Přejít na obsah

Chiptuning - zkušenosti, rady


phill64

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

Chiptuning od motorosportu na Škoda Octavia II Combi 1.9 TDI PD 4x4.... je to fakt bicyklový výkon :( Len že či to ten motor vydrží keď má už 145 000 km nabehaných....má niekto skúsenosti s nachipovaným tohoto vozu ? A ešte lepšie s tou firmou ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Jaký máte názor na sadu pro chiptuning Galletto 1260?

Máte něaké zkušenosti?

Něaké zkušenosti z konkrétním softwarem? Jakým?

Názory na levné kabely údajně z číny? ikdyž z tama sou všechny :) myslím ty neoriginální levné za 500 kč apod.

Přemýšlím o koupi a načipování OII. Budu rád za jakýkoli názor nebo radu ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Origo Galleto stojí cca 90tis kč. Je fakt,že v číně je těch kabelů hodně typů,tak bacha na to. Už jsem viděl kdy to skáplo při nahrávání a musela jednotka na opravu. Mám jeden profi k mání,kdyby jsi ho chtěl. Program v CZ. Pak věc je druhá,kdo Ti udělá mapu.

Editováno: , autor: juke.box
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

přesně tak soft a špatné použití ničí jednotku okamžitě

špatný obsah co nahraješ někde z internetu nebo dokonce zdarma na CD ničí auto při každé jízdě

radši pošlu firmě obsah, zaplatím za upravení a vím že to má nějakej původ a nějakou kvlaitu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chiptuning od motorosportu na Škoda Octavia II Combi 1.9 TDI PD 4x4.... je to fakt bicyklový výkon :( Len že či to ten motor vydrží keď má už 145 000 km nabehaných....má niekto skúsenosti s nachipovaným tohoto vozu ? A ešte lepšie s tou firmou ?

Chiptuning od Motorsportu neznám, ale úpravy od DIESELPOWER mám prověřené. Při těchto kilometrech jen bývají už v horším stavu vstřikovací trysky. Doporučuji před úpravou udělat jejich kontrolu a hlavně udělat základní nastavení!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

I ja se pridam se svymi zkusenostmi..myslim, že dobrých chiptuneru je v republice jak safranu. firem, ktere chipy delaji je mnoho, ale vesmes jen velmi malo z nich vi, v jake kondici se vas konkretni motor nachazi a tudiz nesije chip autu na miru. Vzdy bych proto vybiral takovou firmu, ktera dela (seriozni) mereni pred upravou. Ukaze se na nem, jakych hodnot Nm a Ps auto dosahuje se seriovym softem a teprve pokud se ukaze, ze je vse ok, a neni treba menit cerpadlo, vstriky apod. ma smysl auto chipovat. dnes se smeji vsem firmam, ktere na svych strankych inzeruji tabulkove hodnoty Nm a ps, jez jsou v podstate vzdy nesmyslne nadsazene ci na vysi, ke ktere se da priblizit snad jedine s novym vozem. (viz moje audi a4 2.5tdi 132kw...s chipem udajne 215ps, na brzde nemile zjisteni a to vykon ve vysi 136kw...) Auta jsem osobne chipoval celkem u tri firem, nebudu rikat, ke kterym jiz nepojedu, casem se stejne vyoutuji sami, ale reknu, ze naposled a priste znova pojedu do dieselpoweru. pristup, odbornost, kvalita za rozumnou cenu jsou pro mne rozhodujici parametry vyberu.

