Indi Vloženo 10. Září 2008 Sdílet Vloženo 10. Září 2008 to -Martin-:způsobu jak upravit výkon, je víc a je to jen na klientovi. Ikdyž dáš trysky je lepší vždy upravit soft. to KarlosTDI:Dík za pochvalu . Tak takové zhodnocení úpravy jsem už dlouho neviděl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 10. Září 2008 Sdílet Vloženo 10. Září 2008 Proč si neměnil trysky, vyšlo by to nejspíš levněji, efekt by byl stejný a ještě by si proved údržbu motoru a klidně si mohl potom udělat ještě chip.Trysky by pridali jen palivo..Takhle je vyreseno vse. U AGR moc moznosti neni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 11. Září 2008 Sdílet Vloženo 11. Září 2008 (editace) Tak nějak, kluci odpověděli za mě. Auto nemám na závodění ale jako dopravní prostředek a myslím že cca 85 kw mi bude pro pohodovou jízdu stačit. Navíc pumpovat výkon do auta 10l starého se skoro 200k na hrbu mi nepřijde rozumný. Podvozek mám a nechám stejný, brzdy taky. Přemýšlel jsem jestli trysky nebo chip, ale myslím že jako jednostupňová úprava je chip lepší. Trysky řeším asi trošku alibisticky, co 5tis dávám aditiva na vyčištění palivového sys a trysek a tankuju jen Shel nebo OMW. Většinou W-Power. Editováno: 14. Září 2008, autor: KarlosTDi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
-Martin- Vloženo 11. Září 2008 Sdílet Vloženo 11. Září 2008 zajímavé, měl jsem za to že do 66KW, kde jsou ty trysky opravdu jak kapátka, je vždy lepší jít cestou jejich výměny, zvlášť při tolika km. Pokud mě paměť neklame, byl jsi to možná i ty TDIFune kdo říkal, že u těchto trysek a hromady km na hrbu hrozí propálení pístu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin_TDi Vloženo 11. Září 2008 Sdílet Vloženo 11. Září 2008 Jak to tady čtu, vypadá to moc dobře. Jen by mě zajímalo, jestli po nač ipování motoru ukazuje počítač stále správné hodnoty spotřeby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jen Vloženo 11. Září 2008 Sdílet Vloženo 11. Září 2008 No sice nevim jestli ukazuje spravne hodnoty pred nacipovanim, ale po cipu by mela jit spotreba o par deci dolu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 11. Září 2008 Sdílet Vloženo 11. Září 2008 Ano, ale klesne i normalne.Pokud se dodrzuje stejny rezim jizdy. Spotreba sedi pokud se dela chip, vse jede z realnych hodnot a presnych korekci, pokud se davaj vetsi trysky, je to uz problem a pomuze pripadna korekce nebo poupraveni v budicich.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slon Vloženo 11. Září 2008 Sdílet Vloženo 11. Září 2008 Ano, ale klesne i normalne.Pokud se dodrzuje stejny rezim jizdy. Spotreba sedi pokud se dela chip, vse jede z realnych hodnot a presnych korekci, pokud se davaj vetsi trysky, je to uz problem a pomuze pripadna korekce nebo poupraveni v budicich.. blbý rychly dotaz, na kolik se tak nejlíp chipuje 66kw? kolik z toho jde tvým chipem dostat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 11. Září 2008 Sdílet Vloženo 11. Září 2008 Rozumnych 85kw bez koure. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 11. Září 2008 Sdílet Vloženo 11. Září 2008 A kolik tak může mít načipovaný AGR s tryskama z 81kw motoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eda1 Vloženo 11. Září 2008 Sdílet Vloženo 11. Září 2008 to TDIfun: mám AGR a trysky Sprint 520. Na kolik se dá jít chipem bez zvýšené kouřivosti a za kolik pro člena fora? Odpovědˇ prosím na eda.benes@email.cz Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
-Martin- Vloženo 12. Září 2008 Sdílet Vloženo 12. Září 2008 tady máš link přímo na graf z brzdy, co udělaj větší trysky+soft na AGR http://forum.skodahome.cz/index.php?s=&...st&p=680640 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
carda Vloženo 12. Září 2008 Sdílet Vloženo 12. Září 2008 Ahoj,já mám taky čip a trysky od fana na motoru Agr 66kw a maximální spokojenos.Ale spotřeba mi nesedí s budíkama co stím?Nevíte co sím?Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silarm Vloženo 13. Září 2008 Sdílet Vloženo 13. Září 2008 doporucili byste mi chip na motor TDi kterej ma najeto 340tis km. 95% je najeto po nemeckych dalnicich, motor se zda byt v poradku olej nebere, zatah ma, 160na dalnici drzi bez problemu a zada za to kolem 6l/100km. taky by me zajimalo, jak se po cipu zmeni spotreba prave pri konstatnich 160 na dalnici. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JimTDI Vloženo 13. Září 2008 Sdílet Vloženo 13. Září 2008 při konstantních 160 bude spotřeba stejná....akorát se rychleji rozjedeš... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 14. Září 2008 Sdílet Vloženo 14. Září 2008 (editace) doporucili byste mi chip na motor TDi kterej ma najeto 340tis km. 95% je najeto po nemeckych dalnicich, motor se zda byt v poradku olej nebere, zatah ma, 160na dalnici drzi bez problemu a zada za to kolem 6l/100km. taky by me zajimalo, jak se po cipu zmeni spotreba prave pri konstatnich 160 na dalnici. Chip udelat na miru motoru,udelat ho slabsi s peknym prubehem.Jinak Jim na spotrebu odpovedel....To setreni paliva je preve tim rychlejsim dosazeni konstantni rychlosti Editováno: 14. Září 2008, autor: TDIfun Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 15. Září 2008 Sdílet Vloženo 15. Září 2008 Dnes jsem zkusil změřit pružné zrychlení na 4. a 5. Dálnice u Brna, stejná trasa v obou směrech abych trochu eliminoval profil. Jel jsem sám, měřeno dle tachometru + stopky v ruce proto jsem nemohl změřit z 0 na 100, tam se musí řadit a na volant, stopky a fofrklacek my nezbyly ruce - 4. kvalt 80-120km/h cca 8s (1. směr 7s, 2. směr 9s) - 5. kvalt 80-120km/h cca 12s (1. směr 10s, 2. směr 13s) Dost mile mě to překvapilo, měření je teda pouze orientační, klidně to může být + 1 až 2s. Na to že je to chiplé 66 myslím super Prosím TDIfuna o uvěřejnění grafu, pokud ho máš (klidně z K-Poweru) na tento druh úpravy. Zajímal by mě průběh výkonu a momentu, aspoň orientačně. Hledal jsem i na www.chipforum.cz ale stejný jsem nenašel. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 15. Září 2008 Sdílet Vloženo 15. Září 2008 Na tuhle sestavu graf nemáme.Protože si to nechtěl nikdo zaplatit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 15. Září 2008 Sdílet Vloženo 15. Září 2008 aha ja myslel jestli jste to nahodou jen tak pro reklamu u někoho nezkoušeli. Ale neva, ještě by jste přišli na to že je tam těch kobylek víc a zdražíte ... sranda zkusím zaapelovat na ostatní jestli nepřipíšou zrychlení z 0-100, pružné zrychlení na 4 a 5 apod jakákoli motorizace a stupeň úprav. Když se napíše co kdo má a jak to jede určitě to mnohým napomůže v rozhodování. Zatr a to jsem říkal že chip byla poslední úprava a víc nepotřebuju ... teď bych si k tomu dokázal představit i nějakou tu trysku aspoň jednu :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 15. Září 2008 Sdílet Vloženo 15. Září 2008 Spise predelej turbo na VNT!!! Nebo muzem take slouzit, prestavba neni problem.Jen financni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radimos Vloženo 2. leden 2009 Sdílet Vloženo 2. leden 2009 Ahoj lidi jsem tu nový, chtěl bych se zeptat na Chipování 1:9TDI 66kw jestli to má vubec cenu. Koupil jsem si starší Octavii ted má najeto cca 196000 má to vůbec cenu dát do chipu? A nepokazí se na tom něco... Motor jede dobře, je až do tedka servisovaný. Nechám si od Vás poradit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dukes Vloženo 2. leden 2009 Sdílet Vloženo 2. leden 2009 (editace) Vzhledem k najetým téměř dvousettisícům, bych volil spíš zvýšení výkonu pomocí výměny trysek za větší. Nejvhodnější by byly asi trysky Sprint 520 nebo Sprint 502. Mrkni sem. Editováno: 2. leden 2009, autor: Dukes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Neználek Vloženo 2. leden 2009 Sdílet Vloženo 2. leden 2009 (editace) Pokud se dobře dívám tak jsi z F-M tak to máš určitě lepší zajet do Bohumína za Indim ten ti k tvému problemu řekne vše co potřebuješ a je schopen ti to i udělat mrkni do stálých nabidek je tam telefon.Jsou ti tam udělat i chip ale hlavně ti poradí jak dál. čus Beru zpět zamněnil jsem PM za FM promiň Editováno: 2. leden 2009, autor: Neználek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dukes Vloženo 2. leden 2009 Sdílet Vloženo 2. leden 2009 Pokud se dobře dívám tak jsi z F-M tak to máš určitě lepší zajet do Bohumína za Indim ten ti k tvému problemu řekne vše co potřebuješ a je schopen ti to i udělat mrkni do stálých nabidek je tam telefon.Jsou ti tam udělat i chip ale hlavně ti poradí jak dál. čus Beru zpět zamněnil jsem PM za FM promiň Heh, ty seš ještě opilej ze včerejška ne? Je tam Registrován: Dnes, 12:59 PM ! Bydliště není nikde uvedený. btw. Koukám, že jsi zaměřený proti Dieselpower, nechápu proč. Nebýt DP, tak dneska ani nevíš, že jdou zaměňovat trysky za větší atd.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 2. leden 2009 Sdílet Vloženo 2. leden 2009 (editace) No v profilu ma F-M ..kazdopadne kdyz da S764 tak to bude jezdit pekne, za tech 5tis u Dieselpoweru super cena.. Editováno: 2. leden 2009, autor: JasteR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.