Přejít na obsah

Motor 1.0 TSI

Nová motorizace od roku 2017


37 témat v tomto fóru

    • 241 odpovědí
    • 105.7k zobrazení
  1. Motor 1.0 TSI 1 2 3 4 11

    • 261 odpovědí
    • 105.8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 375 zobrazení
    • 49 odpovědí
    • 31.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.8k zobrazení
  2. Záběh a tlak oleje

    • 7 odpovědí
    • 10k zobrazení
    • 20 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 5.3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 14.2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.4k zobrazení
    • 25 odpovědí
    • 14.3k zobrazení
    • 67 odpovědí
    • 47.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 11k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.5k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
  3. Dlhé štartovanie

    • 1 odpověď
    • 1k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 6.6k zobrazení
  4. Kratší převody 1.0 TSI

    • 2 odpovědi
    • 4.8k zobrazení
  5. Zapalovací cívka

    • 0 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
  6. Závady 1 2

    • 35 odpovědí
    • 39.8k zobrazení
  7. Spotřeba paliva 1.0 TSI 1 2 3 4 8

    • 178 odpovědí
    • 51.8k zobrazení
  8. Zvuk motoru 1 2

    • 30 odpovědí
    • 24.2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 5.1k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 3.4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • čo mam ja info tak či a kedy sa vypínajú valce je dane od požiadavky koľko auto pravé potrebuje Nm. čiže spojenie: ABS Motorovky ACC  RJ prevodovky.  Nepamätám si tie čísla ale je to okolo 75Nm a 1,5 DADA to ma nižšia a EVO ešte nižšie.    https://www.topspeed.sk/novinky/motor-pride-valce/3009   takže je to na upravu motorovej jednotky, ale odisom ani VCDS to nepôjde na priamo.   treba upravit FLASH.   na 100%ti pomôžu rôzne Tuning firmy ktoré sa zaoberajú úpravou RJ.    Úplne vypnutie by bolo asi najideálnejšie ale zase my si prišiel aj o brzdenie motorov v režime 2ch valcov.    Daj info ak by si stým niečo podnikol a aký je výsledok.
    • Jo no dělá to od výměny rozvodu zhruba neříkám že to borci dojebali , s tím docela jim věřím dělají nam to z rodiny na všech autech a problém nebyl ( jestli se nepletu tak měnili aj ten motor) ale může být nějaká hloupost i tam 
    • Takže akorát odpojit a zkontrolovat kontakty od konektoru. A stačí očistit čistě nejakým kartáčkem/ hadříkem, nebo bude lepší koupit sprej na kontakty ?
    • Hej dobrý nápad taky mě to napadlo , ale divné mi přijde to že svíce by sa podle mě postupně degradovaly .. ono toto je také ze dne na den , prostě to jelo na to co to je normálně a po tom co to týden stalo kvůli rozvodům a startéru už to bylo takto, nestrika to , když tam máš ten falešný omezovač kolem těch 5k tak okamžitá spotřeba spadne na nulu , známý říkal že by to mohlo byt aj v těch klapkách v sání na tu proměnlivou geometrii , už su z toho nasrany , zkusím co poví diagnostika v autorizaku, když by to nebylo drahé to nechám dat dokupy u nich jinak si nechám vyjet Nákupní lístek co všechno stojí zaprd a budu to postupně měnit z vrakace dokud to nepojede...  To čidlo vačky a váha vzduchu tam byl problém vždycky to tam ty chyby házelo ale taky že když jezdil normálně to tam bylo to už tam prostě píše furt ..( a jak tam někdo psal že katalyzátor.. jo ten toho moc nedělá když sem měnil středový díl tak olej kapal z poza něho ven😀😀 je to stará Vrána ale. Byl bych rád kdyby to ještě posloužilo jednu technickou po téhle, uvidím dík za rady zatim
×
×
  • Vytvořit nový...