Exteriér - Stránka 2 - ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz Přejít na obsah

Exteriér

Vše co je zvenku - Karoserie, narazniky, designové úpravy, folie atd.


89 témat v tomto fóru

    • 12 odpovědí
    • 4.5k zobrazení
  1. Monte Carlo

    • 5 odpovědí
    • 6.8k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 14.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 4k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 4.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 865 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 5.5k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 6.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
  2. Offroad paket

    • 14 odpovědí
    • 12.3k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 14.4k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3k zobrazení
  3. Plastové lemy blatníků 1 2

    • 36 odpovědí
    • 37.2k zobrazení
  4. Plocha pokrtá lakem

    • 8 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 7.4k zobrazení
    • 125 odpovědí
    • 83.2k zobrazení
  5. přední kapota

    • 19 odpovědí
    • 6.9k zobrazení
  6. Přední zástěrky 1 2 3

    • 65 odpovědí
    • 34.8k zobrazení
  7. příčníky na hagusy 1 2 3 4

    • 78 odpovědí
    • 69.1k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 30.6k zobrazení
  8. Protiprůvanové ofuky.

    • 9 odpovědí
    • 8.8k zobrazení
  9. prut antény

    • 1 odpověď
    • 2.7k zobrazení
  10. Reklamace zrcatka

    • 2 odpovědi
    • 2.7k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 15.2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ahojte,   dá sa vymeniť elektricky otočné, stmievateľné spätné zrkadlo za elektricky otočné, stmievateľné spätné zrkadlo s ukazovateľom mŕtveho uhlu? Stačí to potom iba v RJ zapnúť? Spravia mi to v AS?   Mám predné aj zadné senzory + zadnú kameru.   Vďaka, Martin
    • OBD adapter z Alzy a aplikace Car Scanner.
    • Co si budeme povídat – většina těch plechových dílů se stejně mění nejdříve po 150 tisících kilometrech. A upřímně, pokud bych už ložisko sundával, i kdyby šlo dolů jen rukou, vždycky bych ho vyměnil. Není to tak drahá položka a můj čas je mi cennější. Raději vše udělat pořádně nové a mít na dalších 150 tisíc kilometrů klid.
    • Je jasné, že právě hluk od vozovky podle jejího druhu nejvíce řeší hliníková nápravnice, protože oproti plechové nepřenáší rezonance tak snadno. Je však nutné dodat, že velkou roli hraje také to, zda je hliníková nápravnice kombinována s více prvkovou zadní nápravou. Píšu to jen proto, aby si někdo například na Octavii III s motorem 1.4 TSI nadšeně nenamontoval hliníkový set za spoustu peněz  a nakonec nebyl zklamaný, protože samotná zadní vlečka z plechu je velkým zdrojem hluku od vozovky, který je přenášen do kabiny. Hliníková nápravnice v kombinaci s víceprvkovou zadní nápravou a důkladným odhlučněním podběhů a dveří posune Škodovku hlukovým komfortem na úroveň VW nebo Audi. Na druhou stranu – proč si rovnou nepořídit Audi, kde je všechno toto řešeno už z výroby? Myslím, že ve finále vyjde celkové náklady nastejno. To co se tu řeší je přesně to co VW group chce, on tak nutí lidi s více penězi utratit ty prachy za jinou třídu aut v jeho flotile.   Pro zajímavost – váhová úspora při použití kompletní hliníkové přední nápravy MQB oproti ocelové verzi dosahuje přibližně 20 kg. A to rozhodně není málo, vezmeme-li v úvahu, kde je tato hmotnost umístěna. Jedná se o výrazný upgrade, který citelně zlepšuje jízdní vlastnosti, zejména u Octavií/golfů s benzínovým motorem.
×
×
  • Vytvořit nový...