Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Mne tie motory pridu ako dohoda so slovenskym statom. Len jeden motor ktory sa vlezie do zakladnej sadzby za registraciu auta :D

Edit: nejak som si to od septembra zle zapamatal. Ono sa plati az nad 79kW, nie nad 75 ako som mal zafixovane. Tak to mame az 3 motory na vyber :D

Editováno: , autor: Patrik Čevela
Vloženo (editace)

To křídlo je vážně nic moc, prosím prosím dejte tam nějaký jiný, stávající je o dost hezčí :(Klasika ocťa vypadá líp, tak ať i RS dělá svému přídomku čest!

Editováno: , autor: Jendoslav
Vloženo

..za mě opravdu povedenou eresou byla ta první.. Dvojka před faceliftem byla k pláči, facelift to sice trošku zlepšil, no za mě se ani "trojka" už (aspoň vizuálním) kvalitám "jedničkového eresa" nepřiblíží..

Vloženo (editace)

mc2uba: Právě to se mi na ní líbilo.. Přední nárazník byl moc pěkný a líbí se mi dodnes - decentně sportovní výplň mřížek a malé, decentní lízátko.. Koncovka výfuku i s výřezem, na tu dobu hezký a originální interiér.. Dnes jsou všude jen plaketky "RS", aby na to z jízdních vlastností náhodou člověk nezapomněl. Zadní nárazník je bez nápadu (chceš-li to přirovnání, tak "stejně, jako u OI RS") a přední nárazník u předface modelu byl katastrofa na n-tou - auto vypadalo jako nějaký pochybně spatlaný hybrid..

Celkově se jedná, stejně jako u snad každé věci, o věc názoru. Já osobně celkově označení "RS" nemám rád, protože masitě ospojlerovaná Octavia s motorem o běžném, či kapku větším výkonu, než tomu bývá u běžných verzí konkurentů (a to vůbec neberu v potaz porovnání se skutečnými "RS" - třeba "RS6", M5, AMG, apod.) mě nijak neoslovuje a OI RS se mi líbila možná právě díky té nenápadné decentní úpravě.... ;)

Editováno: , autor: _Denis_
Vloženo (editace)

Prostě RS není sporťák, ale pouze "sporťák" - výhradně papírově, protože reálně to je "něco asi jako by". Aby to byl opravdu sporťák, muselo by to být něco jako Leon nebo Bora = dvoudveřák se sníženým spodkem, "vostrým" agregátem a opravdu sportovníma ambicema. Což u O1 se ještě tak dalo obhájit na základě existence WRC verze oktávky - kterou následně bohužel nahradila fábulije ve verzi S2000.

Ale dělat "quasisportcar" na bázi rodinnýho auta střední třídy mi přijde poněkud hodně populistický... ale co můžeme od koncernu a zvlášť od ŠA chtít, že jo?

Editováno: , autor: Ekkar_z_Bastlírny
Vloženo

No jo, Ekkar zaperlil. :kol-28: Já Octavie RS nikdy nepovažoval za sporťáky, to skutečně nejsou. RS je pro mě prostě jen jeden z výbavových stupňů spojený s nejvýkonějším motorem. Tož asi tak.

Vloženo

Dvoudveřák není ani jeden :D Bora nikdy nebyla.. je to zhruba stejně veliký, jako Octavia :) takže nevím no :D ale třeba nový Leon FR je třídveřák :D a kdysi býval taky, jen snad jedna generace byla 5ti dvéř :)

Vloženo (editace)

Viděl jsem před X lety návrhy... Něco podobnýho co pak nakonec ŠA realizovala jen jako studii Tudor - dvoudvéřový kupé, maximálně s liftbackovýma "třetíma dveřma" místo zadní kapoty/víka kufru. Bylo to z Autobildu, popsaný jako nový koncernový návrhy sportovního vozu. Trojdveřák Leon s výjimkou masky jako by těm obrázkům "z prdele vypad" a Bora je doslova jen "prdelatej" upgrade těch studií...

Editováno: , autor: Ekkar_z_Bastlírny
Vloženo

RS je proste kombinace prumerne vybavy, nejlepsiho motoru a ptakovin v podobe spojleru a jinych vymyslu. Me by treba udelali vetsi radost kdyby ty lepsi motory nabidli k normalnim vybavam a spojlery si strcili vitekam.

Vloženo

Ale v roce 2000 se Superb ještě nevyráběl, ne? Tak jak mohl být znám kocept Tudor? A ať na koncept Tudor koukám jak chci, tak si nevybavuji žádné auto z koncernu VW, které by mu bylo aspoň trochu podobné :)

Vloženo
ale třeba nový Leon FR je třídveřák :D a kdysi býval taky, jen snad jedna generace byla 5ti dvéř :)

Bych chtěl vidět ty předchozí generace FR jako třídveřové. Podle mě to bylo všechno pětidvéř. :kol-28:

Vloženo (editace)

Jo, tak máš pravdu, obě 2 generace byly 5ti dvéř. Nevím proč, ale měl jsem ten pocit, že 1. generace byla třídvéř ve verzi FR a Cupra. A co tak koukám na nové fotky, tak to vypadá, že i nový Leon FR bude pětidvéř, ale mám ten pocit, že jsem viděl i třídveřovou verzi :/

Ale možná se mi to plete s Ibizou :/

Editováno: , autor: mc2uba
Vloženo (editace)

Jo, tak máš pravdu, obě 2 generace byly 5ti dvéř. Nevím proč, ale měl jsem ten pocit, že 1. generace byla třídvéř ve verzi FR a Cupra. A co tak koukám na nové fotky, tak to vypadá, že i nový Leon FR bude pětidvéř, ale mám ten pocit, že jsem viděl i třídveřovou verzi :/

Ale možná se mi to plete s Ibizou :/

Leon oboch generacii ( 1M aj 1P ) boli 5dverove, ale prva (1M) bola ako Audi A3, cize hatchback bez kufru, tak to trosku ako 3dv mohlo pripadat :)

najnovsi Leon bude ako 5dv hatchback, 3dv hatchback, a aj kombik

Editováno: , autor: Jordibravo

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...