Motor 2.0 TSI - Stránka 2 - ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz Přejít na obsah

Motor 2.0 TSI


70 témat v tomto fóru

  1. Dekarbonizacia vodikom

    • 1 odpověď
    • 2.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 84 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
    • 32 odpovědí
    • 7.2k zobrazení
  2. GPF

    • 0 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
    • 27 odpovědí
    • 34.5k zobrazení
    • 38 odpovědí
    • 13.7k zobrazení
  3. Motory TSI od VW trápí spotřeba oleje

    • 9 odpovědí
    • 16.9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 4.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 804 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.2k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
    • 37 odpovědí
    • 13k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3.7k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 12.7k zobrazení
  4. Rozdíl mezi CHHA - CHHB

    • 0 odpovědí
    • 4.2k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
  5. RS 245 vs RS 220 výkon 1 2

    • 41 odpovědí
    • 16.3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Přesně tak, inteligentní systém nabitou baterku rychle vysaje a pak začne ne-dobíjet. Stačí strčit do zapalovače V-metr a sledovat.
    • Já odtrh kontroluji. I na nové svíčce může být z továrny odtrh různý, viz značení svíčky. https://www.brisk.cz/technicke-informace/zapalovaci-svicky/informace/system-znaceni/1-elektrodova-vzdalenost
    • Já s nabíjením nabíječkou a "inteligentním dobíjením" osobní zkušenost nemám (mám odpojeno), ale jak tady uvádějí jiní, když dobiješ nabíječkou, tak o to méně pak dobíjí auto a to znamená, že nechá baterku vybít a za pár jízd je baterka ve stejném stavu jako před nabíjením.  Tím ale nezpochybňuji, že občasné nabití baterie na "100 %" baterii prospěje.
    • Karel z HK: Nějaký matky pro svíčky se prodávají? Svíčka má asi jemnější závit, než klasická matka. To jde poznat pohledem, zda zavity na svíčkách začínají ve stejném místě. Na origo svíčkách by to tak mělo být. Elektrody na svíčce se pomalu "opalují", proto je předepsaná výměna. Důležitější je podle mě ten kilometrový parametr, než časový. Když budeš mít za 5 let najeto třeba 30 000 km, asi se nic nestane, když se nevymění.
    • To se nedá nic dělat. Vzpěru jsem rozdělal, zkontroloval. Jedinný problém byl, že byl zkorodovaný kontakt mezi vnějším kovovým obalem morotu a tím "bazmekem" s uhlíky. Rez jsem očistil, kontaktní místo přeletoval, vše sestavil a fujnguje to. Zalepil jsem to nějakým univerzálním silikonovým lepidlem a ještě to přetáh samovulkanizačkou. Vzpěra je tedy hlučná, asi jsem tam někam přidal tření, ale zatím funguje.   Až to fungovat přestane, tak z ali koupím za 3 tis. obě vzpěry a vyměním.
×
×
  • Vytvořit nový...