Motor 1.2 TSI
75 témat v tomto fóru
-
Mám najeto cca 1.700 km a překvapuje mě větší hlučnost motoru při rychlostech kolem 80 km a víc, v podstatě i větší aerodynamický hluk. S TSI zatím nemám žádně zkušenosti, ale čekal jsem, že motor bude tišší a taky celkově lepší odhlučnění kabiny. Má někdo podobné zkušenosti? Lze čekat, že motor po zajetí "ztichne"?
-
-
- 30 odpovědí
- 21,9tis zobrazení
- 2 sledující
-
-
-
Zdravím mám otázku či by nevedel niekto poradiť. Pri voľnobehu otáčky motora poskočia a vypne turbo , sem tam svieti chyba motora sem tam nie , na diagnostike mi ukázali chybu P307A00 ($18B2 / 6322) Sací systém průtok vzduchu příliš malý. Vzduchová klapka čistá, čidlá čisté , v každom servise vravia niečo iné ,niekto vraví že odchádza klapka iný zasa čidlo, neviete poradiť ? Ďakujem pekne.
-
- 8 odpovědí
- 16,5tis zobrazení
-
-
Zdravim, po asi 800 km mi zacalo po odstaveni a priemernej ci dlhsej jazde zretelne nieco pukat pod autom. Je to take ,,kovove pukanie: /intenzita a frekvenica zavisla od zataze motora/ Asi vplyva,aj to ,ze je viac vonku teplo. Z fora som vycital, ze sa to chladi rozpaleny vyfuk /pracovanie materialu pri zmene teploty/. Je to divne ,ze to nerobilo od zaciatku ani po zatazi a dlhsej jazde ..Vraj je to normalne...ale na autach co som jazdil som to nemal. Zda sa, ze zretelnejsie to je v prednej casti. Dik za reakcie a postrehy auto Fabia 3 TSI 1.2 66kW
-
-
- 81 odpovědí
- 34,6tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Zdravim, zhruba pred peti dny se mi na me fabii zvysila spotreba cca o litr a snizil se mi vykon, zadna kontrolka mi ale nevyletela, az dnes - kontrolka motoru, ponorka. Po vypnuti motoru mi problemy pretrvavaji. Vubec netusim o co by se mohlo jednat, jen ze jde o system vyfukovych plynu. Auto mam necele dva roky, takze bych to mohl uhrat na zaruku, ale i tak by me zajimalo, jestli s tim ma nekdo zkusenosti. Je mozne ze tyto problemy muzou vzniknout spatnym palivem? Diky. Skoda fabia 1.2 TSI, 81kW
-
-
- 33 odpovědí
- 17,4tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Ahoj, mam fabii 1.2 TSI 81kW a zacinam pocitovat narust otacek, tam kde spina turbo a pak pokles je to viditelne i na otackomeru. Pocit je to takovy jakoby klouzala spojka, je to nekde na hranici 1800 otacek. Nevim cim to muze byt auto ma najeto 25t akorat pred prvni garancni prohlidkou. Stava se to vice lidem vite cim to muze byt na co se mam v servisu pripravit ? Dnes dokonce na dalnici v cca 120 pri sepnuti tempomatu na 130 auto zacalo zrychlovat a najednou zakolisani otacek vypnulo tempomat stalo se to asi cca 3x za sebou. Pridavam video. 2017-03-21_08_45_09.mov
-
-
- 19 odpovědí
- 10,1tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Zdravím, Jsem čerstvě majitelem Fabie III a v těchto zimních dnech sem přišel na jednu zajímavou věc. Jdu z práce, nastartuji a jedu.. je venku kolem -5°C, ručička ukazatele chladící kapaliny jde k 90°C a po chvilce jízdy z kopce a bez plynu spadne ručička cca o 30°C dolu. Po delší jízdě se ručička zase dostane k 90 a potom už se drží. Je to běžná věc u Fábky? Je to dané vlivem proudění chladného vzduchu? Auto má nalétáno 25 tisíc. Pokud je to hloupá otázka, tak se omlouvám. Škodovku mám prvně, celkově u koncernu sem poprvé. ?
-
-
- 21 odpovědí
- 12,5tis zobrazení
- 2 sledující
-
-
Ví někdo, jestli TSÍčko ve fábii má nějaké automatické dochlazování turba po jízdě? Je tam motorek, který honí vodu (olej) přes turbo po nějakou dobu, pokud byl "chcípnut" náležitě "rozpálený" motor?
-
-
- 24 odpovědí
- 13,1tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Dobry den prosim poradte prikladam video a posudte sami ci je zvuk studeneho motora v poriadku najazdene cca 15000 km.
