manfroto Vloženo 25. Duben 2013 Vloženo 25. Duben 2013 denis.pokud bude mít problémy od zahájení výroby jiná značka,tak na daný model raději počkám..platí to všeobecně.. Citovat
_Denis_ Vloženo 25. Duben 2013 Vloženo 25. Duben 2013 Mike: to nebylo ani tak mířeno proti tobě, s tebou v tomto souhlasím. To bylo mířeno spíše proti mnohým všeobecným blábolům, vyskytujícím se v tomto vláknu.. 1 Citovat
HjM Vloženo 25. Duben 2013 Vloženo 25. Duben 2013 Tak ale kdybys pozorne cetl, tak jsem tam presne toto psal. Ale zase kazda znacka uplne ne, respektive jsou znacky kde je jich opravdu minimum. to se bude týkat ale spíš prémiovek a tam už jsme cenou někde jinde Citovat
memory2 Vloženo 25. Duben 2013 Vloženo 25. Duben 2013 když dostane scaut 135kw naftu tak co potom rs tdi ? Citovat
memory2 Vloženo 25. Duben 2013 Vloženo 25. Duben 2013 (editace) Aha tak to potom výborný pro skautíka ale trochu smůla pro RS která ztrácí dle mě na své "vyjmečnosti" Krom toho skaut bude čtyřkolka RS jen předokolka. To ten scaut to ještě natrhne tomu RS Editováno: 25. Duben 2013, autor: memory2 Citovat
mc2uba Vloženo 25. Duben 2013 Vloženo 25. Duben 2013 Tu někdo psal, že by RS v benzínu mělo mít 162 kW, tak nafta bude jen 135 kW? Nebude tam třeba nějaká silnější nafta? Třeba 150 kW nebo tak něco? Citovat
Dix1 Vloženo 25. Duben 2013 Vloženo 25. Duben 2013 Nafta jenom 135 KW.Benzín 162 KW a údajně i 169 KW,ale těch 169 KW není jisté. Citovat
DavidSK Vloženo 25. Duben 2013 Vloženo 25. Duben 2013 Natre, ale len tak v teréne, alebo na snehu, proste každý vo svojom, RS diesel, bude rychlejšia a s lepšou akceleráciou na ceste. A to, že Scout bude mať rovnaký dieslový motor, na tom sa neni čo čudovať, skôr sa čudujem, že tomu tak nebolo do teraz (pri O2). Oba modely sú drahšie športovo ladené deriváty Octávie, jeden so šporovým podvozkom, druhy so zvýšeným s pohonom 4x4, k tomu sú aj adekvátne ceny... Kto chce najrýchlejšiu Octáviu so šporovým nie len vzhľadom ale aj zvukom, tak pojde jednoznačne do RS benzín, RS diesel, je len športovo vyzerajúca Octáviu so slušným pomerom výkonu a spotreby paliva. A to som já zástanca dieslu Citovat
wolfspitz Vloženo 25. Duben 2013 Vloženo 25. Duben 2013 U mě skončil diesel u Euro 4 a dále již nechci jít. DPF a náchylnost na kvalitu nafty posílá diesel do kopru. Když si spočítám kolik stojí oprava vstřiků a CR čerpadla a to se musí brát pouze kvalitní nafta která je i dražší než benzín tak mi vychází benzíňák lépe. Například Maxx Motion na Jižní spojce za 40,90 kč, no pravda dá se i sehnat za 38 Kč ale daleko, pak Optimal diesel za 35,70 kč a naproti tomu benzín kolem 33,50 Kč. P.s. do auta mi nesmí v žádném případě nafta s biohumusem, jezdím již téměř od nového na čistou naftu. Citovat
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 25. Duben 2013 Vloženo 25. Duben 2013 Teď jsi to namazal, člověče - to si jen myslíš, že leješ "čistou" naftu... Rafinérky míchají do distribuce nafty sračku MEŘO už při natáčení do transportní cisterny pro odvoz na pumpy, je na to zkurvenej €urohujerskej zákon, že do prodávanýho paliva se MUSÍ míchat takzvaná "ekologická biosložka", jejíž získávání je ekologicky zasranější než celá těžba a rafinace ropy, nebo si snad myslíš, že na nějaký pumpě v republice koupíš "čistej" minerální benzín bez lihový příměsi? Citovat
