Sniper_2003 Vloženo 18. Květen 2014 Sdílet Vloženo 18. Květen 2014 No třeba mi auto nežere olej ( Castrol na cca 12 tis km dolití 0,6L, Shell na cca 11,5 tis km dolití 0,5, Fuchs na 14.2 tis km 0,3l atd) a hydraulické nadzvedátka nedělají takový hluk ( jako třeba u Castrolu nebo Mogulu). Já jsem už totiž pár olejů vystřídal . Navíc nyní používám olej s aditivací nanočástic takže zatím třeba pocitově pozoruji lepší ochotu motoru jít do otáček, malinko se mi snížila spotřeba ( ale to neberu jako jednoznačný důkaz, je to ovlivněno mnoha faktory ), ale právě ztichly hydraulické nadzvedátka, která vydávala takový ten otřesný klapavý zvuk dieselu. Mám dojem že už jsem to tu psal, ale ten hluk se dá změřit obyčejnou aplikací na mobilu. Ale pokud zaplatíš brzdu a olej můžeme to vyzkoušet třeba na tvém voze. Není nic jednoduššího. Pak tomu třeba uvěříš a budeš to zde ve vlákně také doporučovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 18. Květen 2014 Sdílet Vloženo 18. Květen 2014 (editace) http://www.millersoils.cz/xf-longlife-5w40 tohle leješ nebo tohle? http://www.millersoils.cz/ee-longlife-5w40?c=65 http://www.millersoils.cz/cfs-5w40-nt?c=191 Editováno: 18. Květen 2014, autor: kokta7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 18. Květen 2014 Sdílet Vloženo 18. Květen 2014 (editace) 2 kokta7 Teď jedu na EE Longlife 5w-40 tedy prostřední odkaz. Ona je to novinka v prodeji teprve od Února. Zatím ho mám jako testovací mám na něm jenom cca 2000km. Před tímto olejem jsem měl XF longlife první odkaz. Už tento olej byl velice dobrý. Kdyby nepřišli s EE tak bych ho dával pořád. Ale zvědavost mě dohnala vyzkoušet prostě EE novinku od firmy co za tuto technologii dostala nějakou ( nevím název ) cenu. A tímto uzavírám náš dialog, abych se tu pořád dokola neopakoval. Pokud budeš chtít tak mi napiš na SZ a já ti rád zdělím mé zkušenosti, postřehy nebo vyzkoušené oleje ( nemyslím to zle, ale opravdu se tu pořád opakuji ). Editováno: 18. Květen 2014, autor: Sniper_2003 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 18. Květen 2014 Sdílet Vloženo 18. Květen 2014 (editace) i v Německu to lili a motor bez problémů... I já to tak měl, ovšem jen do doby než mi jeden "pan mechanik" řekl jak to asi bude a když se kouklo na hydroštely a vačku tak to tak bylo + slušnej bordel v motoru. Takže když Castrol tak prej určitě ne 507.00 5W30 ale 505.01 5W40 po 10tkm a každejch 30tkm přidat Ceratec od Liqui Moly. Takže bych asi šel do Valvoline DuraBlend Diesel 505.01 5W40 + ten Ceratec ale to už sem radši sáhl po nano od Millerů a jak pročistím motor tak začnu používat. Btw o tom co propaguje škodovka víme jak to je, aspoň že ve sportu zůstává už 22let věrná hokeji Editováno: 18. Květen 2014, autor: šulda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 31. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2014 Zase to přišlo. Bude se měnit za čerstvý.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 31. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2014 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 31. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2014 A copak dělá ve spodní poličce ten Castrol?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 31. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2014 mno uplně tak pravdu nemáš, je tam ještě BP kastrol je v klidu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 31. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2014 Do sekačky určo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 1. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2014 a co toto jezdi na nej nekdo? http://maziva.heureka.cz/total-quartz-ineo-long-life-5w-30-5l/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 1. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2014 (editace) Pokud nemáš DPF poohlídnul bych se po VW 505.01 5W40 s ACEA B3/B4, (ne s ACEA C3!) nebo s ACEA C3-10. Moc už jich není ale najdou se. Editováno: 1. Listopad 2014, autor: šulda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 1. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2014 dpf mam vykuchany,olej delam po 15tis,me prave prijde cenove vyhodny 50501 ka vychazi o neco vic a moc ji fakt neni v nabidce uz v O1 sem daval http://www.allmoto.cz/oleje-maziva/eshop/1-1-Oleje-pro-osobni-automobily/0/5/69-Repsol-Elite-TDI-50501-5W-40-5l Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 1. