Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdarec, chlapi koupil jsem OII ,2.0tdi ,06' Elegance mam tam packu tempomatu ,ale nejde mi spustit. Zkousel jsem to presne podle manualu ,ale nejde a ani kontrolka mi nesviti. Nevite co s tim a jak ho mam zprovoznit, diky.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Mel bych dotaz. Kamos si koupil Fabku II po faceliftu (modelova rada 2011). Budiky ma maxidot s palubakem. Jak zjistim, zda-li ma podporovanou podvolantovou jednotku. Protoze v autorizaku cosik plkali, ze je to problem a zatim ten tempomat nejde nastavit. Jinak co se tyce diag, musim mit na to uz CAN nebo staci KKL ??

  • o 6 měsíců později...
  • o 3 týdny později...
  • o 2 týdny později...
  • o 4 týdny později...
Vloženo

Namontováno od uživatele "Vaša" a vše v pořádku. Výborné vysvětlení jak funguje včetně projížďky a ukázky. Vřele doporučuji montáž tempomatu od toho pána!!

Vloženo

Mám otázku mění jse celé soupáčí a musí jse ještě tahat drát do řídící jednotky, nebo jse soupáčí jen vymění a nákoduje?

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Ahoj, dnes jsem si nechal namontovat tempomat od uživatele "Vaša" včetně palubního počítače, dále mám nově funkční funkci corner, zamykání dveří po rozjezdu vozidla. Cena je více než přijatelná, jsem maximálně spokojen. Mohu jen doporučit.

  • o 3 týdny později...
Vloženo (editace)

Dodělán tempomat + MFA taktéž od uživatele "Vaša". Naprostá spokojenost s profesionálně odvedenou prací a hlavně s rychlostí s jakou jsme se domluvili ze dne na den. Sice jsem to měl šílenou štreku ale určitě se to vyplatilo. Doporučuji

Editováno: , autor: Jack82
  • o 6 měsíců později...
Vloženo

Zdravim, v Yetim (2.0TDI 4x4) mam podle VAG podvolantovou jednotku č. 5K0 953 521 BH a v kódování možnost tempomatu má. Když chci ten tempomat dodělat, stačí dokoupit páčky a nakódovat, nebo musim, jak jsem četl výše, měnit podvolantovou jednotku a tahat kabel k řidící jednotce motoru? Díky

  • o 4 týdny později...
  • o 5 měsíců později...
  • o 1 rok později...
Vloženo

Zdravím pánové, řeším dodělání palubního pc. Přes diagnostiku jsem hledal v jednotce 17 instruments a aktivování MFA jsem tam nikde nenašel. Je možný, že by podvolantová jednotka zobrazování spotřeb nepodporovala? Yeti active ze začátku roku 2012.

Vloženo

Děkuju za tip :). Nakonec jsem instalaci palubního pc přes problémy s vcds zvládl. Nastavuje se v jednotce 16 ovládání skrze páčku stěračů a v jednotce 17 se musí MFA obdobně aktivovat. Pokud můžu doporučit, tak ke kabelu si instalujte verzi 10.6.4 klidně českou, ušetříte si některé problémy s nepřepisováním nových kódů a padání programu.

  • o 5 měsíců později...
Vloženo

Dobrý den, možná hloupý dotaz. Mám 1.2 Active Fresch   04.2012 a chtěl bych dodělat tempomat.Odrazuje mě ale vysoká cena páček. Šlo by dodělat tempomat za použití jen levé páčky z roku 2010 za cenu umístění někde v prostoru řidiče a používala by se jen pro tempomat ? V jednotce 17 mám tempomat neaktivován.Děkuji za odpověď od znalců.

  • o 4 týdny později...
Vloženo (editace)

Dobrý den, pustil jsem se sám do dodělávky tempomatu. Tz. vyměnil páčky a natáhl vodič mezi podvolantovou a motorovou jednotkou, ale už jsem neuspěl s kódováním. VCDS mi hlásí u jednotky motoru chybějící .rod soubor. Uložení nového kódu tempomatu do motorové a podvolantové sice úspěšně proběhlo, ale takto nakódovaný tempomat zatím nefunguje. Už dřív jsem si dodělával palubní pc a z toho usuzuji, že by tempomat měl být podporovaný.

 

Oprava: Vypadá to, že chyba v kódování to nebude. Chybějící .rod soubor je důsledek toho že VCDS nerozezná typ vozidla. Manuálně se mi to jednou povedlo nastavit a načtení jednotky motoru bylo ok. Nicméně na nefunkční tempomat mi to nahlásilo chybu v motorové jednotce 6118 něco ve smyslu zkrat na plus. Bohužel jsem si výpis chyb neuložil a znova se mi to identifikovat nepovedlo. Co jsem se díval na netu, tak jsou problémy s páčkou - přepínačem on/off. No a pokud to tím nebude, tak jsem musel něco udělat špatně. 

Editováno: , autor: martin850
Vloženo

Big: Já nejsem v tomhle ohledu ten pravý, protože páčky jsem náhodou sehnal na bazoši za 400 a drát jsem si vyrobil. Asi tak :).

 

Rád bych se zeptal někoho znalejšího na chybu, kterou mi to pořád hlásí. Původně jsem tempomat dělal podle návodu na starší verzi, kde jsou páčky oddělené. Nicméně se ukázalo že tam rozdíl je a to v čísle pinu u podvolantové jednotky (díky Čertovi). Původně jsem drát zapojil do pinu 13 a pak teda s radou že patří do pinu 5 jsem to předělal. Proklikal jsem všechny tlačítka tempomatu přes VCDS a ty fungují. Chyba se ale objevuje pořád.

 

1 Fault Found:
 
6118 - regulace rychlosti jizdy-tendence: signal-chybna funkce 
          P0568 00 [037] - zkrat na plus 
             info o závadě:
                    Stav závad: 00000001
                    Priorita závad: 2
                    Frekvence závad: 1
                    Kilometry: 39353 km
                    Datum: 2037.14.27
                    Čas: 08:54:06
 
Readiness: 0110 0101

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...