standavfr Vloženo 10. Únor 2015 Sdílet Vloženo 10. Únor 2015 Klima se zapíná automaticky když dáš ofuk předního okna. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 10. Únor 2015 Sdílet Vloženo 10. Únor 2015 Nie tak celkom. Svetielko AC začne svietiť, ale reálne klimatizácia nefunguje keď je menej ako nejaké 4 až 5°C. Keď bude pršať a budú vonku 2-3°C, tak zmeraj čas ako rýchlo dokážeš vysušiť čelné sklo. Trvá to večnosť. Keď je napr. 6°C, tak je to otázka pár sekúnd. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaR Vloženo 11. Únor 2015 Sdílet Vloženo 11. Únor 2015 Už jsme to tady někde řešili ;-)...když si nastavíte teplotu ohřátého vzduchu na max. a venku je okolo 0 či pod, motor jede na volnoběh vždy 1000ot. Když dáte teplotu třeba na 3/4 tak už je vždy volnoběh normální. Děje se tak jak u ohřátého tak studeného motoru. Zřejmě je z ŘJ nějaký požadavek, aby se udržela max. teplota foukaného vzduchu, ale i teplota motoru, tak si to takhle pomáhá. Jinak je tam trochu prodleva, než se tak stane, je třeba se např. rozjet nebo několikrát v provozu zabrzdit, nebo delší dobu stát na volnoběh. Těch 1200ot v létě je kvůli emisím, to je zase jiná věc. Jo, tak to zní velmi logicky. A je i dost pravděpodobné, že jsem měl tentkrát topení na maximum. Ještě to ověřím. Díky za vysvětlení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mkaba Vloženo 11. Únor 2015 Sdílet Vloženo 11. Únor 2015 Určitě to tak je, zřejmě tam je nějaká podmínka teplota motoru, teplota venku a poloha toho ovladače. Když jsem, ale třeba jel delší trasu, tak už to tak nebylo a volnoběh byl normál. Asi má motor takovou teplotu, že to není třeba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaR Vloženo 15. Únor 2015 Sdílet Vloženo 15. Únor 2015 Chtěl bych se zeptat ohledně dochlazování turbomotorů. Je lepší nechat ho na volnoběh, nebo jen sundat nohu z plynu a brzdit motorem? A jaké teplota oleje je bezpečná pro vypnutí? Jen bych konfrontoval to, co mi radil prodejce... Dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 15. Únor 2015 Sdílet Vloženo 15. Únor 2015 Stačí 30 sekund volnoběhu nebo dojíždět na neutrál,teplotu oleje neřeš,málokdy jsem na dálnici viděl přes 100 stupňů a po ubrání plynu jde skoro hned dolů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atnarfus Vloženo 15. Únor 2015 Sdílet Vloženo 15. Únor 2015 Aby bylo nějaké dochlazování nutné, musel by jsi tomu dávat delší záhul například na dálnici. Při normální jízdě to vůbec nemusíš řešit. Už pouhý dojezd například ke stojanu na čerpací stanici stačí na vyrovnání teplot. Navíc TSI má turbo i olej chlazené vodou. Čerpadlo které honí vodu do turba je elektrické. Určitě už jsi někdy slyšel že běží, když jsi vypnul motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 16. Únor 2015 Sdílet Vloženo 16. Únor 2015 Chtěl bych se zeptat ohledně dochlazování turbomotorů. Je lepší nechat ho na volnoběh, nebo jen sundat nohu z plynu a brzdit motorem? A jaké teplota oleje je bezpečná pro vypnutí? Jen bych konfrontoval to, co mi radil prodejce... Dík. U turbomotoru nejde ani tak o teplotu oleje, ale o teplotu turbodmychadla. Pokud na tom stojíš na dálnici - všechno ohřáté - a pak přijedeš k benzínové pumpě, měl bys u stojanu nechat motor běžet tak 1-2 minuty na volnoběh (vím, je to hrozně dlouhá doba), aby to teplo naakumulované v litině turbodmychadla mohlo odejít do výfuku a až pak motor vypnout. Pokud couráš po městě, tak zaparkuj a stačí 10 sekund a motor vypni. Při tomhle způsobu jízdy nejsou teploty turbodmychadla nijak zvláštní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mimoxx Vloženo 22. Únor 2015 Sdílet Vloženo 22. Únor 2015 (editace) Chcel by som sa spytat na zvuk mojho TSI, ktory je taky dost kovovy, ale to je uz od zaciatku ateraz mam 19,7k km. Cital som uz nazory na podobny zvuk, ze vadne vysokotlake cerpadlo, klepanie ventilov od oleja Castroll, po Valvoline bolo tichsie, tiez pri lepsom benzine, ale to hned zamietli, ze hlupost. Takze neviem, mozno je to len vlastnost toho mojho motora, tak by som to chcel porovnat, lebo pocul som aj tichsie, aj ta predvadzacka bola tichsia aj pri akceleracii. V kabine to velmi slabo pocut, len privolnobehu bez radia. Editováno: 22. Únor 2015, autor: mimoxx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 22. Únor 2015 Sdílet Vloženo 22. Únor 2015 A jak to mám posoudit, když chybí video, či zvukový záznam? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mimoxx Vloženo 22. Únor 2015 Sdílet Vloženo 22. Únor 2015 (editace) Nejde mi to nahrat, asi velky, tak jsem to byl nahrat znovu 640/480, 10,5MB a zase nic, jen toci dokolecka sipky... Editováno: 23. Únor 2015, autor: mimoxx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 22. Únor 2015 Sdílet Vloženo 22. Únor 2015 To sem asi nedostaneš. Podívej se na YouTube, jestli tam nenajdeš podobný zvuk, těch videí je tam dost. Anebo to nahraj tam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mimoxx Vloženo 23. Únor 2015 Sdílet Vloženo 23. Únor 2015 (editace) OK dík, skusim pres YouTube, vcera pri mne upadla cerka nemoch jsem pokracovat... Editováno: 23. Únor 2015, autor: mimoxx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mimoxx Vloženo 23. Únor 2015 Sdílet Vloženo 23. Únor 2015 To sem asi nedostaneš. Podívej se na YouTube, jestli tam nenajdeš podobný zvuk, těch videí je tam dost. Anebo to nahraj tam. Konecne uz to mam na: Prosim te, co ty na to? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 23. Únor 2015 Sdílet Vloženo 23. Únor 2015 Podle mně je to standardní zvuk motoru 1.2 TSI. Cvakající vstřiky a vysokotlaké palivové čerpadlo. Tudíž žádná závada. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mimoxx Vloženo 23. Únor 2015 Sdílet Vloženo 23. Únor 2015 (editace) Dik moc, myslel jsem si to, ale dost to znelo jako nektere vadne na netu. Takze muzu klidne spat Editováno: 23. Únor 2015, autor: Pawouk Odstraněna citace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 23. Únor 2015 Sdílet Vloženo 23. Únor 2015 Ty rachotící rozvody znějí jinak. To bys určitě poznal. PS: Necituj přímo předcházející příspěvek, pravidla fora to nedovolují. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atnarfus Vloženo 23. Únor 2015 Sdílet Vloženo 23. Únor 2015 Potvrzuji. Zvuk motoru na videu je naprosto normální. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mimoxx Vloženo 23. Únor 2015 Sdílet Vloženo 23. Únor 2015 Dik za upozorneni na citace a nebal jsem se o rozvody, ale o vysokotlake cerpadlo. Ale je pravda, ze si vzpominam, ze vstreky u LPG na predchozim Mondeu 2.0 klepali podobne, ale ne tak kovove. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaR Vloženo 2. Březen 2015 Sdílet Vloženo 2. Březen 2015 Také bych řekl, že ten zvuk je normální, aspoň, co si vybavím, moje zní stejně. A když zaklapneš kapotu, bude to jen šepot květin :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mimoxx Vloženo 9. Březen 2015 Sdílet Vloženo 9. Březen 2015 (editace) Nazdar, mal by som takú otázku, že pri akej teplote katalyzaátora sa tento začne ochladzovať palivom naviac. Mám na fóne Torque pro a ukazuje aj teplotu katalyzátora, tak by som rád vedel, kedy to začne viac "žrať", kedy to vlastne začne tomu katalyzátoru vadiť. Editováno: 9. Březen 2015, autor: mimoxx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 9. Březen 2015 Sdílet Vloženo 9. Březen 2015 Pracovní teploty katalyzátoru jsou mezi cca 300°C a 700°C - přitom teplota plynů letících přes vejfuckovej ventil je běžně 1200°C až 2000°C podle otáček. ŘJ má naprogramovaný, při jakejch otáčkách hrozí překročení teploty katu a prostě od nějaký hranice začne přidávat palivo, respektive dávat post-sekvenční vstřik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mimoxx Vloženo 9. Březen 2015 Sdílet Vloženo 9. Březen 2015 (editace) No mne to ukazovalo na ceste R1 medzi Sereď-Nitra, také je to trocha zvlnené, teplota pri okolo 120km/h tach. 730-770°C. Pri stúpaní za Patou na odbočku na Malý Háj to bolo 813°C, pri okamžitej spotrebe 9,6L. Tak by ma zaujímalo koľko tomu môžem dať, tak aby sa to zbytočne neprehrievalo. Otázne je, či to zobrazuje presne, lebo veľa hodnôt to nezobrazuje, prípadne divné cifry. Editováno: 9. Březen 2015, autor: mimoxx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mimoxx Vloženo 9. Březen 2015 Sdílet Vloženo 9. Březen 2015 Ak majú tie výf. plyny 1200-2000°C, nedalo by sa dorobiť nejaký pasívny hliníkový chladič, alebo ešte lepšie odbočku z vodného chladenia, ako sa používa na ohrev plynu pri LPG?? Lebo pri tak vysokej teplote, to už chladí hocičo! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atnarfus Vloženo 9. Březen 2015 Sdílet Vloženo 9. Březen 2015 Dodelat tam muzes co chces. Ridici jednotka ale bude dal obohacovat, protoze je tak naprogramovana. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.