Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

Ekkar: Co chteji lidi v Cine nebo Indii fakt neurcuje koncern, ale trh. Koncern jen vyrabi to, co chce tamni trh. Proc to ti indove chteji, to fakt netusim. Ale stejne treba netusim, proc evropane chteji downsizovane, preturbovane diesly.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na slovenskych strankach SA sa objavil nejaky packet Business. To je novinka ci nejaka akcna vybava?

Vybava>

 

Bezpečnosť, funkčnosť, komfort
  • CLIMATRONIC - dvojzónová klimatizácia s elektr. reguláciou
  • PARKING ASSISTANT - parkovacie senzory vpredu a vzadu ( s detekcio jazdnej dráhy)
  • Maxi DOT - plnegrafický displej palubného počítača
  • 12V zásuvka v batožinovom priestore
  • 2 svetla na čítanie vpredu
  • 8 reproduktorov (pasívne)
  • Anténa s príjem AM/FM "Diversity"
  • Bi-Xenonové svetlomety + AFS
  • Bočné a zadné okná tónované
  • Bočný airbag vpredu a hlavový airbag
  • Centrálne zamykanie s diaľkovým ovládaním, 2 sklopné kľúčiky (SAFE systém)
  • Klimatizovaná odkladacia schránka pred spolujazdcom
  • Denné tlmené svetlo s asistenčným svetlom a funkciou "coming home"
  • Elektrické ovládanie okien vpredu a vzadu
  • ESC
  • Green tec
  • Hlavové opierky vpredu
  • Hlavové opierky vzadu-3 kusy
  • Imobilizér elektronický
  • Intervalový spínač stieračov so svetelným/dažďovým senzorom
  • Kľúčik s diaľkovým ovládaním zamykanie vozidla
  • Kolenný airbag vodiča
  • Kotúčové brzdy vzadu
  • Lakťová opierka vpredu JUMBO BOX
  • Make- up zrkadlo vľavo s krytkou
  • Make-up zrkadlo vpravo
  • MDI ( Mobile Device Interface )
  • Odistenie zadných výklopných dverí (elektrické)
  • Odkladacia schránka v batožinovom priestore
  • Komfortné telefonovanie, bez pripojenia vonkajšej antény
  • Popolník vpredu a vzadu
  • Poťah sedadiel - látka
  • Predĺžený servisný interval
  • Predné hmlové svetlomety
  • Prídavné upevnenie detskej sedačky pre systém ISOFIX
  • Rádio
  • S CD mechanikou a vstupom pre SD-kartu
  • S diaľkovou reguláciou polohy svetlometov automatická/dynamická AFS 1
  • Signalizácia nezapnutých bezpečnostných pasov ( všetci spolujazdci)
  • S osvetlením batožinového priestoru
  • Sada náradia
  • Schránka na okuliare
  • Set na opravu pneumatík
  • Stredová konzola
  • Strešný nosič čierny
  • Tempomat
  • Ukazovateľ nedostatku kvapaliny v nádobke pre ostrekovače
  • Vnútorné spätné zrkadlo s aut. stmievaním
  • Elektricky nastaviteľné a vyhrievané vonkajšie spätné zrkadlá
  • Vyhrievanie predných sedadiel s oddelenou reguláciou
  • Výklopná odkladacia schránka pod sedadlom spolujazdca
  • Výsuvné integrované ostrekovače svetlometov
  • Zadné sedadlo nedelené, zadné operadlo s lakťovou opierkou delené a sklopné
  • Zadný stierač "AERO"
  • Zakrytie batožinového priestoru - rolo
  • Čelné sklo tónované
Exteriér
  • Bez označenia motorizácie
  • Disky z ľahkej zliatiny "VELORUM" 6,5J x 16" - 4 ks
  • Ozdobné lišty čierne
  • Pneumatiky 205/55 R16 91V
  • Vonkajšie spätné zrkadlá a kľučky dverí lakované vo farbe karosérie
  • Vonkajšie spätné zrkadlo vľavo - konvexné
  • Vonkajšie spätné zrkadlo vpravo - konvexné
Interiér
  • Chromový paket
  • Dekoračné obloženie
  • Hlavica radiacej páky z kože
  • Kožený volant
  • Rukoväť ručnej brzdy z kože
  • Vkladané tkané koberce
  • Výplň dverí
  • Zakrytie radiacej páky z koženky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vypadá to na "paket", ve kterém je průměrné položkování dovýbavy např pro střední managery a "lepší" obchoďáky a udělali to jako stupeň výbavy. Dle pročtení by byl fajny i u nás jako "to nejdůležitější k životu" a mělo by to být jako standartní výbava v ambitionu. Active nechat jako holouse a elegance těm co na něj vyloženě mají a nebo chtějí. S 1,6TDI za 429000 před licitačníma slevama by to byla dost konkurenční nabídka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Těžko srovnávat modely pro různé trhy a co vim, tak OII před fejsliftem mela např. pro německy trh standardně ESP a jiné, co bylo v ČR za příplatek a např. na Slovensku levnější druhy pneu a dokonce i levnější potahy a výplně sedadel... bylo toho ale víc a už přesně nevím.... proto pak rozdíly v cenách, Německo dumping a Slovensko naopak o hodně nižší cena, ale také levnější díly... ale to se týkalo i Seatu co vim... no ono to tak je přeci i s Coca Colou a jídlem.... myslím si, ze i s auty to platí stále....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rozlišovat konfiguraci výbavy a odlišné díly. V prvním případě ano - týká se to např. kotoučových brzd u FII/R/Rapidu u některých motorizací, týká se to prvků výbavy jako je zmiňované ESP u druhé generace Octavie, které se nemontovalo do nejlevnějšího provedení Prima. Ve druhém případě ne, těžko budou vyrábět různé kvality dílů pro jednotlivé trhy. Ani u pneumatik jsem na autě nikdy neměl nic, co by jen zavánělo laciností - s výjimkou první Fabie, tam byly pneu Barum.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ale ale, Octavia bude mít nový motor: "Pod kapotu dostane agregát 1,6 TDI nové generace s výkonem 81 kW a deklarovanou spotřebou 3,3 l/100km. To odpovídá produkci 87 gramů emisí na ujetý kilometr." resp. upravenou mapu motoru a možná už i šestikvalt....

Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak to ano, no spotřeba je vždy úlet nedostižný v normálním provozu, zajímavé je si přečíst jakou spotřebu mají vozidla (např. VW nebo BMV) pro EU a jakou pro USA - úplně jiná metodika a úplně jiné hodnoty (samo sebou po přepočtu na galony na míli), neb Američan by se hned soudil, kdyby mu auto nejezdilo za 5,7 MPG tedy (cca 3,37 l/100 km)...

Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je příležitost to dát k soudu a docela šance na úspěch. V Německu již padlo několik rossudků že automobilka konkrétně MB musí doživotně doplácet rozdíl ve spotřebě úspěšnému žalobci. Další faktor může bejt že u firemního auta by Fú mohl počítat spotřebu dle techničáku a ta je přitom dosažitelná při volném pádu do propasti.

Taže výrobci aby se zavděčili Bruselu stanovují zcela nesmyslnou spotřebu a tím hezké procento CO2. Jenže tím se dopouštějí podvodu na zákaznících,

Proto taky bude u mě nástupce v budoucnu z Ameriky kde je svět ještě v pořádku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdyby amík jezdil za 5,7 MPG, tak si to asi hodí, protože to je cca 49,5l/100km :-) Správný přepočet je 3,3l/100km = 85,6 MPG.

 

Měl by zajímalo kdy s tím konečně někdo něco udělá, takhle to přece nejde donekonečna - nesmyslné požadavky EU, z toho vyplývající nesmyslné metodiky měření spotřeby, které ani omylem neodpovídají realitě. Limity CO2, nakolik chápu, že je třeba to nějak kočírovat, jsou tak nízko nastavené, že to snad musí být nějaká zelená lobby jinak to nechápu :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je příležitost to dát k soudu a docela šance na úspěch. V Německu již padlo několik rossudků že automobilka konkrétně MB musí doživotně doplácet rozdíl ve spotřebě úspěšnému žalobci. Další faktor může bejt že u firemního auta by Fú mohl počítat spotřebu dle techničáku a ta je přitom dosažitelná při volném pádu do propasti.

Taže výrobci aby se zavděčili Bruselu stanovují zcela nesmyslnou spotřebu a tím hezké procento CO2. Jenže tím se dopouštějí podvodu na zákaznících,

Proto taky bude u mě nástupce v budoucnu z Ameriky kde je svět ještě v pořádku.

Par soudnich sporu prohral i VW a to nejen spatne spotreby, ale treba filtru pevnych castic u dieselovych motoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdyby amík jezdil za 5,7 MPG, tak si to asi hodí, protože to je cca 49,5l/100km :-) Správný přepočet je 3,3l/100km = 85,6 MPG.

 

Měl by zajímalo kdy s tím konečně někdo něco udělá, takhle to přece nejde donekonečna - nesmyslné požadavky EU, z toho vyplývající nesmyslné metodiky měření spotřeby, které ani omylem neodpovídají realitě. Limity CO2, nakolik chápu, že je třeba to nějak kočírovat, jsou tak nízko nastavené, že to snad musí být nějaká zelená lobby jinak to nechápu :-)

 

sorry, místo násobení jsem dělil :-( nebo obráceně....

 

však už je z toho asi problém v SRN, kde BMW sponzorovalo Merklovou, nejspíš za posunutí limitů CO2

 

jistě že je to zelená loby a také z toho profituje stát i protože když se nákladování odvíjí od průměru v TP, nákladuje se míň...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...