@Alma postupoval bych přesně tak jak popisuje @shrek_85. Navíc ihned po koupi svíček si zkontroluji řezání závitu, aby byl shodný s origo. Pokud by náhodou nebyl, tak to vrátím a objednám jiné svíce.
@McMatej Promiň, ale informacím z TPI důvěřuji podstatně více, než tvým spekulacím 😉.
Prostě se snažím zde nasdílet způsob, jak k výměně hodlám přistupovat já, pro případnou inspiraci. Nikomu nic nenutím. Každý ať si se svým autem nakládá jak chce 😁
@Alma To asi záleží na tom, o kolik to nevyjde. Pokud to bude otočené o 30˚, tak nad tím mávnu rukou. Pokud to bude otočené o 180˚, tak tu svíčku vyšroubuji a budu zjišťovat, kde se stala chyba. Já jsem si dělal čárku na prodloužení goly a vyšlo mi to při dotažení na moment celkem přesně. Pak jsem díky tomu byl klidnější. Když se tím někdo neživí a mění ty svíčky jednou za 4 roky (nebo úplně poprvé jako já), tak je lepší všechno 2x kontrolovat, než si něčeho nevšimnout a udělat škodu několikanásobně vyšší, než kolik stojí ty nové svíčky.
Mně tady to "vysvětlení" nějak nesedí. Aby byla svíčka správně chlazena, tak natočíme přivařenou stranu vnějšího jiskřiště směrem k výfukovým ventilům, to jes tam, kde je v hlavě válců největší teplo???
Ani ty termovizní barvy nesedí. Nejteplejší bude volný konec můstku, na horním obrázku je celý žlutý, červená schází, na dolním, správně natočeném, je konec červený, tj teplejší.