Přejít na obsah

Zadní část Roomster

Vše k Roomsteru od B sloupku dozadu


28 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 200 zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 15.2k zobrazení
    • 34 odpovědí
    • 40.4k zobrazení
  1. pásy

    • 2 odpovědi
    • 6.9k zobrazení
  2. Dělicí mříž Room

    • 3 odpovědi
    • 5.4k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 10.9k zobrazení
  3. sluneční clony zadních dveří 1 2

    • 36 odpovědí
    • 18.3k zobrazení
  4. Panoramatická střecha 1 2 3 4

    • 76 odpovědí
    • 43.2k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 7.6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 7.6k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 8.5k zobrazení
    • 30 odpovědí
    • 13.5k zobrazení
    • 44 odpovědí
    • 23.4k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
    • 31 odpovědí
    • 17.4k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 8.6k zobrazení
    • 113 odpovědí
    • 35.5k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 9.4k zobrazení
  5. Kolik uz jste mu nalozili

    • 18 odpovědí
    • 11.4k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 11.8k zobrazení
  6. Paket OverHead 1 2 3

    • 54 odpovědí
    • 24.9k zobrazení
  7. Co vozíte v Roomsteru? 1 2

    • 49 odpovědí
    • 17.4k zobrazení
    • 50 odpovědí
    • 29.9k zobrazení
  8. Čep na zavěšení plata

    • 4 odpovědi
    • 3.9k zobrazení
    • 29 odpovědí
    • 18.2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Patrik1971 > u nás za 19,- kč už možná rok a je jich od překupníků plný bazoš 😀
    • Gumové koberce Rapid - zadné | Oficiálny Škoda Auto E-shop
    • Našel jsem tento obrázek spodního pohledu na rozvod vzduchu. Někde v těchto místech by to chtělo servisní vstup na hadičku s pěnou, nebo ozon. Na obrázku chybí ventilátor, který se jinak musí vždy sundat, aby byl přistup do šachty k výparníku. Někdo nějaký nápad? Hraju si s myšlenkou to zde navrtat/vyříznout a vytisknout si z PETG "ventil", který by měl vývod směřující k výparníku. Přijde mi divný, že to automobilky nedělají, když by se to mělo pravidelně čistit, přitom by to bylo jednoduché. Během servisního intervalu by se pouze napojila hadička a stříkla chemie. Nebo jsem něco přehlédl?
    • Ahoj,   chtěl bych se zeptat zda se někdo nesetkal u Superba nebo jiného auta třeba Octavie 3 se zvukem z videa?   Stává se to jen při zaplé klimatizaci a jen někdy. Pokud AC vypnu tak zvuk hned stichne. Je to slyšet z interiéru jak kdyby to byla nějaká klapka.   Klimatizace je doplněná - plná. Chyba na diagnostice pouze s čidlem kvality vzduchu 263425 - Vnitřní chyba systému.   Napadla mě směšovací klapka ale těžko říct.. budu rád za každé rady..  
    • Ano, toto jsem v podstatě dělal u O2. Dosušoval klimu, pouštěl kompresor někdy i v zimě kvůli médiu, jen filtr jsem měnil 1x rok na konci pilové sezón. Každoročně jsem ji nechal doplnit na jaře, to vše vím. I tak ale někdy zaváněla a to čištění jsem musel dělat tak 3x za rok. Odtoková trubička volná, vše v poho. Asi jsem na ten zápach z klimy více citlivý. S jedním bodem zde teda nesouhlasím - stříkat pěnu do výdechů je totální kravina! To jsem kdysi dělal na základě internetovejch videí a rozumbradů tady na fórech.   1. V těch vzduchovodech žádné plísně nejsou, takže k ničemu. 2. Ta pěna pak zkapalní a z těch výdechů vyteče kam? Většinou někam do interiéru. Zateklo mi to jednou na rádio a 2 týdny jsem byl bez zvuku, kde mi to i psalo chybu canbusové komunikace. Našel jsem ten čistič i na komfortní řídící jednotce. 3. Čistící pěna rozežírá molitanové spoje mezi vzduchovody a časem netěsní + pak i vibrují a dělají pazvuky. Pěnu do výdechů už nikdy! stačí že se tam toho trochu dostane z toho výparníku. Jakmile to začne výdechem létat ven, tak to vypínám.   Můj dotaz byl, jak se u S3 dostat k výparníku, protože tam se kvůli vlhku tvoří většina problému. K čemu je dobré nechat běžet ozon v autě celou noc? Pokud nedochází k cirkulaci vzduchu přes výparník, tak je to k prdu. Ozon pouštím na vnitřní okruh a nechávám to cca 1hodinu běžet dokola v autě, ale efekt mi přijde minimální. Navíc nechat běžet cirkulaci přes noc zabije baterii. Ozon je spíš dobrá prevence. Jakmile už tam nějaký zápach je, tak to s ním skoro nehne. Já ten smradlavý závan cítím právě při dosušování, kdy se ten výparník nejvíce rosí. Dokud se nevysuší, tak to prostě zavání...
×
×
  • Vytvořit nový...