Přejít na obsah

Motor 1.9 TDI


1245 témat v tomto fóru

    • 55 odpovědí
    • 132.4k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 35.1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 5.2k zobrazení
  1. Regulacia turba 1.9 81kw

    • 3 odpovědi
    • 2.7k zobrazení
  2. Relé 109

    • 2 odpovědi
    • 3.5k zobrazení
  3. řemenice altíka

    • 1 odpověď
    • 1.3k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 17.8k zobrazení
  4. Reset ŘJ motoru

    • 9 odpovědí
    • 19.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3.6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 5.5k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 11.4k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 6.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
    • 133 odpovědí
    • 61.8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 6k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.3k zobrazení
    • 24 odpovědí
    • 40.2k zobrazení
  5. Sání motoru

    • 4 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.5k zobrazení
  6. Senzor stavu oleje ?

    • 1 odpověď
    • 2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 5.8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.1k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ač to může znít šíleně, tak zkus na display v šeru zasvítit z boku, pokud trefíš správný úhel a uvidíš to co bys viděl normálně tak ti na displayi odešlo (jen) podsvícení.
    • Displej vlastnu poistku nema. Skus nabit baterku, alebo cez diagnostiku skontrokovat akcne cleny
    • No asi bych první zkusil vyvrátit/potvrdit doměnku o načatosti baterie skutečným měřením, na pocity se reklamace určitě nedělají   Škoda, že jsi to neřešil už na začátku, to by se pak asi i dalo argumentovat o (ne)kvalitě jejich servisu a už by jsi měl hned dvě páky. Pokud to budeš chtít nakonec řešit přes záruky tak bych kabel neodpojoval, do gatewaye by se ti pak propsala chyba a to bys pak daroval páku ty jim.
    • Navod na obsluhu auta. Mam poruke len O3, tak si najdi pre svoj model...  
    • Zdravím všechny, mám takový dotaz na zkušenější. Vůz jsem kupoval jako roční, vlastním jej 2 měsíce a zjistil jsem, že funkce start-stop v podstatě není funkční, byť denně jezdím min. 2x20km,  v infotaimentu u start stopu v podstatě vždy sviti hláška " vysoká potřeba energie pro vozidlo" i s vyplými všemi spotřebiči. Za celou dobu to vyplo jen v jednotkách případů, po hodně km po příjezdu domu. Vidím to na načatou baterii a nerad bych kvůli ní někde zůstal "viset". Město téměř nejezdím, jen mimo město, téměř bez jakýchkoliv zastavení při cestě do práce. V AS mě po telefonu vyfakovali, že to je normální, a že denní jízda 2x20km je poměrně málo. A pokud se neobjeví hláška "závada start stop", že je vše v pořádku. Já jsem ve výsledku rád, že mě to neotravuje, ale auto je staré 1,5 roku, já ho vlastním 2měsíce, má najeto 28tis km a pokud je baterie načatá, rád bych na ní uplatnil případně reklamaci a ne za půl roku kdy bude stará 2 roky a pošlou mě do prdele, že to běžné stáří baterie. Vím, že auto než jsem jej koupil ve škoda plus stálo venku 3měsíce v zimě, byť oni baterie aut pravidelně dobíjejí ( což jsem tam viděl na vlastní oči) tak jestli to tu baterii to stání neposralo. Chtěl jsem ze zvědavosti odpojit kablík, ale ať jsem za to páčil jak chtěl, tak se mi to nepodařilo, chtěl jsem to nějakou dobu nechat pořádně dobít a pak zapojit zpět a zjistit jestli ten SS se bude aktivovat častěji a nebo se potvrdí ta hláška AS. Auto při koupě prošlo servisní prohlídkou výměna oleje atd.. co sjem si zaplatil, jeden z bodů mělo být měření baterie v zátěži, ale znáte to, já jim nevěřím, ten protokol si vyškrtávají jak omalovánky. Už jen díky tomu, že mají zjišťovat i nemrznoucnost vody do ostřikovačů a po odjezdu od nich mi druhý den zamrzla komplet, stejně tak nešel zadní stěrač ( pojistka) tak si o těch jejich prohlídkách myslím své.  Tedy co si o tom myslíte, mám zkusit ten kablík a když tak jak ten konektor odpojit, a nebo někde jinde nezávisle nechat změřit baterii zátěžovým testem? Auto jinak funguje normálně, startuje normálně, nic nehlásí.  Dík za názory   
×
×
  • Vytvořit nový...