-
- 4 odpovědi
- 5,8tis zobrazení
-
-
Olej 0W20 od 2016/12 Co na to říkáte a jakou máte zkušenost ?
-
-
- 42 odpovědí
- 22,1tis zobrazení
- 3 sledující
-
-
Akoze dost porod vytiahnut von filterTreba vysklbnut cele teleso filtra von z nejakych trnov,povolit sponu,zospodu vymontovat dve skrutky a odistit 4 zapadky....u Superba teda ovela viac easy
-
-
- 2 odpovědi
- 14,4tis zobrazení
- 2 sledující
-
-
-
Zdravím, myslím, že mnozí z nás pamatují časy, kdy se motory brousily, brousily a brousily, daly se měnit vložky válců..., takže "jediným limitem" životnosti byla kliková hřídel. A moje otázka, možná jen téma k diskuzi, je: Jak je tomu u moderních motrů CJZ. Nepochybuji o tom, že nic takového výrobce oficiálně nepodporuje (dokonce podle servisní příručky se nesmí klika oddělit od bloku), ale zajímá mě, jestli má někdo zkušenosti s úkony jako přebrušování kliky (i s ohledem na hloubku povrchové úpravy), výbrusem válců, dají-li se sehnat abnormální šály kliky, písty...
-
-
- 13 odpovědí
- 8,9tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Ahoj kluci, chtel bych se zeptat na motor 1.2 TSI 81kW - ma nekdo zkusenosti s primym sanim (sportovni sani) popr kde koupit moc toho na netu neni. Nasel jsem akorat sportovni filtr - kde nechat chipnout? chiptuning.cz asi spatny co? cet jsem tady na foru ze to dela motopower ale ten neumi tyhle vykonnejsi verze motoru.. premyslim koupit fabku v kombi s DSG. Je tam kvuli tomu DSG nejaky max. limit Nm co snese? v serii to ma 175Nm ze? po cipu to muze mit az 215Nm a nevim, jestli si pamatuji spravne, ale tohle dsg snese max 200Nm? EDIT uz sem nasel: "s dvouspojkovou samočinnou sedmistupňovou převodovkou DQ200 dimenzovanou pro p…
-
-
- 40 odpovědí
- 25,6tis zobrazení
- 2 sledující
-
-
Zdravím, mám FIII 81kW a najeto 50 tis. km. Máte někdo zkušenosti, že po tomto řekněme malém nájezdu je už patrná a slyšitelná vůle v diferenciálu? Jízdní režim je normální a spíše dálniční. Při rozjezdu je slyšet kovové cvaknutí, když se vymezí vůle, občas když brzdím motorem a pak přidám plyn tak to taky cvakne, třeba u zpomalovacích prahů. Zkoušel jsem pootáčet kolem na zvedáku a vůle tam je.
-
- 0 odpovědí
- 1,5tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Zdravim, jel jsem po meste na 4 rychlostni stupen a kdyz jsem jel z kopce, vsimnul jsem si, ze mi jde vyradit rychlost i bez seslapnuti spojkoveho pedalu. Jsem laik, a tak se ptam - neni neco v neporadku nebo nemuze se tim neco pokazit? Dekuji.
-
-
- 21 odpovědí
- 8,6tis zobrazení
- 2 sledující
-
-
Zdravím, Auto mi začalo vydávat od cca 2000 otáček při akceleraci divný zvuk, je to takové pravidelné bouchání z oblasti motoru, dělá mi to jen při studeném motoru. Nevíte co to může být, napodlo mě turbo. Škoda Fabia III combi 2017, 1,2 TSI, najeto 8000km. Díky za rady.
-
- 1 odpověď
- 2,4tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Zdravím vás, poslední dobou jsem začal pozorovat, že při jízdě s ustálenými otáčkami se mi ozývá v kabině jemné pískání. Jakmile trochu přidám plyn nebo uberu, tak pískání zmizí. Děje se to nezávisle na otáčkách, rychlosti, klimě, rádiu, speedlimiteru...prostě si nastavím rychlost nebo udržuji konstantní otáčky a po chvíli se ozve jemné hvízdání (rádio ho přehluší). V servise mi řekli, že je tohle normální, že pokud auto bude chtít, řekne si samo o návštěvu servisu. Tak vážně nevím co si o tom myslet. Mám to opravdu ignorovat?
-
-
- 214 odpovědí
- 61,5tis zobrazení
- 3 sledující
-
-
Kolik vám servis naúčtoval litrů oleje při jeho výměně. Jedná se o motor 1,2 TSI 81kW typ CJZD? Mě 4 litry, to si mi zdá moc, čekal jsem tak 3 litry.
