Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

... když už jsou za příplatek, mohlo to být, to je pravda...

Jinak k cenám: Sice nemám zdání, jak bude nastavena cenová politika (vzhledem k politice Golfu jsem však přesvědčen, že budou ceny vyšší, než u G7), ovšem jak zde bylo zmíněno, zřejmě každému racionálně uvažujícímu člověku dojde, že tak hezky ty OII vypadají, protože jsou v maximální výbavě = na 18" (nebo 19"?) zřejmě vč. sníženého podvozku, některé s pan. střechou, s komplet LED osvětlením + bixenony, s nejvyšší dostupnou navigací, s polokoženým interiérem, atd, atd.. Dle mého odhadu se jedná o modely cca. za 800 tisíc a více. Navzdory tomu, že se nová generace aspoň dle prvních dojmů povedla, nutno zmínit, že 90% Octávií vyjede na základních kolech o velikosti 15", či v lepších případech 16", ve výbavě Ambiente v obyčejných barevných kombinacích s obyčejnými světly. Poněvadž neočekávám snížení zájmu firem o koupi těchto aut, bude jich do 2 let všude plno, spousta z nich bude polepená a špinavá a zřejmě opět sex-appeal opadne..

Tím nechci novou generaci nijak shazovat, za to nemůže - spíše chci objektivně zhodnotit závěry některých až příliš nadšených lidí ;)

jj presne, to co vidime na obrazcich jsou auta lizajici melounek.. na silnicich uvidime uplne neco jineho... ono staci srovnat dnesni oktavku v plne palbe a oktavku s vybavou prima...

Naprostý souhlas s tvrzením, že takové OIII reálně na cestách moc nepotkáme.

Ale ty ceny co zmiňujete mně naprosto rozsekaly.

Pokud by to tak bylo, tak by to jen definitivně potvrdilo, že:

A ) Škodovka se úplně zbláznila (po nesmyslných cenách Rapidu, vzhledem ke Golfu a konkurenci)

B ) že si Čechy omotala kolem prstu, že by ji v dnešní době (a při dnešních cenách konkurence na českém trhu) byli ochotni akceptovat cenu za nižší střední třídu v oblasti 800-1000 tis. Kč. Tam by se neměla dostat ani OIII RS ve velmi dobré výbavě.

Autoweb a Autorevue spekulují o základní ceně 329 tis. Kč za 1,2tsi 63kw v základu. Což celkem odpovídá vzhledem k cenám Golfu a Leonu. Pokud někdo bude u OIII akceptovat cenu výrazně vyšší, než u G VII, měl by zvážit odbornou pomoc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zatím vstřebávám informace a něco se mi libi a něco ne...např. třeba tu červenou barvu na autě nemožu ani vystát...bílá se mi líbí (což mě samotnyho překvapuje)...stříbrná je pro mě vždy nej...zadek se mě libi jenom z určitych uhlu..predek dobry..ale masku mohli nechat v ostrych hranach jak u rapida a ne v oblych..popř to u těchto modelu vyměnit..světla celkem dobry..ale nelibi se mi ta černa vypň..nebude se to hodit ke každe barvě..a zbytek..ujde..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

LUKASON napsal:

muj nazor na OIII ? ..............

urcite se povedla,.... je to sice trochu AUDI a posledni PASSAT .... ale to uz je holt udel koncernu ;)

urcite to nemam jako za zle ;)

take bych rekl ze to je snad nejhezci OCTAVKA co kdy byla ;)

Nechceš mi tady kámo snad říct, že O2 RS FL je ošklivější...to bys mě nasral :kol-28: :kol-28: :kol-28:

Jinak nová O3 je moc pěkná z vnějšku (v té bílé super), interiér je také vcelku OK, něco mě tam možná připadá divný, těším se naživo až to z kolegama škodovkářema omrkneme :)

Editováno: , autor: Jendoslav
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Naprostý souhlas s tvrzením, že takové OIII reálně na cestách moc nepotkáme.

Ale ty ceny co zmiňujete mně naprosto rozsekaly.

Pokud by to tak bylo, tak by to jen definitivně potvrdilo, že:

A ) Škodovka se úplně zbláznila (po nesmyslných cenách Rapidu, vzhledem ke Golfu a konkurenci)

B ) že si Čechy omotala kolem prstu, že by ji v dnešní době (a při dnešních cenách konkurence na českém trhu) byli ochotni akceptovat cenu za nižší střední třídu v oblasti 800-1000 tis. Kč. Tam by se neměla dostat ani OIII RS ve velmi dobré výbavě.

Autoweb a Autorevue spekulují o základní ceně 329 tis. Kč za 1,2tsi 63kw v základu. Což celkem odpovídá vzhledem k cenám Golfu a Leonu. Pokud někdo bude u OIII akceptovat cenu výrazně vyšší, než u G VII, měl by zvážit odbornou pomoc.

Ja s tim osobne nemam zadny problém, asi se radim mezi ty, kteří tu odbornou pomoc potrebuji, za sve stavajici LK (viz podpis) jsem podobne peníze dal, a u nove O3 s tim problém asi rovněž mit nebudu. Netrpim zadnym komplexem vyhodit peníze jen za tzv. "velke" nebo "premiove " auto. Je to ale na vice prostoru, který zde není.

Mimoch. ty ceny se nijak zasadne nelisi od soucasnych cen, i dle toho co jiz uniklo, a takova auta se prodavaji, ac ne asi masove.

Editováno: , autor: omicron
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Autoweb a Autorevue spekulují o základní ceně 329 tis. Kč za 1,2tsi 63kw v základu. Což celkem odpovídá vzhledem k cenám Golfu a Leonu. Pokud někdo bude u OIII akceptovat cenu výrazně vyšší, než u G VII, měl by zvážit odbornou pomoc.