Editováno: , autor: frantisek1979
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

I ja se pridam se svymi zkusenostmi..myslim, že dobrých chiptuneru je v republice jak safranu. firem, ktere chipy delaji je mnoho, ale vesmes jen velmi malo z nich vi, v jake kondici se vas konkretni motor nachazi a tudiz nesije chip autu na miru. Vzdy bych proto vybiral takovou firmu, ktera dela (seriozni) mereni pred upravou. Ukaze se na nem, jakych hodnot Nm a Ps auto dosahuje se seriovym softem a teprve pokud se ukaze, ze je vse ok, a neni treba menit cerpadlo, vstriky apod. ma smysl auto chipovat. dnes se smeji vsem firmam, ktere na svych strankych inzeruji tabulkove hodnoty Nm a ps, jez jsou v podstate vzdy nesmyslne nadsazene ci na vysi, ke ktere se da priblizit snad jedine s novym vozem. (viz moje audi a4 2.5tdi 132kw...s chipem udajne 215ps, na brzde nemile zjisteni a to vykon ve vysi 136kw...) Auta jsem osobne chipoval celkem u tri firem, nebudu rikat, ke kterym jiz nepojedu, casem se stejne vyoutuji sami, ale reknu, ze naposled a priste znova pojedu do dieselpoweru. pristup, odbornost, kvalita za rozumnou cenu jsou pro mne rozhodujici parametry vyberu.

Plně s tebou souhlasím.První oktávka O1 1,9 66kw najeto 300 000 km spotřeba 4,3 l

druhá O2 1,9 77kw najeto 245 000 km spotřeba 6,2 l

Obě čipoval stejný předchozí majitel a vše i v těchto kilometrech bez problémů,

musím dodat ,že jezdím pomalu předpisově .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

DIESELPOWER :)

Inak keď si nahodil túto tému chystám sa tam. Zvažoval som Cimbu, Sportmotor a Dieselpower. Sportmotor dáva teraz super akcie ale, prekáža mi na nich že nemajú valcovú skušobňu a ževraj maj úsofty kúpené. Dieselpower ževraj robí na mieru čože zmerá sa načipuje a potom zase zmerá a to aj 4x4. To by mi moc vyhovovalo. Otázka je z Trnavy je to kusisko cesty cez 350 km tam a typujem to na 3 hodiny cesty možno aj viac podla premávky. S mojou prácou je to jednoznačné že mi to vyjde len sobotu ktovie či sa im bude chcieť kvôli jednému zákazníkovy cahať v sobotu do práce a ešte na neho čakať kedy sa dotrepe potom spraviť chip a ísť domov :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Inak keď si nahodil túto tému chystám sa tam. Zvažoval som Cimbu, Sportmotor a Dieselpower. Sportmotor dáva teraz super akcie ale, prekáža mi na nich že nemajú valcovú skušobňu a ževraj maj úsofty kúpené. Dieselpower ževraj robí na mieru čože zmerá sa načipuje a potom zase zmerá a to aj 4x4. To by mi moc vyhovovalo. Otázka je z Trnavy je to kusisko cesty cez 350 km tam a typujem to na 3 hodiny cesty možno aj viac podla premávky. S mojou prácou je to jednoznačné že mi to vyjde len sobotu ktovie či sa im bude chcieť kvôli jednému zákazníkovy cahať v sobotu do práce a ešte na neho čakať kedy sa dotrepe potom spraviť chip a ísť domov :D

Po domluvě neni problém i víkend.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím.

Chci si nechat přečipovat OII, 2.0 TDI, DPF, 103 kW, combi, 103500 km, r.v. 12/2006, 16" 205. Dlouho uvažuji o Cimbu u Mladé Boleslavi. Má skvělé reference (spojky OK, nečoudí, spotřeba menší o 0,5L/100 km, jede jak šlak). Je ale dost drahý (19500 Kč). Po přečtení tohoto vlákna jsem navíc nabyl dojmu, že má jeden SW (pro určitý motor), který dává do všech typově stejných aut. Na tomto vlákně se prakticky do nebes vyzdvihuje firma Dieselpower z Chomutova. Důvodem jsou dobré zkušenosti s touto firmou a ladění SW na míru konkrétnímu vozu. Podle jejich ceníku jsou ale ještě dražší než Cimbu (na 125 kW sice čipnou za 11940 Kč, ale na 135 kW (tedy hodnotu srovnatelnou s Cimbu) za 44029 Kč s DPH). Sice je to dáno výměnou turba za hybridní, ale i tak mi to přijde příliš. SW na míru ale nabízí i firma TDI fun z Českého Těšína. Podle své nabídky čipnou na 134 kW za 7500 Kč. Z jejich webu to vypadá, že přečipovali již hezkou řádku aut a rozumějí tomu. Jinými slovy za relativně rozumné peníze (ve srovnání se jmenovanými) hodně "muziky". Sice je to pro mě přes celou republiku, ale to asi nemá v případě čipu na x let cenu řešit, nebo ano? Máte s nimi někdo zkušenosti (záruka, certifikát, kouřivost, spotřeba, spojka, ...)?

