Přejít na obsah

Exteriér

nárazníky, světla, plechařina atd.


1174 témat v tomto fóru

    • 21 odpovědí
    • 13.4k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 13.3k zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 13.2k zobrazení
  1. čištění paraboly

    • 19 odpovědí
    • 13.2k zobrazení
  2. Plast pod stěrači

    • 10 odpovědí
    • 13.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 13.1k zobrazení
  3. Zástěrky 1 2 3 4

    • 76 odpovědí
    • 13k zobrazení
    • 35 odpovědí
    • 13k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 13k zobrazení
  4. Křidlo na Combi

    • 22 odpovědí
    • 12.9k zobrazení
    • 32 odpovědí
    • 12.5k zobrazení
  5. Zámek zadních dveří

    • 4 odpovědi
    • 12.5k zobrazení
  6. Stěrače "FLAT" 1 2

    • 31 odpovědí
    • 12.5k zobrazení
  7. zadni svetla na O I 1 2 3

    • 56 odpovědí
    • 12.4k zobrazení
  8. Lakování

    • 20 odpovědí
    • 12.4k zobrazení
  9. Zadní sklo 1 2 3

    • 56 odpovědí
    • 12.4k zobrazení
  10. Zpětná zrcátka 1 2

    • 42 odpovědí
    • 12k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 12k zobrazení
    • 32 odpovědí
    • 11.9k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 11.9k zobrazení
    • 36 odpovědí
    • 11.9k zobrazení
    • 25 odpovědí
    • 11.7k zobrazení
  11. 17" KOLA OCTAVIA RS 1

    • 20 odpovědí
    • 11.6k zobrazení
    • 50 odpovědí
    • 11.6k zobrazení
  12. Pozor na Kartáče!!! 1 2 3 4

    • 78 odpovědí
    • 11.6k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Nechal jsem v servisu kontrolovat vstřikovače s tímto výsledkem. Dokáže někdo znalý posoudit, co hodnoty znamenají a jestli je to OK?
    • Díky za perfektní odpověď, potěšila mě 👌 Ještě budu zvědavý na spotřebu ve městě.  K2 mě láká, jenom mám obavu z obří velikosti ohledně parkování ve městě, couvání apod. To jediné mě drží od objednávky 😂  
    • V dílenské příručce je jistě výměna popsána včetně potřebných nástrojů. Zde na fóru je dokonce nasdílená.
    • Čítam, že si nabíjal pri dojazde okolo 150 km. Práve som sledoval teraz jedno viac dielne video jedného YouTubera, ktorý išiel tentokrát s Elroqom z Budapešti do Talianska a späť so zástavkou vo Viedni (už piaty krát s EV), kde pochodil trochu severnú časť (cca. 2500 km) a jeho skúsenosť je taká, že sa oplatí vybiť baterku pod 20 %, ideálne s predtemperovaním batérie pred nabíjaním a potom to dávalo bežne nabíjacie prúdy aj cez 160 kW a následne nabíjanie netrvá tak dlho ak nenabíjaš zbytočne viac, než koľko potrebuješ. Samozrejme ak máš cestou napríklad obľúbenú reštauráciu, tak to netreba riešiť, ale ak potrebuješ prejsť čo najviac kilometrov za čo najkratší čas, tak najlepšie je začať s plnou baterkou a nabíjanie naplánovať ak už je kapacita okolo 10 % a robiť opakovane iba krátke dobíjania po nejakých cca. 50-80 %, podľa trasy. Takto stráviš najmenej času na nabíjačke. Ďalšia vec je ideálna voľba rýchlosti. Niekedy sa oplatí ísť povedzme o 10 km/h pomalšie a zvládnuť cestu bez (ďalšej) zastávky na nabíjanie.
×
×
  • Vytvořit nový...