Jir-ka Vloženo 30. leden 2009 Sdílet Vloženo 30. leden 2009 Když už se tu probírá Climatronic, nevíte někdo kde všude jsou umístěna čidla? Včetně těch na sluneční záření. Vím jenom o tom uprostřed větráku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 30. leden 2009 Sdílet Vloženo 30. leden 2009 Na slunecni zareni je ta uprostred mrizky na ofuk celniho skla...ostatni ani nevim, ale urcite jich musi byt vice, kort kdyz je to dvouzonovka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jir-ka Vloženo 30. leden 2009 Sdílet Vloženo 30. leden 2009 Na slunecni zareni je ta uprostred mrizky na ofuk celniho skla...ostatni ani nevim, ale urcite jich musi byt vice, kort kdyz je to dvouzonovka. Tak v tom případě mne to zajímá z hlediska dvouzonové klimy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jir-ka Vloženo 31. leden 2009 Sdílet Vloženo 31. leden 2009 Abych v tom měl tedy jasno, teď v těch mrazech se klima stejně nedá vyzkoušet. Když jsem u O1 s manuálem chtěl odmlžit a bylo třeby 15 nad nulou, zapnul jsem klimu. Jestli to dobře chápu, tak teď s Climatronicem zapnu odmlžení okna a tím spustím klimatizaci? Jinou možnost totiž nevidím. A kde jsou všechna ta čidla u dvouzonovky nikdo neví? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 31. leden 2009 Sdílet Vloženo 31. leden 2009 já na econ kašlu a jezdim 12měsíců v kuse na auto podle mě bude čidlo i takovej ten ťuflík v prostředním kolečku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jir-ka Vloženo 31. leden 2009 Sdílet Vloženo 31. leden 2009 já na econ kašlu a jezdim 12měsíců v kuse na autopodle mě bude čidlo i takovej ten ťuflík v prostředním kolečku O tom "ťuflíku v prostředním kolečku" jsem psal. O něm vím. Ale předpokládám, že ten by sém podle mne nemohl stačit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 31. leden 2009 Sdílet Vloženo 31. leden 2009 (editace) O tom tufliku jsem zase ja nevedel Ja bych tipnul ze jeste jedno cidlo je ve strope uprostred za schrankou na bryle, aspon teda u me je tam mrizkovany bily plast a tam bych tipnul urcite cidlo ... ale je to jen domenka Editováno: 31. leden 2009, autor: Bladik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jir-ka Vloženo 31. leden 2009 Sdílet Vloženo 31. leden 2009 O tom tufliku jsem zase ja nevedel Ja bych tipnul ze jeste jedno cidlo je ve strope uprostred za schrankou na bryle, aspon teda u me je tam mrizkovany bily plast a tam bych tipnul urcite cidlo ... ale je to jen domenka Taky mne to už napadlo, ale to zase neřeší dvouzonovku protože je uprostřed. O tom čidle uprostřed ovladače ventilátoru to je i v manuálu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
injeniero Vloženo 25. Červen 2009 Sdílet Vloženo 25. Červen 2009 Zdravim, chci se zeptat, zda se nekomu podarilo zjistit cim to je, zda je to na vymenu Rj nebo neco "mensiho"? Nedavno mi to zaclo taky delat. Z mista u spolujezdce proste nedostanu teplej vzduch, ani kdybych se rozkrajel. ((( ani econ a ni klimatka (tam spis pomalu rostou krapniky). Vzhledem k tomu,ze tam sedi manzelka, ktera rada teplo, tak je to "kapanek problem" ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drastys Vloženo 26. Červen 2009 Sdílet Vloženo 26. Červen 2009 Ahoj Chlapi, tak mam uplne stejny problem ... na prave strany to proste fouka tak ze bych tam mohl nechavat zmrzlinu a neroztopila by se .... a to mam na obou stranach nastavenou teplotu 22 :-( ... pujdu na diag tak uvidime ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marian1 Vloženo 27. Červen 2009 Sdílet Vloženo 27. Červen 2009 Zdravim, s mojou Octaviou mam pravdepodobne ten isty problem. Je to 2.0 TDI rok 2005. Chcem sa Ta opytat aky mas Ty rocnik a kolko bolo auto stare, ked si to riesil s Mladou Boleslavou. Budem mat aj ja po 4 rokoch sancu na spoluucat? Vdaka. Marian. Zaznamenal jsem pokles výkonu Climatronicu, který se projevil tím, že proudící vzduch (režim AUTO) nebyl dostatečně chladný, resp. neodpovídal nastavené teplotě klimatizace. Jelikož mám možnost to porovnat se stejnou klimou v jiném autě, potvrdilo se, že můj pocit není subjektivní.Navštívil jsem tedy místní servis s tím, aby to prověřili. Domluvili jsme se na doplnění chladiva (v případě, že ho bude nějak výrazně chybět) a při té příležitosti jsem si řekl, že bych rovnou nechal udělat