Přejít na obsah

Ostatní

to, co se nevešlo nikam jinam :-)


1094 témat v tomto fóru

  1. Ekologická daň

    • 5 odpovědí
    • 6.4k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 7.1k zobrazení
    • 31 odpovědí
    • 8.2k zobrazení
  2. uprava narazniku

    • 3 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 6k zobrazení
  3. palivoměr

    • 13 odpovědí
    • 4.7k zobrazení
  4. KNIHA "Jak na to.."

    • 4 odpovědi
    • 4.6k zobrazení
    • 299 odpovědí
    • 48.2k zobrazení
  5. Autoalarm

    • 9 odpovědí
    • 3.6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.5k zobrazení
  6. servis

    • 4 odpovědi
    • 1.4k zobrazení
  7. čidlo naklonu

    • 5 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 3.5k zobrazení
  8. Naraz zezadu 1 2 3

    • 66 odpovědí
    • 12.7k zobrazení
  9. Náklad do kufru? 1 2

    • 38 odpovědí
    • 78.6k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
  10. Přívěsný vozík 1 2

    • 45 odpovědí
    • 20.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
  11. klima manual

    • 0 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
    • 38 odpovědí
    • 6.7k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ty motory by meli byt opravdu totozny, je to jen vec SW u 85kw. Prvni to chce poradne zajet, necelych 1000km je malo, aspon 2000-3000km. Muze tam byt i vykonove omezeni do urciteho poctu km.  Pak muzete zkusit zrychleni z 0 na 100km. 110kw Octavia ma mit 8.5s. Oktavka by Fordu mela ujet, alespon s automaten DSG. S manualem se to blbe zkousi a proto jsem manual ani nechtel ale jde to.. Jen musite umet rychle radit a mackat spojku..
    • U aut s převodovkou DQ200 rel. často odcházely ložiska v diferencialu, ale nevím jaký to vydávalo zvuk.
    • Jednotka ma v zakladu nakonfigurovan region USA. Je potreba diagnostikou to zmenit na evropsky region.
    • Zdravím, všechny byl jsem dnes servisu na výměně oleje a automechanik mě upozornil na klepavý zvuk z podvicka motoru. Já nikdy víčko neoteviral za běhu, takže jsem to nevěděl a docela mě to překvapilo. Zvuk je lehce slyšet i u levé strany motoru, ale musí se člověk na ten zvuk soustředit jinak si ho nevšimne.  Nevíte co by to mohlo být? Mám strach aby to nebyly ložiska, či něco závažnějšího v motoru.  Automechanik říkal, že to na vačky nevypadá a že by to mohli dělat nějaká ta ložiska auto jsem si vyzvedával v 5, kdy už končil (příští týden to tam dávám na kontrolu aby se kdyžtak přišlo na příčinu), pro svůj klid duše se ale ptám i zde.  Auto olej nežere, spotřeba nafty je také v normě, kontrolky žádné nejsou, auto prostě jede jak má. Ten zvuk je takový točivo-klepavý a slyšet je pouze když člověk dá ucho k levé straně auta, pak když zvednu kapotu je znatelnejsi ale furt žádný velký hluk až když otevřu víčko od motoru tak je to slyšet.  Jedná se o octavii 3rs 2.0tdi rok 2015 zde přikládám i zvukovou nahravku po otevření víčka.  Díky moc za názory/rady a přeji hezký večer   Hlas 250521_190228-1.m4a
    • no abys mohl travel assist aktivovat tak prvně musíš mít aktivní tempomat. travel assist nespouští ostatní systémy spíš ja zastřešuje aby nefungovaly samostatně ale jakoby koordinovaně. Uplně nevím jak bych to popsal.   Pokud tvoje auto ještě nemá SFD tak bych to dokázal odisem aktivovat v Brně, teda v závislosti od toho co už má tvoje auto ve výbavě teď.
×
×
  • Vytvořit nový...