Přejít na obsah

Motor

chipování, filtry a vše kolem těch koníků pod kapotou


598 témat v tomto fóru

    • 3 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
  1. setrvak 1.9 TDI 81kw

    • 3 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
  2. porucha automatu

    • 1 odpověď
    • 1.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
  3. V-Power racing

    • 2 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
  4. řazení

    • 6 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
  5. Spojka nebo převodovka

    • 2 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.8k zobrazení
  6. Spojka

    • 2 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
  7. Převodovka EGS

    • 1 odpověď
    • 1.8k zobrazení
  8. řazení

    • 2 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.8k zobrazení
  9. Vola v rychlostnej pake

    • 0 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
  10. co je to za díl?

    • 3 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
  11. 1,8 turbo synchrony?

    • 2 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
  12. Převodovka RS

    • 0 odpovědí
    • 1.8k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Dobrý deň včera sa mi stalá nemylá vec išiel som hore kopcom na 4ke 55kmh, predomnou ato začalo náhle brzdiť tak som podradil do trojky a z trojky nevedomky do 1ky cca 2000-2500 otáčok, s autom tak huplo napred. Od vtedy mám problémy že auto strašne rezonuje pri akcelerácii alebo keď su nízke otáčky, čím prudkejšia akcelerácia tým hlasitejší zvuk, pri jazde 140kmh auto rezonuje a auto pravidelne zatrasie v intervaloch cca 3 sec. Spojka ide lahučko pekne a tak isto aj radenie rýchlosti. A do toho je počuť jak keby ste štrngali klúčmi, ten zvuk ide od motora. Budem rád za info ak už niekto niečo podobné riešil.
    • Ani by mě to nepřekvapilo. 
    • Ten Arteon,co jsem s nim jezdil,ma sice o 40 tkm mene najeto a je o pul roku mladsi,ale ma slabsi vybavu a ke svemu supovi bych musel prihodit 180 tis.,to se mi nezda jako uplne dobra volba. To si radsi udelam podvozek za par tisic na svym aute,ktere mam prolezle a znam ho,nez jit do rizika dalsi ojetiny a jeste v tomto pripade s dsg,to ne. Pokud uz bych mel koupit neco dalsiho,tak pred Arteonem by dostala prednost Audi A6 4g....vratil bych se tam,odkud jsem zbytecne odesel.
    • Dobrý deň včera sa mi stalá nemylá vec išiel som hore kopcom na 4ke 55kmh, predomnou ato začalo náhle brzdiť tak som podradil do trojky a z trojky nevedomky do 1ky cca 2000-2500 otáčok, s autom tak huplo napred. Od vtedy mám problémy že auto strašne rezonuje pri akcelerácii alebo keď su nízke otáčky, čím prudkejšia akcelerácia tým hlasitejší zvuk, pri jazde 140kmh auto rezonuje a auto pravidelne zatrasie v intervaloch cca 3 sec. Spojka ide lahučko pekne a tak isto aj radenie rýchlosti. A do toho je počuť jak keby ste štrngali klúčmi, ten zvuk ide od motora. Budem rád za info ak už niekto niečo podobné riešil.
×
×
  • Vytvořit nový...