Přejít na obsah

38 témat v tomto fóru

  1. Jaký zvolit motor? 1 2 3 4 5

    • 110 odpovědí
    • 56k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 9.4k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 699 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 342 zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 613 zobrazení
    • 42 odpovědí
    • 29.3k zobrazení
  2. Řazení zpátečky 1 2 3

    • 62 odpovědí
    • 51k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 19.5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 995 zobrazení
    • 35 odpovědí
    • 32.1k zobrazení
    • 33 odpovědí
    • 28.7k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 6.6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
  3. Řazení, škubání

    • 0 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
  4. DSG výměna oleje

    • 9 odpovědí
    • 10.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 5.3k zobrazení
    • 53 odpovědí
    • 39.8k zobrazení
  5. Zkušenosti s DSG 1 2 3

    • 60 odpovědí
    • 31.7k zobrazení
    • 136 odpovědí
    • 63.3k zobrazení
  6. Prevodovka - oznaceni

    • 3 odpovědi
    • 6.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 4.8k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 4.7k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 20.2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Něco podobného jsem zažil také, ale spíš to způsobovaly kapky deště, které stékaly po světlech a lámaly paprsky, takže to vypadalo, jako by světla blikala.  Byl to můj případ a tak, zda to není podobné ? 
    • Ja idem zajtra do AS. Vyváženie mi robili bez prítlaku - uvidime co budu vravieť zajtra aj na zaklade týchto skusenosti. ja mam vsak Hankook pneu cize je otazka ci ten stav pneu je daný len penu alebo to robi nieco z podvozku. Kazdopadne sa takými rečami ze som citlivý neplánujem odbiť. Ked by sa malo jednať o konštrukčný stav auta tak potom chcem oficiálne potvrdenie na papieri od škody auto ze to je tak a ze vsetko je v poriadku.  U mna vsak budu asi 2 problemy a to trasenie pri rýchlosti a brnenie aj na voľnobehu. Uvidime - dam vediet 
    • Presne teiž som mal pekný rozhovor s daným pánom z TT Autocomodex, u nich som bral K2. Také roprávky že som citlivý, pardón , mal som 30 aút za celý život, najazdených viac   km ako niekto krokov za život, ale fakt sú to báchroky starej matere. Ale k veci, v servise aspoň na Východe neevidujú žiaden problém okrem môjho takéhoto charakteru (druhý bude kolega zajtra ofiko riešiť). Servis musel abslovovať veľmi podrobnú tortúru testov od Skody (videl som 6 stránkovi postup, a kopec fotodokumnetácie zo strany servisu), problém v týchto servisoch je samozrejme čas a ľudia vs. peniaze, preto tie bachorky z TN. Za tie 2 týždňe technik vymení olej v 20 autácha to je iný business , ako sa babrať s jedným autom na záručnú opravu a majiteľ nezarobý. Preto som veľmi spokojný s prístup servisu v KE, proste to neoddrbali, ale testovali a snažili sa vymyslieť rozne variácie (prehodili komplet disky na novom aute a mojom a urobili testy a naopak). Ďalšia vec , všimol som si že je veľa inzerátov na nové disky s obutím, je možnosť že fakt má Skoda výrobný problém s diskami (niektoré série), ktoré sa pri vyššých teplotách chovajú neštandartne. Mám známeho , ten si hneď dal dole origo disky a kupil CMS, auto ide O.K. (K2 verzia 142Kw 4x4) Takže odporúčam si aspoň niekde zohnať iné disky aj z pneu na test a otestovať. Je možná aj ďalšia vec že tie disky likvidujú pneu, čiže si kúpite nové obutie na pôvodné disky a disk Vám časom znova poškodí pneu, to sa stalo davnešie na kolegovej Octavii.
    • Teória vyššej bočnici a prevaľovania pneu by celkom sedela. Dostal som na nejakú dobu predface combi z požičovne, celú dobu ma to štvalo až mi to jedného dňa nedalo a skontroloval som tlaky v pneu. Na podiv nevyzerali byť mäkké (205/60 R16) ale tlaky boli 1.6 bar všade. Po dofuknutí tie vibrácie do riadenia zmizli okamžite. Prejav to malo presne ako je popísané vyššie, pri nájazde v nižších rýchlostiach na diaľnice prípadne v meste v rýchlostiach cca tých 40km/h to zavrnelo ako keby od ABS pumpy. BTW: mám teraz FL, tlaky pneu predpísané a bez týchto akustický prejavov.
×
×
  • Vytvořit nový...