Přejít na obsah

Exteriér

Dotazy a zkušenosti s exteriérem

 

Sponzor sekce: Autolepky.cz


Podkategorie

  1. Zadní část Roomster

    Vše týkajíci se Roomsteru od B sloupku dozadu

    546
    příspěvků
  2. Zadní část Fabia II

    Vše týkajíci se Fabie II od B sloupku dozadu

    682
    příspěvků

201 témat v tomto fóru

    • 15 odpovědí
    • 4.7k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 5.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 4.2k zobrazení
    • 113 odpovědí
    • 76.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
    • 77 odpovědí
    • 23.3k zobrazení
    • 37 odpovědí
    • 26.2k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
  1. Koroze karoserie

    • 17 odpovědí
    • 9.2k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 4.3k zobrazení
    • 53 odpovědí
    • 25.9k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 5k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 4.1k zobrazení
  2. Bílá střecha 1 2 3

    • 54 odpovědí
    • 30.9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.7k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 5k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 8.2k zobrazení
  3. Roomster korozia dveri

    • 0 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
  4. světla renovace H7

    • 9 odpovědí
    • 14.1k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Vy co jste řešili výměnu dvojložiska, pomohla vám jeho výměna? Řeším teď jeho výměnu u naší F1 (1.2 HTP 40kW, převodovka GSH, najeto 53tkm). Cca posledních 10tkm se od převodovky ozývají zvuky viz video, časem se to zhoršuje. Olej byl měněný. Narazil jsem na sady na repas od LUK. Váhám tedy jestli koupit tuhle sadu a vyměnit i všechny ostatní ložiska, nebo radši koupit originální dvojložisko a ostatní neměnit kvůli předpokladu, že při takovémhle nízkém nájezdu jim ještě nic nebude. Nevím totiž jak na tom je ta značka LUK se spolehlivostí u takovýchdle dílů, např. spojky vím že od nich často za moc nestojí. Máte s tím někdo zkušenost? Díky 😁
    • Aha děkuju moc kouknu na to 
    • Bolo na ňom niečo vidno?  Koľko si mal km?  Mne skôr to ide ako od naboja, nie typické vibrácie ale ako keby poskakovanie kolies.  Nejde to do volantu. 
    • Takze výsledok môjho bádania.  Vymenene disky, nové pneu, vyvážené na Hunterovi.  Nové poloosi obe.  Kotúče rovne, ľavý zadný náboj hádže 0,01.  Vymenene silentbloky ramena 4ks. Nové predné a zadné tlmiče tyčky pružiny.  Nevyriesene.  Bolo to v 4 servisoch.  Vraj keď to začne auto robit je nemožné to poriesit.  Prevodovka to nerobí.  Vstreky ok.   
    • Včera pozdě večer (20.12.2024) byla zveřejněna konečná podoba (s otazníkem, neboť tohle musí ještě schválit jak představenstvo, tak dozorčí rada VW) dohody mezi vedením VW a odbory z IG Metal, co by hlavním zástupcem zaměstnanců . Těžko teď říci kdo vlastně vyhrál, tedy i s ohledem na to, že dle domluveného schématu bude zredukována výrobní kapacita o 734 tisíc nových aut za rok, což je opravdu hodně. Dohoda dále počítá se „sociálně přijatelnou redukcí pracovní síly”, která znamená zrušení masivního počtu 35 tisíc pracovních v Německu. Ano, nikdo nedostane výpověď z provozních důvodů, ale  35 tisíc míst u VW během pár let zmizí a nebude nahrazeno, navíc k tomu nedojde pouze tak, že nebudou nahrazováni lidé odcházející do důchodu apod., s čímž souvisí další bod - (ne)zavírání továren. Detaily dohody počítají  s tím, že VW sice továrny nezavře, prodat je ale může i s jejich zaměstnanci. Hovoří se zejména o fabrikách v Osnabrücku a Drážďanech, které prostě mohou brzy sloužit někomu jinému pro něco jiné. Zaměstnanci technicky nepřijdou o práci a továrny technicky nebudou zavřeny, reálně se ale VW zbaví lidí i výrobních míst tak, že je prostě „hodí na hlavu” někomu jinému. Ani třetí klíčový bod pak není pro odbory resp. spíš zaměstnance výhra. Lidé dostanou zpět jistotu zaměstnání v rámci výše zmíněných mezí, ale výměnou za to, že stáhnou požadavek na zvýšení mezd od roku 2025 a s žádným dalším nepřijdou až do roku 2031! Tedy dlouhých sedm let.   Posuďte sami kdo vyhrál, či prohrál a kdo je hlavním viníkem, či viníky  současného  stavu automobilového průmyslu jak u VW, tak i u dalších automobilek napříč celou Evropou a z části i Severní Amerikou. V souvislosti s tímto jsem se díval na výsledky třeba některých kooperujících japonských automobilek (Toyota, Suzuki, Mazda), tedy automobilek pro které není Evropský trh až tak  rozhodující, nebo jsou schopny bez něj pravděpodobně v pohodě přežít, tak tam ty výsledky jsou jiné. Skoro to vypadá, že jakákoliv mimoevropská automobilka, která je v nějakém tom svazku/spolupráci  s evropskými automobilkami, nebo trh Evropy je pro ni dominantní, tak je v průseru, nebo se do něj pomalu, ale jistě dostává. Toť můj názor, někdo může mít klidně o 180 stupňů obrácený, ovšem málokdo dnes řekně, že je automotive v pohodě. Mimochodem, EU v zastoupení Ursuly von der Leyenové prohlásila, že od začátku ledna 2025 se bude speciálně věnovat evropskému automotive. No ano, napřed pokoní co mohou, aby pak hledali nejspíš další finance a uměle vytvořené pobídky, jak jim pomoci. Švejk by na to asi řekl, "to je hnus paní Müllerová (Leyenová)"   https://www.autoforum.cz/predstaveni/vw-drtive-vyhral-v-bitve-s-odbory-realne-zrusi-35-000-pracovnich-mist-zbavi-se-dvou-tovaren-7-let-nikomu-neprida-halir/
×
×
  • Vytvořit nový...