situacia taka ze mi svieti kontrolka,ale servo mi slo normalne-ale radsej som potom odparkoval auto a teraz stoji v garazi,kable necham vyschnut a potom uvidim, :feve: ,len by som chcel vediet cim su vlhke tie kable-to nesmrdelo ako voda,no neviem EKO dalej :aggressive:

ved to je voda, skus ich roztiahnuť vtom zhybe, najlepšie vymeniť ked ti ide tak len vlhkosť, to su prepojene riadiace jednotky motora a serva čo je vserve su to dva droty, myslim že oranžove, neviem isto, nimi sa prenaša na kontrolku, od rychlomera ked ideš rychlejšie servo ide slabšie, aj poruchy sa po nich prenašaju, pri havarii zvykne zablokovať servo aby nevznikol požiar, najskor vtych drotoch to bude, a tam sa voda dostane aj zvrchu aj za jazdy,to su take tenke droty že kede sa voda dostane pod izolaciu drot sa rozpadne, nemaš kabel kpočitaču?, aby si pozrel čo ti ukaže, či nejaku zavadu, skus vysušiť sušičom, lebo teraz vonku vlhko samo sa nevysuši,

Editováno: , autor: bodrik11
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Již mnohokrát jsem pročítal toto téma. Ja sám, jsem již několikrát čidlo vysušoval, lakoval ale vždy neuspěšně. Čidlo věčinou fungovalo jen jeden den a pak se servo opět pobláznilo. Stále sem bádal kde je zakopanej pes a jak to tak vypadá tak jsem ho našel. Je pravda, že za všechno může vlhkost, takže prvořadé je nechat čidlo pořádně vyschnout a to nejlépe doma na radiátoru(přes noc). Dalším krokem je již v několika příspěvcích zmíněné lakovaní ale nelakujte jentišťák ale stranu čidla která je v řízení celou a to doslova (min 3 vrstvy). Hlavním úkonem, který je ale nutné provést je zabránění vniku vlhkosti do čidla. Na jedné straně je v tom tištáku otvor a to je kámen urazu. Právě ním se do čidla dostává vlhkost, takže většina z vás má jistě doma tavnou pistoli a není nic jednodušího než pomocí tavné pistole oný otvor zaslepit. Ti co tavnou pistoli nemají si vystačí z malím kouskem průhledné izolepy, ale v tom případě je nutné zalepit otvot izolepou před tim než začnete lakovat.

Mnoho zdaru :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ved to je voda, skus ich roztiahnuť vtom zhybe, najlepšie vymeniť ked ti ide tak len vlhkosť, to su prepojene riadiace jednotky motora a serva čo je vserve su to dva droty, myslim že oranžove, neviem isto, nimi sa prenaša na kontrolku, od rychlomera ked ideš rychlejšie servo ide slabšie, aj poruchy sa po nich prenašaju, pri havarii zvykne zablokovať servo aby nevznikol požiar, najskor vtych drotoch to bude, a tam sa voda dostane aj zvrchu aj za jazdy,to su take tenke droty že kede sa voda dostane pod izolaciu drot sa rozpadne, nemaš kabel kpočitaču?, aby si pozrel čo ti ukaže, či nejaku zavadu, skus vysušiť sušičom, lebo teraz vonku vlhko samo sa nevysuši,
no zajtra pride kamos a pichne to na pocitac,zatial neviem ako to pokracuje-idem do garaze za chvilku,ale ono tie kable -su tam dost usadene,tvrde,a tazko sa k nim dostanem,no skusim a napisem ako pokracujem,zatial dik a cauko
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no zajtra pride kamos a pichne to na pocitac,zatial neviem ako to pokracuje-idem do garaze za chvilku,ale ono tie kable -su tam dost usadene,tvrde,a tazko sa k nim dostanem,no skusim a napisem ako pokracujem,zatial dik a cauko

pozri si viac toho je tu na tych strankach, napr.

Káblový zväzok a problémy s ním súvisiace, Hnijúce káble, odmotanie zväzku, atď.

niekde to tu je n eviem skade som to stiahol, ale isto na tych strankach, priloha, ani ja som zo začiatku nevedel ako to tu chodi, posed nad tym a najdeš všetko

a ta elektronika riadenia, jeden konektor, + - od baterky hrube droty, poistka na akumulatorom, dalši konektor, snimač polohy volantu, to ide priamo, podľa typu dvoj alebo troj kontaktny, dalši konektor, od risdiacej jednotky motora, jeden drot na poistkovu skrinku poistka elektorniky riadenia dva drity riadiaca jednotka, pozri tu poriadne najdeš,

index.pdf

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pozri si viac toho je tu na tych strankach, napr.

Káblový zväzok a problémy s ním súvisiace, Hnijúce káble, odmotanie zväzku, atď.

niekde to tu je n eviem skade som to stiahol, ale isto na tych strankach, priloha, ani ja som zo začiatku nevedel ako to tu chodi, posed nad tym a najdeš všetko

a ta elektronika riadenia, jeden konektor, + - od baterky hrube droty, poistka na akumulatorom, dalši konektor, snimač polohy volantu, to ide priamo, podľa typu dvoj alebo troj kontaktny, dalši konektor, od risdiacej jednotky motora, jeden drot na poistkovu skrinku poistka elektorniky riadenia dva drity riadiaca jednotka, pozri tu poriadne najdeš,

no dnes prisiel kamos-nasiel si cas ,napojili sme to na pocitac,a ukazalo mi to 01309-J500zadna komunikacia,a 07-10 signal priliz maly-sporadicka,

podotykam ze mam koyo,a snimac ma tvar kuzelu,dnes som ho vybral,ale tam neni co riesit-je to cele zaliate v plaste.skusali sme startovat a diagnostikovat,-servo raz islo raz nie.potom som odpojil snimac na serve a vypisalo mi uz len jednu chybu-zadna komunikacia-J500.

tak babo rad.no este si najdem cas a popozeram co sa tu o tom pisalo na skorsich strankach,ale som na tom asi podobne ako smejko,az na to hosi ze mne auto neblika ako vianocny stromcek.jo a este mi par krat ostalo svietit EPC,no tak zatial dik a pockam co napisete a ja vycitam,cauko budem informovat,a ked najdem chybu presne vam ju napisem,cauko :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a diagnostikovat,-servo raz islo raz nie.potom som odpojil snimac na serve a vypisalo mi uz len jednu chybu-zadna komunikacia-J500.

tak babo rad.no este si najdem cas a popozeram co sa tu o tom pisalo na skorsich strankach,ale som na tom asi podobne ako smejko,az na to hosi ze mne auto neblika ako vianocny stromcek.jo a este mi par krat ostalo svietit EPC,no tak zatial dik a pockam co napisete a ja vycitam,cauko budem informovat,a ked najdem chybu presne vam ju napisem,cauko :feve:

skus pozriet moje prispevky ake som mal problemy a mam tiež koyo,menil som kabelaž od stieračov pod riadiacu jednotku a mam už

asi mesiac pokoj...mam model 2003....

Editováno: , autor: birko2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...