rodolfo Vloženo 25. Duben 2013 Vloženo 25. Duben 2013 A to nas este v buducnosti caka s naftou toto: http://www.pluska.sk/spravy/ekonomika/toto-nas-caka-buducnosti-za-liter-nafty-az-170-eura.html Citovat
Pawouk Vloženo 25. Duben 2013 Vloženo 25. Duben 2013 Tak se vrátíme od nafty (to tady stejně nevyřešíte) zpátky k OIII. Citovat
KubinoPv Vloženo 25. Duben 2013 Vloženo 25. Duben 2013 Teď jsi to namazal, člověče - to si jen myslíš, že leješ "čistou" naftu... Rafinérky míchají do distribuce nafty sračku MEŘO už při natáčení do transportní cisterny pro odvoz na pumpy, je na to zkurvenej €urohujerskej zákon, že do prodávanýho paliva se MUSÍ míchat takzvaná "ekologická biosložka", jejíž získávání je ekologicky zasranější než celá těžba a rafinace ropy, nebo si snad myslíš, že na nějaký pumpě v republice koupíš "čistej" minerální benzín bez lihový příměsi? Nech ho spát. Citovat
wolfspitz Vloženo 25. Duben 2013 Vloženo 25. Duben 2013 Kdepak, mám laboratorní testy nafty kterou beru a je bez MEŘO a i na dodáku je že je bez biosložky. Beru i vzorky pro můj výzkum a tak mám přehled na co jezdím. Před dvěma roky mi jí vozili přímo z Čepra v cisterně a nyní se dá koupit i na některých pumpách. Našlo se totiž řešení jak vyzrát na zákoný požadavek na biosrágoru. Citovat
Pawouk Vloženo 25. Duben 2013 Vloženo 25. Duben 2013 Nafta se vysvětlila a s dalším případným OT bude náležitě naloženo. Tak se podle toho zařiďte. Citovat
Molvy Vloženo 25. Duben 2013 Vloženo 25. Duben 2013 (editace) http://www.auto-mania.cz/spy-foto-skoda-octavia-rs-temer-bez-maskovani/ To zadní křídlo opravdu není nic moc... edit: zde ještě pár fotek http://www.autoweb.cz/fotogalerie-skoda-octavia-rs-spy-2013/ Editováno: 25. Duben 2013, autor: Molvy Citovat
mc2uba Vloženo 25. Duben 2013 Vloženo 25. Duben 2013 Jak můžou dát k celkově hranatému autu kulaté křídélko? To vypadá, jak kdybych si na komunistickou skříňku koupil luxusní imitaci chrom držáku z Ikea :X 1 Citovat
Pawouk Vloženo 25. Duben 2013 Vloženo 25. Duben 2013 (editace) Hmm,to je hnus... pořád doufám,že to křídlo je jen kamufláž,nebo snad proboha ne? Editováno: 25. Duben 2013, autor: Pawouk Citovat
HjM Vloženo 25. Duben 2013 Vloženo 25. Duben 2013 to opravdu tak bude? to snad ne, to se tam absolutně nehodí Citovat
mc2uba Vloženo 25. Duben 2013 Vloženo 25. Duben 2013 Po koupi sundat a hodit tam aspoň z O2 FL RS Citovat
Molvy Vloženo 25. Duben 2013 Vloženo 25. Duben 2013 Na jiným fóru jsem kdysi četl, že je to finální. Ale jestli je to 100% info - nevím.... Citovat
memory2 Vloženo 25. Duben 2013 Vloženo 25. Duben 2013 (editace) Zlatý křídlo (lišta) pro 1.8 tsi Editováno: 25. Duben 2013, autor: memory2 Citovat
HjM Vloženo 25. Duben 2013 Vloženo 25. Duben 2013 přesně, to je aspoň takové decentní, ne jak tato hrůza Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.