-
-
- 20 odpovědí
- 28,4tis zobrazení
-
-
Ahoj, nevíte proč je ta hadička v tom oblouku tak morka? Je orosena nebo cim by to mohlo byt? Predpokladam ze je to od klimatizace
-
-
- 5 odpovědí
- 1,8tis zobrazení
-
-
Mám pískání vždy a pouze při volnoběhu na 700 ot./min, když je zahřátý motor. Mám novou Fabii combi 1.2 TSI 66 kW - vyrobeno 27.4.2017. Najeto zatím 900 km. Nemám husí krk, ale normální hadičku. Nemám žádné rušivé zvuky od klimatizace, ani nic podobného. Stačí se jemně dotknout plynu a pískání zmizí. Pak se otáčky pomalu vrací dolů na 700 ot/min a znovu to píská. Stačí se zkusit rozjet bez plynu, otáčky se automaticky samy zvednou asi na 1000 a pískání zmizí. Sešlápnu spojku, zastavím tím rozjezd, otáčky se vrátí na 700 a pískání je tam znovu. Během jízdy na volnoběh si to nevšímám, pouze na semaforu, když je ticho. …
-
- 0 odpovědí
- 2,4tis zobrazení
-
-
Zdravím, minulý týden když bylo 17°C tak jsem sedl do auta, klasicky nastartoval, ale otáčky skočili hned na 2tis. a spotřeba aktuální byla kolem 3 litrů. Motor šel pomalu s otáčkami dolu, ale s cukáním. Když jsem prošlápl plyn tak se motor cukal. Zkoušel jsem o víkendu nasimulovat stejnou situaci abych to nahrál, ale zatím bez výsledku. Stalo se to někomu? Díky.
-
-
- 9 odpovědí
- 6,9tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Ano, nová řada motoru 1.2 TSI s označením EA 211 je lepší ve spotřebě, v rozsahu spektra otáček při nejlepším točivém momentu, doufám (usilovně) i v životnosti rozvodového pohonu (nic bych si nepřál více). Je tu však jedna výrazná pocitová záležitost, v které oproti předchůdci pokulhává. Je to dravost a tah motoru mezi dvěma až třemi tisíci otáček při plné akceleraci. Pokud to někdo cítí jinak, nechť mě prosím opraví. Mám však zafixováno, že RAPID s starým 1,2 tsi 77 kW táhl na druhou a třetí rychlost v nízkých otáčkách citelně energičtěji... lépe... na chvíli dokázal zatlačit na ten 2. či 3. kvalt do sedačky... Dlouho jsem přemýšlel nad tím proč. 1) Co se zpřevod…
-
-
- 38 odpovědí
- 42,5tis zobrazení
-
-
Sedim v aute a cekam na zaruku mobility. Nejspis skrtici klapka. Plyn dam na doraz a jede jen 2k otacky. Vypnuti motoru strasne hlucne a bouchave......
-
-
- 9 odpovědí
- 8,7tis zobrazení
-
-
Začal jsem si všímat, že poslední dobou při couvání mi auto divně poskakuje, děje se to jen při studeném motoru, když auto delší dobu stojí na místě, například přes noc. Když jsem to vyzkoušel po chvíli jízdy, tak úplně v pohodě plynule bez jakéhokoliv poskočení auto couvalo. Nesetkal se s tím někdo?
-
-
- 48 odpovědí
- 16,5tis zobrazení
-
-
Zdravím priatelia, mám Fabiu 1.2 TSI kombi 66 kW. Hladina oleja v novom aute je pri studenom motore nad max. cca 7-8 mm . V Škodovke mi povedali že je to ok. Oni nič nerobia z náplňmi tak ako je to naliate od výroby tak je to do servisného intervalu. Má s tým dakto skúsenosť ? Opravil som pôvodný text, kde som písal že pri studenom motore je na max. Asi ešte nebol riadne stečený olej. ďakujem
-
-
- 15 odpovědí
- 7,1tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Jak už všichni asi víme, nemá nová Fabia EGR ventil pro recirkulaci spalin. Část spalin se plive přes ventily sání do sacího kanálu a odtud je natažena zpátky k dalšímu cyklu válce. Zabýval se už někdo z vás tímto? Ví o tom někdo něco bližšího? Zajímalo by mě, jestli má F3 škrtící klapku výfuku a pokud ano, zda by tato klapka šla vyhodit a tím alespoň částečně eliminovat foukání zplodin hoření do sání motoru.
-
- 3 odpovědi
- 6tis zobrazení
-