Zároveň bych se rád zeptal na mou obavu: přijde mi, že má OII netáhne odspoda (při rozjezdu na 1 brzdím všechny na křižovatce). I po 2600 otáčkách/min (tedy po zapnutí turba) na ostatní rychlostní stupně mi zrychlení pocitově nepřijde jako žádný zázrak (jel jsem s liftbackem OII, 2.0 TDI a ten mi přišel daleko dravější). Navíc se snažím jezdit co nejekonomičtěji (i když často předjíždím). Kvůli vstřikům přidávám VIF Super diesel aditiv. Klimu mám zapnutou skoro pořád (kvůli zamlžování oken při vnitřní cirkulaci vzduchu; pylový filtr měním 1x ročně). Pod 6,8l/100 km (dlouhodobý průměr (50% 80 km "dálky", 50% město) se ale nedostanu. Nemůže být něco špatně (váha vzduchu, rukáv turba, přidřené lopatky turba...)?

Předem moc díky za reakce a příspěvky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím.

Chci si nechat přečipovat OII, 2.0 TDI, DPF, 103 kW, combi, 103500 km, r.v. 12/2006, 16" 205. Dlouho uvažuji o Cimbu u Mladé Boleslavi. Má skvělé reference (spojky OK, nečoudí, spotřeba menší o 0,5L/100 km, jede jak šlak). Je ale dost drahý (19500 Kč). Po přečtení tohoto vlákna jsem navíc nabyl dojmu, že má jeden SW (pro určitý motor), který dává do všech typově stejných aut. Na tomto vlákně se prakticky do nebes vyzdvihuje firma Dieselpower z Chomutova. Důvodem jsou dobré zkušenosti s touto firmou a ladění SW na míru konkrétnímu vozu. Podle jejich ceníku jsou ale ještě dražší než Cimbu (na 125 kW sice čipnou za 11940 Kč, ale na 135 kW (tedy hodnotu srovnatelnou s Cimbu) za 44029 Kč s DPH). Sice je to dáno výměnou turba za hybridní, ale i tak mi to přijde příliš. SW na míru ale nabízí i firma TDI fun z Českého Těšína. Podle své nabídky čipnou na 134 kW za 7500 Kč. Z jejich webu to vypadá, že přečipovali již hezkou řádku aut a rozumějí tomu. Jinými slovy za relativně rozumné peníze (ve srovnání se jmenovanými) hodně "muziky". Sice je to pro mě přes celou republiku, ale to asi nemá v případě čipu na x let cenu řešit, nebo ano? Máte s nimi někdo zkušenosti (záruka, certifikát, kouřivost, spotřeba, spojka, ...)?

Zároveň bych se rád zeptal na mou obavu: přijde mi, že má OII netáhne odspoda (při rozjezdu na 1 brzdím všechny na křižovatce). I po 2600 otáčkách/min (tedy po zapnutí turba) na ostatní rychlostní stupně mi zrychlení pocitově nepřijde jako žádný zázrak (jel jsem s liftbackem OII, 2.0 TDI a ten mi přišel daleko dravější). Navíc se snažím jezdit co nejekonomičtěji (i když často předjíždím). Kvůli vstřikům přidávám VIF Super diesel aditiv. Klimu mám zapnutou skoro pořád (kvůli zamlžování oken při vnitřní cirkulaci vzduchu; pylový filtr měním 1x ročně). Pod 6,8l/100 km (dlouhodobý průměr (50% 80 km "dálky", 50% město) se ale nedostanu. Nemůže být něco špatně (váha vzduchu, rukáv turba, přidřené lopatky turba...)?

