Přejít na obsah

Exteriér

Dotazy a zkušenosti s exteriérem

 

Sponzor sekce: Autolepky.cz


Podkategorie

  1. Zadní část Roomster

    Vše týkajíci se Roomsteru od B sloupku dozadu

    546
    příspěvků
  2. Zadní část Fabia II

    Vše týkajíci se Fabie II od B sloupku dozadu

    692
    příspěvků

202 témat v tomto fóru

    • 3 odpovědi
    • 5.7k zobrazení
  1. kód barvy 1 2

    • 28 odpovědí
    • 22.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 3.6k zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
  2. Korodující znaky

    • 4 odpovědi
    • 3.3k zobrazení
  3. Koroze karoserie

    • 17 odpovědí
    • 9.7k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
  4. kryt kapoty 1 2 3

    • 71 odpovědí
    • 25.3k zobrazení
  5. Krytka 1 2

    • 27 odpovědí
    • 7.4k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 4.4k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
    • 187 odpovědí
    • 53.9k zobrazení
  6. Lak Roomster 1 2

    • 25 odpovědí
    • 9k zobrazení
    • 47 odpovědí
    • 13.4k zobrazení
  7. Lepení skla

    • 10 odpovědí
    • 5.5k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 4.8k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 5.3k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 900 zobrazení
    • 51 odpovědí
    • 15.4k zobrazení
    • 60 odpovědí
    • 19.1k zobrazení
  8. Montaz hmlovky F2 FL...

    • 2 odpovědi
    • 3.6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.8k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 11.3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Zdravím, můj problém začal s vrzajícím pedálem spojky při ohřátém motoru, absolvoval jsem hrozné kolečko servisu a dokumentování. Nejdříve výměné ložisko na spojce, problém pretrtvaval. Poté vyměněna komplet spojka, problém byl stále, poté vyměněn pomocný a spojkový válec, kdy problém zmizel. (Díky bohu).  Ted mam problém jiny, ve spojkovém pedálu cítím vibrace při jakýkoliv otáčkách motoru, chování pedálu je takové všelijaké. Tento projev je i za studena. Mohl by tento problém vyřešit například výměna brzdovky ? Autorizovaný servis, ale občas mi to tak nepřijde. Děkuji předem za názory. Vim, že se říká, že litr má svoje mouchy, ja kromě tohoto si nemohu na nic stěžovat, občas nějaké vibrace do kastle od klimatizace, ale jinak celkem spokojenost. 
    • Ano, moc jsem nehledal, tak "někde dole, malým písmem" nějaká chybičky být může. Ale kdyby to byla závažná CHYBA jak uvádí ŠA, tak by někde měla svítit červená kontrolka s velkým vykřičníkem. Nesvítí - nevěřím.
    • Diky, diky za navedeni! Otestovano. Vetraky se toci. Tak uz budu v kolonach klidnejsi.
    • Mělo by v motoru někde v testu akčních členů.    
    • Napíšu jen své poznámky. Řada lidí zde plete pojmy SS a inteligentní dobíjení. Jsou to dvě odlišné věci, trošku sice nteligentní dobíjení (tedy aktuální napětí  akumulátoru) ovlivňuje funkci SS, ale to je vše. Kdo se o to vážněji zajímá a má VCDS , lze tam ohledně správy elektrosoustavy a baterie a jejích historie dohledat spoustu zajímavých věcí. Až se člověk diví co vše si auto ukládá. Od toho se také odvíjí věčné téma  "kódovat" novou baterie nebo ne. Kdo se chce zajímat méně ať si pořídí monitor baterie. Dozví se také spoustu zajímavých dat jak online , tak historicky. Dá se vidět okamžitá hodnota napětí a tedy stav dobíjení při různých režimech jízdy, teplot, stavu akumulátoru, otáčkách motoru.   No je to celé velice složíté ale technicky zajímavé. Takže ať si každý řeší dle svého uvážení či odpojovat řídící jednotky, velikost napětí, kodovat po výměně  atd. Nicméně tam toho moc vymyslet nejde.    
×
×
  • Vytvořit nový...