ELZ Vloženo 7. Srpen 2012 Vloženo 7. Srpen 2012 OK, myslel som to tak, ze obycajne jeho nabeh citit od 1700 otacok a pri tomto probleme nenabehne. V com moze byt problem? Citovat
Rebel Vloženo 29. Prosinec 2015 Vloženo 29. Prosinec 2015 Ahoj vsichni Pokrocil jiz cas od posledniho prizpevku v tomto tematu, tak toho vyuziji, protoze ykusenosti s timto motorem by mohli byt vetsi a nechci zakladat nove tema. Chtel bych koupit YETIka s motorem viz tema 2.0 TDI 125kW CR generace II, ale samo ze ne novy, ale z bazaru. Mam v merku pekny kousek, ale ma najeto 150 000 km, myslite ze je to na tento motor hodne?? Dik za prakticke rady. Citovat
Fajerak Vloženo 30. Prosinec 2015 Vloženo 30. Prosinec 2015 To jsem zvědav kdo a jak ti někdo poradí.Pamatuj si,pokud neznáš to auto (třeba ho prodává soused) tak je to vždy střela do neznáma. Do auta prostě nevidíš. Citovat
Pepa304 Vloženo 30. Prosinec 2015 Vloženo 30. Prosinec 2015 Jen taková úvaha: 150tis za cca 2 roky (2. generace), to znamená nějakých 200 km denně včetně nedělí a Vánoc... To se dá leda po dálnici, něco jako denní HK-Pha-HK. Možná je to lepší než denně 10 km po městě do práce a zpátky, obě cesty se studeným motorem (a nějakých 20000km na tacho). Ale souhlas s F., líp asi nikdo neporadí. Citovat
Rebel Vloženo 1. leden 2016 Vloženo 1. leden 2016 Jasně, to máte pravdu že to auto musí člověk znát ze všech stran, mě šlo spíše o to jak si tento motor stojí po stránce výdrže. Přeci jen zkušenosti již mnozí z vás s tímto motorem mají. Tak třeba neodchází často střiky, čerpadlo, turbo atd. Například já mám OII s motorem 1,4 TSI a již mi 3 krát měnili vodní pumpu, že by náhoda ?? Jo a generace 2 je již od roku 2011. Citovat
foxdivemaster Vloženo 2. leden 2016 Vloženo 2. leden 2016 150 tis je moc podezrely udaj hod odkaz na auto Citovat
Rebel Vloženo 2. leden 2016 Vloženo 2. leden 2016 Tady je: http://www.autoesa.cz/skoda/yeti/suv/nafta/c-999106975.html Citovat
davidek.c Vloženo 2. leden 2016 Vloženo 2. leden 2016 vypada to pekne...super vykon a 4x4 ale jinak to moc vybavu nema....pohledal bych 103 kw s lepsi vybavou atd,ale kazdy mame jine priority Citovat
AR1 Vloženo 2. leden 2016 Vloženo 2. leden 2016 A co by to mělo mít za "lepší" výbavu"?? Mě chybí jen vyhřívaný sedačky. Má to hafl věcí. Citovat
davidek.c Vloženo 2. leden 2016 Vloženo 2. leden 2016 Xenony,vyhrivane sedacky,predni parkovaci senzor,sjezd z kopce,navigace,predni vyhrivane sklo..... Citovat
foxdivemaster Vloženo 2. leden 2016 Vloženo 2. leden 2016 ctyrkolu urcite aspon s offroad paketem,jinak z te vybavy mas jeste panoramu,soundsystem,sklopna zrcatka,el.sedacku,autopilota atd je toho jeste moc ja sem ted par dnu majitelem yeti a byl problem sehnat pekny s peknou vybavou,tady ta 125kw se me nelibi ale kazdy ma jine vnimani,urcite nechat proverit vin Citovat
Pawouk Vloženo 2. leden 2016 Vloženo 2. leden 2016 Toto téma není o výběru výbavy nebo motorizace, tak se podle toho zařiďte. Citovat
Rebel Vloženo 4. leden 2016 Vloženo 4. leden 2016 Ano, souhlas toto nema neni o vybave, to jsem ani nectel resit. Opet se vracim k motoru je 150k na tento motor hodne?? Jaka je zivotnost, nebo nema nejake neduhy?? Dik Citovat
