Nevím jak moc je to podobné, ale něco "podobného" jsem zažil s Favoritem. Najednou začalo auto jezdit jen na LPG, na benzín to nastartovalo a po pár vteřinách chcíplo. Bylo to tím, že jsem vyměnil klíč, který měl prasklý kryt, ale nový neměl čip. A klíč bez čipu vypínal vstřikování. A na palubce nic nesvítilo.
No , asi jo, mě by zajímalo jak si připojil ty vstřiky na baterku. Odkud berou řízení. Mám takový dojem, že vstřiky ovládá řj přes mínus. A jestli to tedy jede tak řj funguje, jen chýbí + .
Zdravim. Řeším problém.
Studený start od venkovní teploty cca 12 stupně a výš.
Nastartují - otáčky na 1100 a jemné hučení a pulsování otáček.
Pak otáčky spadnou na 700 a vypada to jako by chtěl ten motor kleknout a poté se to ustálí.
Nevite po čem bych měl jít?
Nedělá to úplně pokaždé.
Clerfayt: Jaký máš Fabii rok výroby, že to softwarově šlo? A máš inteligentní dobíjení deaktivované úplně, nebo jen nějak potlačené (myslím, že to šlo potlačit, když se zapnuly světla).