dezinfekci klimatizace. Podepsal jsem zakázkový list s předběžnou cenou do 2.000,- a nechal auto v servise. Po pár hodinách jsem se pro něj vrátil a byl jsem nemile překvapen zjištěním servisu: "Chladiva Vám tam moc nechybělo, téměř neznatelně. Nicméně jsme podle předchozí domluvy provedli jeho vypuštění a znovu napuštění. Dezinfekci jsme provedli. Bohužel, nepomohlo to a Climatronic stále nechladí jak by měl. Provedli jsme kontrolu všech čidel - v pořádku. Všechny ventilátory se točí. Pak jsme zkusili napojit kompresor klimatizace na diagnostiku a zjistili jsme, že tam bude asi příčina. Zatímco 'zdravý' kompresor by měl chladit do teploty 6°C, ten Váš chladí na nějakých 13-14°C. Takže Vám navrhujeme, že objednáme kompresor, vy nám sem na celý den přistavíte auto a my zjistíme, jestli je závada v něm. Pokud ne, můžeme jako servis kompresor vrátit a nemusí se platit. Pokud ano, rozhodnutí bude na Vás, jestli si nový kompresor koupíte". V tu chvíli mě polil studený pot zvláště když jsem si uvědomil, že autu skončila letos v květnu 2 letá záruka. Opatrně jsem se zeptal, zda-li v takových případech neposkytuje ŠKODA příspěvek na náhradní díl v nějaké výši, v rámci tzv. "post-warranty". Bylo mi odpovězeno, že by to mohlo jít, že ta záruka vlastně skončila teprve nedávno. Tohle si však mysleli jen do doby, než si chtěli udělat kopii servisní knížky pro Mladou Boleslav a zjistili, že titulní strana není vyplněná při prodeji. Podotýkám, že auto je dovezené z Francie a je na něm dělaný pravidelný servis, o čemž jsou v servisní knížce vedeny všechny záznamy. Záznamy o servise jsou vedeny i u výrobce, což jsem si před zakoupením vozu také ověřil. Najednou se z toho stal téměř nepřekonatelný problém a veškeré naděje na spolupodíl Škodovky začali pomale mizet. Chvíli jsem ještě rozmlouval s tím 'hodným' technikem na příjmu servisu až se mi nabídl, že to prostě zkusí a uvidí, co mu výrobce odpoví. Ptal jsem se ho, kolik takový kompresor stojí a říkal mi, že neoriginál okolo 10.000,-. Jakmile jsem podotknul, že bych neoriginál do svého miláčka nechtěl, trochu znejistěl a řekl, že pokud vezme originál od výrobce, bude si ho už muset nechat a tudíž neplatí předchozí úmluva, že kompresor objednají aby zjistili, zda vůbec kompresor je na vině celého problému. Zeptal jsem se tedy na cenu originálního kompresoru a u obchodníků zjistil, že stojí 21.000,-. Takže výsledek je takový, že poslal kopii mé servisní knížky do Mladé Boleslavi s dotazem, zda-li zafinancují náhradní díl na toto auto a po neděli se mi má ozvat. Jsem jako na trní, protože auto jsem koupil teprve nedávno a nebylo zrovna nejlevnější. Každopádně oceňuji snahu toho mladého technika mi pomoct a jestli to vyjde (a já pevně doufám, že ano, protože nevyplněná titulní strana servisní knížky přece nijak neovlivňuje funkci kompresoru klimatizace), má u mě láhev vynikající whisky a zákazníka, který k nim bude jezdit na pravidelný servis. ///edit: A při odchodu ze servisu jsem zaplatil něco málo přes 1.600,- za provedené práce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadacek Vloženo 27. Červen 2009 Sdílet Vloženo 27. Červen 2009 Budem mat aj ja po 4 rokoch sancu na spoluucat? Nepočítej s tím já to měl 2měsíce po záruce (možná ani ne..) a spoluúčast? Ha ha.. hodili mi tam jenom to o 500 levnější čidlo.. U 4roky starého auta, pokud to není všeobecný problém toho konkrétního MR nepočítej.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
injeniero Vloženo 24. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2009 Zdravim, chci se zeptat, zda se nekomu podarilo zjistit cim to je, zda je to na vymenu Rj nebo neco "mensiho"? Nedavno mi to zaclo taky delat. Z mista u spolujezdce proste nedostanu teplej vzduch, ani kdybych se rozkrajel. ((( ani econ a ni klimatka (tam spis pomalu rostou krapniky). Vzhledem k tomu,ze tam sedi manzelka, ktera rada teplo, tak je to "kapanek problem" ;-) Vyreseno. Byly to nejaky 2 motorky v haji... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
a l i Vloženo 5. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2009 zdravim,mam stejny problem, vag mi hlasí servomotor na praví klace....jen problem je ze obcas mi to topí a nekdy zas ne...je to dost divny.za chvili bude zima a nemuzu cekat kdy to zas topit nebude!!!!ptam se tedy kde se ty motorky hledaj o kolik tak stali....dekuji... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