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2014 Pokud koukáš na cenu je to jiná ale co je teď výhodná cena u oleje bude časem nevýhoda stavu motoru která bude stát sakra víc. Taky záleží jak to auto chceš dlouho provozovat, respektive v jakým je to teď stavu a kolik km s tím chceš ještě najezdit. Pro PD je i 15tkm na výměnu moc ale samozřejmě to vydrží dýl jak LL po 30tkm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 1. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2014 tak auto si chcu nechat co nejdyl ze :)nehledim az tak na cenu ale pisu ze je levnejsi jak 50501 a myslim si ze 50700 bude kvalitnejsi proto se ptam,myslis si ze Total je spatny?ted mam 270tis a aspon jeste tak 500 chci najezdit do 250tis to jezdilo na skoda olej ani nevim jaky a interval 2roky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 1. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2014 Neřeš značku ale parametry, klidně se drž normy 507.00 ale měň po 10tkm pokud chceš ještě tolik najezdit. Co sem viděl svůj (tam to bylo ještě relativně v pořádku), kolegův a další dva cizí PD motory (všechny bez DPF) po používání 5W30 507.00 tak sem se o to začal víc zajímat a dávám teď co sem psal víc po doporučení znalců Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 1. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2014 ok takze to bude ten total a budu menit po 10tis u O1 sem taky menil po 10 z duvodu zvyseni vykonu a ted sem taky zvysoval tak to budu menit stejne,sice bych radsi daval 5w40 ale co uz,diky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 1. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2014 (editace) Ja bych 5w-40 doporučil víc právě kvůli zvednutému výkonu. Třeba tento http://maziva.heureka.cz/total-quartz-ineo-mc3-5w-40-5l/ ,když zůsnaneme u Totalu. Jelikož v podstatě nemáš DPF tak můžeš použít normu VW505.01 jak psal šulda. Rozdíl ceny není tak závratný. Editováno: 1. Listopad 2014, autor: Sniper_2003 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 1. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2014 Já bych třeba ještě zmínil Valvoline DURABLEND Diesel 5W-40 nebo Yacco VX 1000 FAP 5W-40, dobrý oleje za rozumnou cenu nebo EE od Millerů viz výš ale tam je jiná cenová kategorie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 1. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2014 no a u toho totalu 5W40 pisou ACEA C3 tos psal ze nedavat ne?mozna to pletu,jo a jeste sem nenapsal ze ma 2.0tdi ale to je asi fukjestli 1.9 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 1. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2014 To máš pravdu, ale tak nějak mi vyplynulo z toho co jsi psal, že jdeš po tom Totalu. V tom případě jak píše šulda Valvoline nebo ten Yacco ten je na C3-10 ( to už je něco jiného než C3 ), by byl dobrou volbou za rozum peníz!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 1. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2014 (editace) ono to C3 pisou i u toho repsolu a ten sem jeszdil,proc tam vlastne nesmi byt to C3? Editováno: 1. Listopad 2014, autor: foxdivemaster Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 1. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2014 Nestrašte zase s C3. Všechny oleje které mají výkonovou kvalifikaci 507.00 nebo 505.01 jakékoliv specifikace ACEA vysoce přesahují. viz tady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 1. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2014 (editace) Nikdo nechce nikoho strašit. Pouze doporučujeme použít olej bez této specifikace. 2 foxdivemaster Ve zkratce Acea C3 je jakýsi aditivační pack, který má za funkci snížení opotřebení motoru. Koukni sem je to tam pěkně vysvětleno. Editováno: 1. Listopad 2014, autor: Sniper_2003 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 1. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2014 Ale to je hloupost. Cituji z Mazivářských mýtů: "Avšak i bez těchto znalostí je zřejmé, že pokud mají dva oleje stejnou specifikaci např. ACEA či VW, jedná se o kvalitou rovnocenné motorové oleje." Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 1. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2014 (editace) No comment. Editováno: 1. Listopad 2014, autor: Sniper_2003 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.