Přejít na obsah

Spotřeba a zkušenosti z provozu


Luďa

Doporučené příspěvky

Já s tímto motorem mám dlouhodobou spotřebu 7,9l. Jezdím sám, denně 14km z toho 5km městem s pěti semafory, kde stojím a zbytek mimo město. Do prace je to v poho, dostanu se na 7l, ale zpátky je v tom ještě školka a nákup a tam pak to naskakuje do 9al. Nejezdím podle pc, ale podle zvuku motoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • o 3 měsíce později...

Porovnání Yeti 1.2tsi – 1.4tsi 92kW/EA211/Outdoor/. Od listopadu 2015 jsem přesedlal na 1.4tsi – základní postřehy. Motor není v „utlumen“ jak se někde psalo, je znatelný nárůst výkonu ve všech režimech. Do provozní teploty se dostává i v zimních podmínkách v porovnání s 1.2tsi již po cca 2km a to samé platí i o topení, nesmíte se ale dívat na okamžitou spotřebu/15-20l/ pokud svítíte, topíte naplno a zapnuté vyhřívání sedaček. Po zahřátí na provozní teplotu se všechno vrátí do normálu-nevyplatí se tedy jen tak popojíždět po městě se studeným motorem. Zatím najeto cca 2500 km provoz 30%město, 30% dálnice,40% okres/kopce/a příjemná dlouhodobá spotřeba 5,8l/100km. Spotřeba oleje zatím neměřitelná, po bezinu není cítit jak někdo psal. Asi 3-4x do roka jezdím do Švýcarska- 1.2tsi to dělala v závislosti na provozu kolem Mnichova a Curychu za 7.1-7,5l/100km při průměru 101km/hod-110km/hod, tak jsem sám zvědavý jak na tom bude 1.4. Prostě zatím spokojenost – uvidím jak to bude dál.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

V návaznosti na předcházející příspěvek - minulý týden Čechy-Curych. Zatížení 85%, ještě zimní pneu, spotřeba 6,4l/100km, průměrná rychlost 110 km/hod, 95% dálnice. Zpět Livigno/Italie/ přes Alpy na Mnichov - spotřeba 6.7l/100km, průměrná rychlost 102km/hod, 80% dálnice. To není špatné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Že bych něco dělal špatně? 1,4 Tsi 92kw EA211, najeto zatím 3700km,  dlouhodobá 7,2!!! Ale zase na druhou stranu - Poruba - Uničov, na Opavu a těma kopcema domů rovných 100km, najeto s průměrnou spotřebou 6,3 a to jsem to nějak nešetřil. Ale je pravda, že většinou se šrákám po městě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Zdravim aj ja mam 1.4 92 kw najazdene este malo spotreba niekde okolo 6.7 lit.trasy mesto mimo mesto na rovnako trochu kolisavy vikon motora asi si zacina sadat po 4000 tis.menim olej long live,nechcem ani vidiet lepsia alternativa je 5w 30 profesinal 502 00 ,co mi na aute vadi je hluk od kolies je jedno ci letne alebo zimne pneu inac spokojnost..

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Tak nejeto něco přes 2000 km. Při cestě do práce (cca 25 km), plynulá jízda, a tempomatu cca 50-55 km/h město a 95-100 km/h to umí jet za 5,5l. A to je na zimákách a teploty taky zatím nic moc. Ale to je ideální profil trasy a ve městě max jedny semafory.  Když se na to šlápne (což je mnohem větší zábava:), tak to něco pápne, ale pořád žádná hrůza. A hlavně je ten motor krásně tichý. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 7 měsíců později...

Zdravím chlapi,

 