Předem moc díky za reakce a příspěvky.

Cau, no je to divny, motor mam uplne stejnej jako ty, momentalne s chipem od DP, ale i pred tim auto od spoda tahlo, kolem 2000ot/min kopanec, pak stale slusnej zatah az zhruba ke 4t.dal to nema vyznam. pravdepodobne bude teda u tvyho auta neco spatne, hatchback je srovnatelnej s combi, tam bych duvod nehledal, to budou desetinky sekundy rozdilu..a ta spotreba je taky vysoka. jezdim polodrave a v kombinaci dalnice mesto okresky vse po jedny tretine a jsem na cca 6 litrech. dle pp dokonce na 5,8, ale asi jako vsem promeruje. Proto bych byt tebou zacal tim, ze si necham zmerit na brzde výkonnostní parametry auta. a pak se uvidi. a co se chipu tyce, myslim, ze s tdifunem krok vedle neudelas, cimbu nevim. kazdopadne...pokud mas dpf tak zapomen na nejakejch 135kw, je to nesmysl. myslim si, ze ani po tom, co ho vyndas, se na 135kw bez hybridu nedostanes. mozna s BKD a bez |DPF (cemuz bych na strankach tdifunu rozumnel).a hlavne, mimo vykon se pri cipovani sledujou i jiny parametry, ktery maji urcujici vliv na zivotnost motoru..... rikam to proto, ze jsem narust vykonu u svyho auta konzultoval taky, momentalne mam 168ps a 404Nm a jsem na maximu. pokud bych dal dpf pryc, dostal bych se pry teoreticky na 175ps, s hybridem pak treba na 185ps. otazkou je, jestli za to investicr v radu desetitisicu stoji nebo ne.

Editováno: , autor: frantisek1979
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cau, no je to divny, motor mam uplne stejnej jako ty, momentalne s chipem od DP, ale i pred tim auto od spoda tahlo, kolem 2000ot/min kopanec, pak stale slusnej zatah az zhruba ke 4t.dal to nema vyznam. pravdepodobne bude teda u tvyho auta neco spatne, hatchback je srovnatelnej s combi, tam bych duvod nehledal, to budou desetinky sekundy rozdilu..a ta spotreba je taky vysoka. jezdim polodrave a v kombinaci dalnice mesto okresky vse po jedny tretine a jsem na cca 6 litrech. dle pp dokonce na 5,8, ale asi jako vsem promeruje. Proto bych byt tebou zacal tim, ze si necham zmerit na brzde výkonnostní parametry auta. a pak se uvidi. a co se chipu tyce, myslim, ze s tdifunem krok vedle neudelas, cimbu nevim. kazdopadne...pokud mas dpf tak zapomen na nejakejch 135kw, je to nesmysl. myslim si, ze ani po tom, co ho vyndas, se na 135kw bez hybridu nedostanes. mozna s BKD a bez |DPF (cemuz bych na strankach tdifunu rozumnel).a hlavne, mimo vykon se pri cipovani sledujou i jiny parametry, ktery maji urcujici vliv na zivotnost motoru..... rikam to proto, ze jsem narust vykonu u svyho auta konzultoval taky, momentalne mam 168ps a 404Nm a jsem na maximu. pokud bych dal dpf pryc, dostal bych se pry teoreticky na 175ps, s hybridem pak treba na 185ps. otazkou je, jestli za to investicr v radu desetitisicu stoji nebo ne.