H-Honza Vloženo 12. Červen 2010 Sdílet Vloženo 12. Červen 2010 mam trochu problem s dvouzonovou klimatizaci v cOcktavii. Rozpadl se mi kompresor, koupil jsem novy original, nechal v autorizovanem servisu nainstalovat, naplnit klimu. Auto jsem prevzal, chladilo... Jenze cestou domu jsem si s tim tak trochu hral a zjistil ze to nechodi jak ma. Proste, kdyz nastavim klimu na automatiku nebo na manual, a dam teplotu pod 23 stupnu, tak mi vetrak automaticky zvysi otacky a 10 vterin mi jde do kabiny ledovy vzduch. Po deseti vterinach ale nejaka klapka zavre vsechny vydechy, i kdyz vetrak topeni jede naplno, je proste slyset jak se toci na nejvyssi otacky, a huci, protoze ten vzduch nema kam cpat. Pritom v kabine je treba 35 stupnu. Kdyz snizim hodnotu na 23 stupnu, ta klapka se opet otevre a z vydechu jde chladny vzduch. Po návratu do servisu mi udelali nejakou zakladni rekalibraci klapek v topeni, nepomohlo to. Vymenili jsme dve cidla teploty privadeneho vzduchu ktera se zdala malicko zkreslujici, nepomohlo to. Veskere testy jsme provedli, teplotni snimace, klapky v topeni, snimac slunecniho zareni a pod. normalne funguji a pri testech vykazuji patricne hodnoty. Nez se uchylim k tomu, ze proste odpojim ten servomotor co zavira tu klapku v topeni, nemel by nekdo nejaky napad jak to resit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 12. Červen 2010 Sdílet Vloženo 12. Červen 2010 Co tam máš za panel klimatroniku před face nebo face? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
H-Honza Vloženo 12. Červen 2010 Sdílet Vloženo 12. Červen 2010 pred faceliftem asi bych rekl... mam tenhle panel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 12. Červen 2010 Sdílet Vloženo 12. Červen 2010 Tak že před face.Takhle se to přesně chová když se tam dá novej face ale tam je na to fígl jak se toho zbavit.Už si to nepamatuju ale zkus zmáčknout a chvíly podržet tlačítka ofuku na sebe(levé spodní) a econ mělo by se udělat základní nastavení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 12. Červen 2010 Sdílet Vloženo 12. Červen 2010 Climatronik jsi měnil??? Třeba když jsi montoval vyhřídání sedaček?? Pokud ano dal jsi tam novější verzi starého typu předface climatroniku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karboš Vloženo 13. Červen 2010 Sdílet Vloženo 13. Červen 2010 Tak to mame stejný problém. V servise mi řekl že je to chyba toho servomotorku co otvírá klapky. prý to dělal i na pasatu B7. melo by to byt podobné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
H-Honza Vloženo 14. Červen 2010 Sdílet Vloženo 14. Červen 2010 no jestli nekdo menil panel nevim, ono je to auto trochu skladacka, jako ze spousta veci tam neni origo a je to dodelavane... Jak poznam ten novejsi nebo starsi typ toho climatronik panelu? Motorek otevirani klapky? Ja byl v autorizovanym servisu 4 hodiny... stal jsemu toho kdyz delali ten test, a veskera cidla a snimace atd. se zdala funkcni, nehazelo to zadne chyby. Ten reset nastaveni pres tlacitko ofuk nohou + econ opravdu funguje, nicmene bohuzel to nic nevyresilo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 14. Červen 2010 Sdílet Vloženo 14. Červen 2010 Práce na 5 minut.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
H-Honza Vloženo 14. Červen 2010 Sdílet Vloženo 14. Červen 2010 praci na 5 minut bych chtel videt... ja tu praci v servisu neplatil, zavadu neodstranili takze nemaji narok. Jen jsem stal u toho kdyz zkouseli ty testy na diagnostice a videl jsem ze to je bez chybovych hlasek, a ze se vsechny ty snimace a spinace a cidla zdaji byt v poradku, resp. vykazuji odpovidajici hodnoty. Pak mechanicky kontrolovali funkci klapek, a neco malo promerovali, protoze to proste vypada ze ty divny pokyny lezou z panelu klimatroniku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 14. Červen 2010 Sdílet Vloženo 14. Červen 2010 Tak přijeď... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
katres Vloženo 17. Červen 2010 Sdílet Vloženo 17. Červen 2010 Tohle se mi stalo taky. Od MR2007 je jiny pocet klapek a pokud si menil panel clima, tak je jednotka neumi ovladat, musis to nakodovat na ten spravny pocet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.