ako to tu tak čítam, tak ste tu dobrá partia! No, tak som sa tiež stal majiteľom Yetiho! Chcel som niečo benzínové, nie veľké, ale ani nie veľmi malé, na jazdenie v meste a občasné výlety. Plus automatická prevodovka, lebo moje mestské jazdenie sú často zápchy. No a vyšiel mi Yeti (neviem, či správne..). Takže mám 1.4 tsi, DSG, z druhej ruky (Nemecko), rok 2013, nabehané 85.000. Musím sa priznať, že pred kúpou som si Yetiho moc nenaštudoval, páčil sa mi, tak som šiel do toho. No ale aké prekvapenie ma čakalo už pri odjazde z Nemecka, na diaľnici som šiel svojou bežnou 130 a po chvíli vidím, že ručička paliva sa akosi skoro začala hýbať (nabral som predtým doplna). Po 200 kilometroch som si bol istý: tá ručička padá príliš rýchlo. Radosť z nového auta začala upadávať.. Na druhý deň som išiel na malý výlet po dialnici, celkom 235 kilomentrov a schválne som šiel iba 110km/h. Napriek tomu si Yeti "zobral" pol nádrže! Čiže po približnom prepočítaní 9,5 l. Pri 110km/h.. To mi už začalo byť trošku divne pri srdci...Čo teraz? Prečítal som si celé toto vlákno a vidím, že Yeti nie je najúspornejšie auto, ale toto? Nemôže to byť nejaká závada? Lebo ak je toto normálne, tak som v p.deli...:(

 

Budem rád za všetky postrehy.

 

Dík moc,

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měř spotřebu dlouhodobě dotankováním nádrže do cvaknutí pistole. Nějaké výpočty podle toho, co ukazuje ručička palivoměru, mohou být přinejmenším zavádějící. A s vyšší spotřebou při dálničních rychlostech (130 km/h) se smiř - fyziku prostě neošálíš. Vždyť se podívej, jaká je to auto krabice. V těchto rychlostech jsou největším nepřítelem spotřeby odpory - aerodynamický a valivý. S tím holt nic neuděláš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 minutami, Pawouk napsal:

Měř spotřebu dlouhodobě dotankováním nádrže do cvaknutí pistole. Nějaké výpočty podle toho, co ukazuje ručička palivoměru, mohou být přinejmenším zavádějící. A s vyšší spotřebou při dálničních rychlostech (130 km/h) se smiř - fyziku prostě neošálíš. Vždyť se podívej, jaká je to auto krabice. V těchto rychlostech jsou největším nepřítelem spotřeby odpory - aerodynamický a valivý. S tím holt nic neuděláš.

 

Dík za odpoveď.

 

Ja viem, že to nie je presné meranie, ale po návrate domov (po 235 Kilometroch) bolo proste pol nádrže preč. A šiel som 110. To sa mi už javí ako prúser.

 

Alebo to je u Yetiho normálne? Čítal som tu diskusie a boli tu ľudia, čo aj pri 130tke mali spotrebu 8l. To by som už bol oveľa spokojnejší. Plus to auto už je zabehané, takže ani na toto sa nedá vyhovoriť. Asi s ním budem musieť ísť do servisu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Necituj bezprostředně předcházející příspěvek - pravidla fora to nedovolují. Píšeš, že máš najeto 85 tkm - skutečně to sedí? I když ano, jak je na tom auto se servisem - svíčky, vzduchový filtr?  Když ti ručička palivoměru ukazuje půl nádrže, ještě to neznamená, že je to skutečně půl nádrže - takto to opravdu nikdy pořádně nespočítáš. Vyjeď několik nádrží a tankuj do prvního vypnutí pistole, pak teprve uvidíš nějaký výsledek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdar, no ja mam predohrab (4x2 pouze), 1,4TSI 90Kw 2012 rok a dlouhodoba spotreba je 6,6 dle palubniho pocitace. Je pravda ze tam cpu adetiva, ale jinak si na spotrebu nestezuji, je to super. Kdyz to nalozim, rakev, 4 kola na drzak na tazne + dva dospeli + dve decka a napraskany kufr smer Rakousko Korutany jedeme 7,8 l/100km. Dodrzuji ale predpisy. Zkousel jsem Prahu jet jako prase a jel jsem za 8,5 litru a to bylo mimo jakekoli predpisy  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to ti musím gratulovať k takej peknej spotrebe, keby som mal takú, bol by som úplne spokojný. 8,5/100 ked ides ako prasa, to je ok, pri takej jazde ti aj dízel zobere viac ako normálne. Musím to riadne pomerať.

 

P.s.: aj ja mám iba predohrab, ale automat, to asi tiež pridá dáke decilitre.

 

Ale ináč je Yeti parádny, mám z neho radosť.

Editováno: , autor: kondorko
doplnenie
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...