Vicko k doplneni/kontrole jsem nasel, ale je dost blbe pod baterkou.
Je nejaky trik, jak si nezlomit ruku a vlezt tam?
Nebo musim opravdu 1. vyndat baterku, 2. jeji ram, v kterem sedi a az potom muzu odsroubovat to vicko od kapaliny do posilovace, abych se podival, proc mi drhne volant?
Ve Volvu to bylo normalne nahore vedle vicka od ostrikovacu, tady je to takhle blbe, moc se mi nechce verit, ze musim udelat tuhle slozitou proceduru...
diky za radu.
@KryštofOII
Sákra, fórum neposílá na email notifikace o reakcích? Vůbec jsem si nevšiml.
Táákže - vyřešil! Byla to prasklá gumová manžeta na levém kole, cca po 1/3 obvodu jednoho toho "vroubku". Takže v mém případě žádná velká mechanická závada, jen při vyšších rychlostech kvedlající guma vydávající divný zvuk. Když jsem to původně popisoval mechanikovi, tak ten okamžitě usuzoval na povolené šrouby u kola, tak jsem si pak doma auto zvedl, a sundal kolo, a koukám, prasklá manžeta ...
Zvuk homokineťáku už bohužel také znám, a to je doslova křupání, takže jsem tušil, že tohle je něco jiného.