Golf začíná na 340 tis., je celkově menší, nemá kufr s parametry běžného combi. Ale pokud říkáš, že tyto věci jsou nesmysly a lidi nemají jakýkoli nárok je ocenit, co se dá dělat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

... když už jsou za příplatek, mohlo to být, to je pravda...

Jinak k cenám: Sice nemám zdání, jak bude nastavena cenová politika (vzhledem k politice Golfu jsem však přesvědčen, že budou ceny vyšší, než u G7), ovšem jak zde bylo zmíněno, zřejmě každému racionálně uvažujícímu člověku dojde, že tak hezky ty OII vypadají, protože jsou v maximální výbavě = na 18" (nebo 19"?) zřejmě vč. sníženého podvozku, některé s pan. střechou, s komplet LED osvětlením + bixenony, s nejvyšší dostupnou navigací, s polokoženým interiérem, atd, atd.. Dle mého odhadu se jedná o modely cca. za 800 tisíc a více. Navzdory tomu, že se nová generace aspoň dle prvních dojmů povedla, nutno zmínit, že 90% Octávií vyjede na základních kolech o velikosti 15", či v lepších případech 16", ve výbavě Ambiente v obyčejných barevných kombinacích s obyčejnými světly. Poněvadž neočekávám snížení zájmu firem o koupi těchto aut, bude jich do 2 let všude plno, spousta z nich bude polepená a špinavá a zřejmě opět sex-appeal opadne..

Tím nechci novou generaci nijak shazovat, za to nemůže - spíše chci objektivně zhodnotit závěry některých až příliš nadšených lidí ;)

Tak pod toto se podepisuji.

Ano,nová OIII se mi líbí a očekávám,že na živo bude ještě hezčí než na fotkách,ale u vozu u kterého vedení očekává vysoké prodeje těžko můžeme očekávat,že se za ním bude dlouho někdo otáčet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pozor, otázka nezní "jaké jiné auto je na 15" pěkné", ale "jaký poměr jiných aut na 15" plecháčích vyjede?".. Neberu-li tedy již vůbec v potaz fakt, že neustále cpát, ač do (doufám) základních výbav, 15" na auto velikosti nové Octavie je pitomost..

Editováno: , autor: _Denis_
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no dobře, ale to už je pak věc těch lidí, co si to koupí, ale nelze tak zhazovat design jen tím, že pravděpodobně moc takových aut stejně jezdit nebude

problém bude spíš v té masovosti, a tady je to zas možná dobře, že těch "pěkných" oktávek nebude tolik

a pochybuju, že třeba všecky rendlíky ve Francii jezdí na velkých kolech

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já vím.. On je asi ten problém, že se Octavia v nejvyšších výbavách (zvláště teď ta poslední) tváří jako prémiové auto, pořád je to však "jen Škodovka" (nic proti) a jde tady především o co nejnižší základní cenu. Na M-B, nebo BMW v dané třídě 16" nenajdete, cena tomu ale odpovídá, to je fakt..

Tuto problematiku asi beru trošku osobně dle svých vlastních zkušeností, neboť vím, že tak 80% Octávií bude firemních. A firmy hledí jen na náklady => když mají možnost koupit auto na 15", koupí jej i za cenu nižší výbavy, aby nemuseli platit 16" a větší.. Pro člověka, jako jsem já, který dostane auto i pro soukromé použití tak, jak jsem měl já, je to trošku překážka - samo, vesměs o nic nejde, ale auta jsou mým koníčkem a když dostaneš zadarmo auto pro své užívání, nemá smysl kupovat si vlastní auto "snů".. Takže tuto problematiku kritizuji spíše kvůli subjektivním dojmům :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K tym 15" by bolo treba este dodat, ze tie kolesa maju urcity zmysel na trhoch ako je Rusko, Ukrajina, ale aj v EU (RO, BU). My tu na okraji civilizovaneho sveta tiez neoplyvame kvalitnymi cestami, tak to machrovanie na 18" mi pride ako trapna poza. Mam Yetiho na 17" tak viem o com hovorim. ;)

Ked to Skodovka (ale aj VW) ma vyvynute pre lowcost trhy, nevidim dovod to neponukat aj v CR.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

že se Rapid neprodává, to je mi známo od prodejců Škodovek.. Špatné auto to není, no je to slátanina všeho, co se naskytlo, s nepříliš valnou a líbivou podobou interiéru, to vše za dosti vysoké ceny - základní výbava absolutně sociální verze s malým motůrkem odpovídá srovnatelně drahému Fordu B-Max ve zcela dostačující výbavě, vč. litých kol. Ačkoli Fordy zrovna nemusím, Rapida bych si za tu cenu nekoupil...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

základní výbava absolutně sociální verze s malým motůrkem odpovídá srovnatelně drahému Fordu B-Max ve zcela dostačující výbavě, vč. litých kol.

To je jaksi nesmysl. B-Max nemá v ceně základu Rapidu ani klimatizaci nebo radio, už vůbec ne litá kola. Ta nejsou standardně ani u prostřední výbavy. U prostředního stupně má Rapid poměrně o dost bohatší výbavu. Zajímavé je, že stovka je u Rapidu s 1.2/55kW udávaná za 13,9s, B-Max s 1.4/66kW má udáno 13,8s.

Docela zajímavý sek v odhadu poptávky http://news.autoroad.cz/ekonomika/36019-ford-b-max-se-neprodava-dobre-vyroba-bude-polovicni

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...