Zdravím,přidám taky poznatek z čipu.Kamarád má čiplou 0ll 2.0TDI 100kw(16ventil) u TDIFUNA.Odbržděno u něj na 187PS a mužu říc že se s tím jezdí bezvadně.Ja to mužu porovnat s mím 2.0TDI DPF 103KW(tak že 8ventil)a řeknu že jedu taky na čip ale napřed nechám odstranit DPF.Samozřejmně u TDIFUNA.

Editováno: , autor: carda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Reference na Bosch servis v Frýdku-Místku můžu jen potvrdit. Mám chipováno už druhé auto a stejné zkušenosti. Perfektní přístup, slušná cena, a hlavně žádný problém s odvedenou prací a autíčko jede hodně hezky. A žádný nesmysl co Ti tvrdí jako učící se SW. To je podle mě pěkná hovadina. Možná si musí ŘJ načíst po chipu nějaké hodnoty z čidel po zajetí několika km, ale že by ti to nejelo a pak najednout jelo podstatně lépe se mi nezdá. Spíš bych řekl, že laborují a přidávají hodnoty od oka. A nerad bych byl špatným prorokem, ale nechci domýšlet jestli to takhle dělají jak motor dopadne.

Chci si nechat chipnout Octavia II combi 19 tdi 77kw.Psal jsi tady,že jou na to dobří firma s Frydku.jake maš s níma zkušenosti a tím jejim chipem?Na koli to vyjde tenchip?Co spojka asi odejde časem při větším kroutaku ne?Děkuji ti za každou radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tys dal na 6°DSG ktery má max. 350Nm rovnou 419Nm to sis to čipoval sám v garáži? řekni nám jméno toho odborníka ať víme komu se vyhnout.

Já měl 103 kW, DSG, O2, 2004, chip 125 kW a 419 Nm, dával jsem to ve 23000 km a než jsem prodal, bylo tam 88000 km, vůbec žádný problém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tys dal na 6°DSG ktery má max. 350Nm rovnou 419Nm to sis to čipoval sám v garáži? řekni nám jméno toho odborníka ať víme komu se vyhnout.

Jo dal, nechal jsem si to delat od firmy z Chomutova přs kámoše. Samozřejmě, že jsem měl obavu, ale zřejmě celkem zbytečnou. Je pravda, že DSG je kontruovaná na 350 Nm, ale pokud das na brzdu RS, ktere tech 350 ma, tak kolikrat zjistis, ze kroutak dosahuje mnohem vic. Ja mel v zakladu namereno 357 Nm (udavano 320 dle vyrobce). Takze predpokladam, ze ten chip to vysrouboval skutecne na 419 a vic ne. Jak na tom asi bude RS? Nekteri upravci chipujou s ohledem na DSG, takze pry daji jen 375, 380 neabo tak neco a nic se nestane. Nejsem zadny odbornik, po chipu jsem na brzde nebyl, takze ty hodnoty odskouset nemohu, ale znat to bylo dost, takze mi to prislo zbytecny. Prevodovka uplne bez zavad, zadny problem. Kdyby to slo, udelam to i ted, bohuzel nove CRka model 2011 pry delat nikdo neumi a vyndavat ridici jednotku se mi nechce. Takze jsem to vyresil Steinbauer chipem, udava 122 kW a 380 Nm. No jede trosku hur, nez predchozi OII, ale stejne jako RS, takze spokojenost. Pro info opet DSG a nejakych 350 Nm neresim. Navic ted 4 roky zaruka a kdykoliv chip muzu vyndat. Pro info, neni to powerbox nebo neco podobneho pripojene na comonrail, uplne jiny princip. Pokud to nekoho zajima, poslu odkaz. Nechci tu delat nejakou reklamu.Chvilku jsem to take zapojil s racing boxem, to byl hukot, pro info dynamika na 4. stupen z 80-120 km/h za 4,1 s. :-) Ale to uz bych se fakt bal to tam nechat.

Editováno: , autor: massik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...