Přejít na obsah

Všechny aktivity

Tento stream má automatický update

  1. Za poslední hodinu
  2. Přeji vám fajnový sraz. Mě to opět nevyšlo, navíc jsem asi 850 km od vás. A tohle mi prý nepůjčí
  3. Dnes
  4. Přes OBD11 lze Lane assist vypnout tak i zapnout, tak nevidím jediný důvod, proč by to měl nějakej Škofin vůbec zjistit
  5. Lane assistant se dá nějak nastavovat? Utíká mi něco? Já myslel že se dá pouze zapnout/vypnout. Nebo máš na mysli jak silně zasáhne do řízení, tedy jak silně se s tebou pere?
  6. Ano, mam namysli zasah do jednotky tak, aby si auto pamatovalo posledni nastavenou hodnotu pro lane assist
  7. suri.

    Tlumiče

    ATE je shit najvacsi to uz roky nedavam , boli vecne problemy a neskutocne drahe
  8. vravim , nic tomu nie je
  9. Nemáte někdo přesný postup? Pořád mi to vyhazuje chyby. Vyměnil jsem LED v řasách a vyhazuje mi to chybu prasklé žárovky.
  10. No musí, protože nedovedou si představit, jak tam manipuluju se stahovačkou ven a zpět, aby nevadílo to okno. Dělal jsem to podle DP. Jako bál jsem se hodně, to je fakt..... Ale spíš při tom mytí nebo přenášení do kufru. A focení. Nasazovat šlo docela dobře, i když to muselo být fakt s citem a nervat to přes sílu když se to někde v těch bočních vedeních šprqjclo.
  11. Zdravím, v rámci jarní prohlídky 23.4.2024 jsem nechal vyvážit letním kompenty, nasadit je na auto a zároveň zkontrolovat geometrii na Kamiqu (najeto 49.000 km). Pouze na levém předním kole byla malá odchylka ve sbíhavosti. Geometrie byla seřízena na předepsané hodnoty (podle protokolu). Dnes jsem jel trochu delší trasu (než jen ze servisu domů) po dálnici a zdá se mi, že při vyšší rychlosti (cca od 90 km/h) řízení trochu táhne do prava. Je to ale vždy pouze pod plynem. Pokud vyřadím, tak řízení nikam netáhne. Nemáte s tím někdo zkušenosti ? Pozn.: nevím, jestli byla geometrie seřízena už s nasazenými letními pneumatikami nebo ještě se zimními pneumatikami. Děkuji Sluka
  12. dfga

    Tlumiče

    No na suzuki robi kayaba tlmiče od výroby tam možno fungujú, tu nie. Ale začali teraz robiť DCC pro na s4 a b9 tak uvidíme.
  13. Včera
  14. na facebooku sa objavil https://www.day4upgrade.cz/ prioritne ide o loga pre Swing/Swing+. Bolero/Amundsen stale trpia bielym ramcekom ale skoda, ze len CZ stanice aj to netusim, ci su vsetky. no snaha sa ceni a vyzeraju pekne
  15. pekne spracovane. ale urcite muselo ist sklo uplne von? ked som dorabal zadne elektricke okna na kombi i kratku, tak stacilo sklo podrzat v hornej polohe (papierova paska vydrzala). samozrejme, nebola potom moznost to sklo uplne umyt, ale asi mensie riziko prasknutia
  16. 1.5 TSI 96KW CNG (DHFA) - 340 tis km, prvá výmena
  17. oki - je to kvoli vyssiemu obsahu siry Bratislavský závod spolu s ďalšími v rámci celej skupiny MOL sú totiž prispôsobené na ťažkú ruskú ropu. https://www.aktuality.sk/clanok/IaVUQHe/nemci-do-konca-roka-skoncia-s-ruskou-ropou-co-brani-slovensku-aby-urobilo-rovnaky-krok/ https://www.cas.sk/clanok/2821871/slovnaft-ma-problemy-kvalita-alternativnej-ropy-sposobila-znizenie-jej-spracovania/
  18. Uplynul rok (a něco), vracíme operák a v pondělí konečně přebíráme nového KAMIQa, opět na kolech 18" dokonce podvozkem s volitelnou tuhostí tlumičů, který je prý tvrdší, než standardní podvozek sám o sobě, navíc původní KAMIQ byl 1,0 TSI 81 kW DSG, nový bude 1,5 TSI 110 kW DSG, takže i nárust hmotnosti, jsem zvědav, každopádně jsem na auto opět pořídil celoroční kola Continental AllSeason Contact, původní GOOD YEAR EAGLE F1 asymmetric 3, rozměru 215/45 R18 89V, budu opět prodávat.
  19. Columbus byl za příplatek rok 11/2016 mám L&K a původní systém tam byl Amundsen nechal jsem to předělat na Columbus celosklo MIB 2.5
  20. To jsem nikde v infotainmentu nenašel. Každopádně s tím původním mi jdou 4x směrovky, vypnutý start stop, a další blbůstky, ale s druhým klíčem to nefunguje.
  21. Jinak s tou firmou jsem o první instalaci bych byl trošku opatrný protože vím že i když jsem měl software LPG nakódovaný přímo pro svůj motor tak stejně museli udělat spoustu korekci na mapě aby to bylo aspoň trochu použitelné.
  22. Tak po dlouhém pátrání a zkoušení snad všech možností byla nakonec zjištěna závada v popraskaných svodech respektive samotného sedla wastegate klapky. Těch prasklin jsem si všimnul už při kontrole turba ale nepřikládal jsem jim velkou pozornost ale jak se ukázalo tak skutečně na těsnosti wastegate klapky velmi záleží. Oprava spočívala ve výměně svodů za nové v ceně necelé 4tis Kč plus sada těsnění cca 1400 Kč. Nyní turbo tlačí ve špičce skoro 1,3bar. Snad moje zkušenost někomu s podobným problémem pomůže.
  23. A nemáš jen v Infotainmentu tyto funkce pro daný klíč deaktivované?
  24. Jinak stag se dá taky, ale přístřik paliva je pry v lepším případě 50/50.
  25. Tak abych ti zlepšil náladu.. Volal jsem teď s jednou firmou která má přímý kontakt na člověka, který koduje ten software. U nich montují LANDI RENZO za 44 tisíc. Mnoho lpg firem ti nabídnou cenu nižší ale už ti tam nedají tu krabičku, ten emulátor, který tam musí být, jinak se auto nebude chovat správně. Proto je ta cena vyšší. Jelikož je to pro tu firmu první zkušenost s tímto emulatorem a mají první kontakt na dodavatele, dostanu celou instalaci za 39 tisíc.
  1. Načíst další aktivity


×
×
  • Vytvořit nový...