Saty Vloženo 4. leden 2016 Vloženo 4. leden 2016 150 000 km je podle mě v pohodě, tím že to jezdilo delší trasy by měl být motor i auto v daleko lepší kondici, než když někdo najede těch 150tis za 10let po městě. Předchozí auto (Land Rover Freelander 2, automat, rv. 2007) jsem prodával po necelých 7 letech a 250tis km, byl tam motor Ford 2.2 TDCi, ve 190tis jsem musel měnit vstřikovače a žhavící svíčky, pak ve 240tis rozvody, jinak bez problému. Citovat
foxdivemaster Vloženo 4. leden 2016 Vloženo 4. leden 2016 Ano, souhlas toto nema neni o vybave, to jsem ani nectel resit. Opet se vracim k motoru je 150k na tento motor hodne?? Jaka je zivotnost, nebo nema nejake neduhy?? Dik pokud sou poctive tak uplne v poho,ja jsem ted kupoval 103kw verzi a ma 213tis km a vubec se toho nebojim,posrat se muze i v 10tis km,vzdy zalezi od majitele a kusu,takhle podle cisla se rict neda Citovat
MichVal Vloženo 15. Květen 2019 Vloženo 15. Květen 2019 Zdravím, právě jsem si pořídili 125kW v manuálu a najetými 195k a kódem motoru CEGA. Můžete mi někdo říct, na co si dávat u tohoto motoru pozor, čeho se vyvarovat atd? Jinak jede krásně, jenom si ševelí. Cestou domů po dálnici super, spotřeba taky solidní - při 140-145 počítač ukazoval 5.8l/100km. U 150 6l... Mám ho teprve 4 dny a zatím max. spokojenost... Citovat
Tonda-B Vloženo 19. Květen 2019 Vloženo 19. Květen 2019 Má větší turbo než 81 a 103 kW verze, takže v nejnižších otáčkách nic moc reakce na přidání, ale jakmile se trochu roztočí, jede jak blázen a je i překvapivě úsporný ve spotřebě. Obvykle do 200 tis.km nezlobí. Občas pozvolný únik chladící kapaliny. Takže standard - po 15 tis. km měnit olej s filtrem, po 120 tis. km rozvody (po 60 tis.km olej v haldexu). Citovat
MichVal Vloženo 20. Květen 2019 Vloženo 20. Květen 2019 No toho jsem si právě všiml, že po přeřazení mu chvilku trvá než zabere. Je tam celkem dost prodleva od sešlápnutí plynu a záběru motoru. Chci to dát do Zlína do Škodovky napíchnout, aby zjistili, jestli s tím minulý majitel nějak nemachinoval. Ale jestli píšeš, že je to celkem normální, tak asi jo. Pro jistotu tam s tím ale zajedu... Jinak díky za odpověď. Citovat
malé zvíře Vloženo 21. Květen 2019 Vloženo 21. Květen 2019 V nízkých otáčkách to plyn ignoruje, ale jakmile se roztočí turbo, tak jede jako čert Jenom nevím kde jsi vzal tu spotřebu - nedávno jsem jel třesu HK - Praha - PCE a protože jsem spěchal, tak když to šlo, tak pořád 150+ a přijel jsem za průměr 8,3l... Citovat
MichVal Vloženo 21. Květen 2019 Vloženo 21. Květen 2019 Tak spotřebu mi ukazoval počítač, tu jsem si nevymyslel. Přišlo mi to hodně slušné... Jel jsem trasu Děčín-Praha-Zlín-Uh.Brod. Spotřeba stoupla až při přejezdu mezi Zlínem a Uh. Brodem přes dědiny. Tam to šlo na nějaké 6,2. Jinak při cestě po dálnici kolem těch 140 mi to ukazovalo tak jak jsem psal... No a s tou prodlevou jde něco udělat? Nějak to poladit? Nebo to tak prostě zůstane? Citovat
Tonda-B Vloženo 24. Květen 2019 Vloženo 24. Květen 2019 Jde o míru té věci. Do určité míry je to normální a dané větší vahou rotujících součástí, které mají větší setrvačnost a déle jim tedy trvá se roztočit a generovat plnící tlak. Takže určitě nebude na škodu navštívit servis a ujistit se, že tam není nějaký problém, který by prodlevu zvětšoval. Pokud není, je jen jedna konstruktivní možnost - si to oblíbit... Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.