Přejít na obsah

Instalační manuály

Návody jak na "to"...


157 témat v tomto fóru

    • 4 odpovědi
    • 20.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 6.2k zobrazení
    • 525 odpovědí
    • 255.9k zobrazení
    • 2.7k odpovědí
    • 1m zobrazení
    • 322 odpovědí
    • 147.3k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 26.9k zobrazení
  1. [TUT] Zmena logá staníc + linky 1 2

    • 33 odpovědí
    • 43.9k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 14.3k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 14.6k zobrazení
    • 51 odpovědí
    • 42.4k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 42.5k zobrazení
    • 81 odpovědí
    • 141.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
  2. Voltmetr ve Fabii I

    • 2 odpovědi
    • 5.4k zobrazení
  3. Kodovani baterie

    • 4 odpovědi
    • 17.9k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 75.2k zobrazení
    • 386 odpovědí
    • 82.9k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 11.9k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 29.9k zobrazení
    • 76 odpovědí
    • 85.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 5.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 18.8k zobrazení
    • 24 odpovědí
    • 18.4k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 45.5k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 16.9k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Přesně tak, inteligentní systém nabitou baterku rychle vysaje a pak začne ne-dobíjet. Stačí strčit do zapalovače V-metr a sledovat.
    • Já odtrh kontroluji. I na nové svíčce může být z továrny odtrh různý, viz značení svíčky. https://www.brisk.cz/technicke-informace/zapalovaci-svicky/informace/system-znaceni/1-elektrodova-vzdalenost
    • Já s nabíjením nabíječkou a "inteligentním dobíjením" osobní zkušenost nemám (mám odpojeno), ale jak tady uvádějí jiní, když dobiješ nabíječkou, tak o to méně pak dobíjí auto a to znamená, že nechá baterku vybít a za pár jízd je baterka ve stejném stavu jako před nabíjením.  Tím ale nezpochybňuji, že občasné nabití baterie na "100 %" baterii prospěje.
    • Karel z HK: Nějaký matky pro svíčky se prodávají? Svíčka má asi jemnější závit, než klasická matka. To jde poznat pohledem, zda zavity na svíčkách začínají ve stejném místě. Na origo svíčkách by to tak mělo být. Elektrody na svíčce se pomalu "opalují", proto je předepsaná výměna. Důležitější je podle mě ten kilometrový parametr, než časový. Když budeš mít za 5 let najeto třeba 30 000 km, asi se nic nestane, když se nevymění.
    • To se nedá nic dělat. Vzpěru jsem rozdělal, zkontroloval. Jedinný problém byl, že byl zkorodovaný kontakt mezi vnějším kovovým obalem morotu a tím "bazmekem" s uhlíky. Rez jsem očistil, kontaktní místo přeletoval, vše sestavil a fujnguje to. Zalepil jsem to nějakým univerzálním silikonovým lepidlem a ještě to přetáh samovulkanizačkou. Vzpěra je tedy hlučná, asi jsem tam někam přidal tření, ale zatím funguje.   Až to fungovat přestane, tak z ali koupím za 3 tis. obě vzpěry a vyměním.
×
×
  • Vytvořit nový...