Přejít na obsah

Koupě Octavie I


galaher

Doporučené příspěvky

Já měl stejné otázky v létě tohoto roku.Projezdil jsem celou republiku po bazarech i po soukromnících-problém byl ten,že když jsem přijel na místo,tak jsem zjistil,že to bylo jen hezky nafocený a že spoléhají, že koupím kde co.Nakonec jsem se dostal do autobazaru auto esa(na začátku jsem o tomto bazaru nechtěl ani slyšet).Přijel jsem a opravdu jsem si vybral-měla servisní knížku-tu mi ofotil a já jsem s tou kopijí zajel do škodovky-tam mi bylo řečeno,že serviska souhlasí.Tak jsem se druhý den vrátil pro oktávku a koupil-zálohu jsem na ni dával do druhého dne 3000,- a v připadě, že bych nekoupil tak bych ji dostal zpět.Investice do vozu byla-rozvody+olej+filtry+přední kotouče+desky.

Můj názor je-pokud koupíš naftu je jedno zda 66kw nebo 81kw oba motory jsou ok-vydrží spoustu km (kamarád je taxikář a kupoval o1 s 341 tisici km.Dnes má najeto bez mála 800 tisíc a říká,že koupí další motor, aby měl do zásoby až mu jednou tenhle odejde)Dobře si auto projeď zda chodí turbo a zda také neteče ,potom ještě zda váha vzduchu není ko,ale ta není tak nákladná na opravu-výměnu.

Píši ti jen jak já kupoval je to hodně o trpělivosti a štěstí.Také si nech bokem nějaké love ať máš na první servis-vždy se něco najde!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

No tak asi pomalu začíná doba, kdy se začne koukat po autě. Mám teda v hledáčku OI 1,9tdi 81kw pokud možno v co nej výbavě rok cca2002 a jako druhý adept vw passat 1,9tdi 96kw taky se slušnou výbavou. Tak nyní babo raď. Asi co se najde dřív :D Samozřejmě obě kombi.

Jinak pokud by se našla OI 4x4 tak asi váhat nebudu :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U deset let staré oktávky myslíš, že bude v háji tuhost auta a tudíž bezpečnost v tomto směru nebo pytle budou po expiraci?

V prvním případě, pokud se o auto staráš, tak tenhle problém odpadá.

V druhém, jestli někdo mluví o expiraci pytlů, tak je to jenom marketingový tah prodejců.

Editováno: , autor: Wojnar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Nazdar, neviem ci si si uz vybral, ale skus si aj motor 2.0 MPi, s LPG je to celkom slusne zvezenie za rozumny peniaz, a stale jednoduchy atmosfericky benzin, ktory sa v zime rychlo zohreje, nezmrzne mu nafta, nehrka jak stara V3S, a nakladovo lepsie ako TDi, sam ho mam, jazdil som aj 2litrove 103Kw TDicko, nehovorim ze s tou seststupnocou prevodovkou to lepsie netahalo, ale so spotrebou som sa pri nom nedostal pod 6, na dlhych trasach. Moja dvojka zbasti 8,6 litra LPG, motor pohodovy, nieje to zavodnik ale pracant, na dlhsie trasy by som si ho kupil znovu. Doma mame este aj 1,6MPi 74kW, tiez s LPG, ten by som doporucil zase skor na povrkovanie do mesta, prevodovka posadena nizsie, auto je na pocit zivsie, ale pri vyssich rychlostiach na dialniciach hlucnejsie a rastie mu spotreba.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám doma i benzín i naftu. Měl jsem Mondeo 2.0 tdci 05 rok 96 kw v plné výbavě. Teď místo něho O1 tdi 81kw. Je to o třídu níž a taky to jde poznat snad ve všem, ale životnost O1 v naftě je asi něco co už se nikdy nepodaří vyrobit proto jsem měnil a to co ukazuje pal počítač je až neuvěřitelné. Ta spotřeba. Ford 6.8 a s O pod pět v pohodě a jede. Naproti tomu Fabia2 1.4 benzín. Chvilku jsem s ní jezdil spíše ve městě a 9.2l. Já osobně jednoznačně naftu. I Passat už je na peníze náročnější.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já vjedu na dálnici, zařadím nejvyšší stupeň, nastavím tempomat na 150km/h a vypnu ho až u sjezdu. :) Kopec nekopec to prostě jede a motor si to úplně užívá...

Abych ale nebyl jen optimista - včera mi dojezdila jedna zapalovací cívka.. 900Kč v pr... To na 1,4 není :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Omlouvám se za dlouhé nereagování. Ale jaksi se změnila situace a nynější auto si budu nechávat. Práci mám nyní nejistou tak musim myslet i na zadní kolečka. Jinak jsem byl rozhodnutej a měl i vyhlídlou jednu 1,9tdi L&K. Ale jak říkám, vydal bych se dost z peněz a práce nejistá. Tak se uvidí co bude na podzim. :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja kdyz uz bych mel chtit znovu skodovackou 4x4, tak jedine s ESP, sice to ma EDS nebo jak se rika tomu pribrzdovani kol pri prokluzu, ale kdyz ti v zatacce kdy to necekas ustreli zadek jelikoz ti to prepne dozadu kdyz to zrovna moc necekas, co vic si neprat... Jinak kdyz to ocekavas, tak je to fajn, ale zadokolku uz znas z bawa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Težko říct co měl PatrickE3 na mysli.

Páč jestli mu šlo o přibrzďování, tak EDS. To skutečně přibrzďuje prokluzující se kolo při rozjezdu. Ale to jen do rychlosti asi 40 km/h. Říká se tomu elektronický diferenciál.

Jinak zase ASR zabraňuje prokluzu, ale jen tak, že omezuje výkon motoru. Žádné přibrzďování.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Však to tam je popsané přesně jak jsem psal. I ta hranice do kolika zasahuje EDS - 40 km/h ( a to tu stránku vidím poprvé :) ).

Ono když si vemeš, že ASR (protiprokluzový systém) zasahuje vždy a všude, dokonce je schopen zasáhnout při jízdě po dálnici, když se dostneš jdením kolem (jednou stranou) na kluzký povrch (vodní film), tak si moc dobře nedokážu představit při této rychlosti zásah v podobě přibrzdění.

Editováno: , autor: Wojnar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...