Přejít na obsah

19 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 938 zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 7.7k zobrazení
    • 51 odpovědí
    • 30.6k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 591 zobrazení
  1. Teplota spojky je vysoká

    • 3 odpovědi
    • 470 zobrazení
  2. Škripajúci zvuk

    • 1 odpověď
    • 355 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 638 zobrazení
  3. DSG převodovka

    • 14 odpovědí
    • 5.6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.2k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 15.9k zobrazení
    • 23 odpovědí
    • 13.3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 4.1k zobrazení
    • 40 odpovědí
    • 18k zobrazení
  4. MQ 281 6F

    • 2 odpovědi
    • 5.3k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 7.1k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Filipa jsem si našel na Facebooku, kde nabízí možnost objednání služby na dálku, respektive poskytuje přesně to, co využívá Roman, tzn. koupí si od firmy, která se vývojem SW živí (má zkušební válcovny a vývojáře), technické nástroje pro úpravu a prodává jimi upravený a vyladěný software. Co z toho plyne? Filip Baláž spolupracuje s lidmi, kteří prodávají jejich soft.  Viz: https://ecu-engineering.pro/ Takže si dostal do auta "nalito" to samé, co dostávají lidi přes ty "nalévače". Já s tím vůbec problém nemám, jenom ty máš představu, že ti někdo vytvářel něco na míru tvých požadavků, cituji tě "ale vše tvořil předemnou" Netvořil, už to bylo vytvořeno...
    • Zadej DFHA to je 140KW nafta. Pokud mas i ve velkem TP DFH tak je to jistota  
    • Ahojte, pripajam moju skusenost s touto prevodovkou. Skoda Superb 1.5 TSI, 6° manual, auto kupene nove v 03/2021. Toto auto mam iba na dialnicne dlhe cesty, vylety, dovolenky, v meste uplne minimum, rocny najazd len do 10 tis. km., k autu sa chovam setrne, tak akurát svizne, nepodtacam pod 2 tis otacok... Nebral som DSG, chcel som jednoduchy, bezporuchovy manual. Ako som sa mylil...  Pri najazde nieco cez 20 tis km, v roku 2023 sa ozvali zadieracie pazvuky pri volnobehu a len pri zohriatej prevodovke po jazde, po stlaceni brzdoveho pedala prestali. Spociatku to nebolo take intenzivne, po dalsej stovke km uz silne pazvuky. Pripajam video. Radenie prevodovych stupnov bolov poriadku, len do dvojky islo relativne tazsie.  Ked som sa objednal do servisu, uz vedeli o co ide, vraj uz riesili rovnaku vec na Octavii s rovnakym pohonom (tu moja otazka, preco vyrobca na to nedal zvolavaciu akciu...). Opravili, vsetko funguje ako ma, radenie prevodovych stupnov ide hladko na vsetkych stupnoch. Najazdil som odtedy iba 12 tis. km. Zial pred par dnami som ale zistil únik oleja v miestach pod zotrvacnikom...zrejme prevodovy olej, pripajam foto, ak mate niekto skusenost, pridajte koment. Z klukoveho hriadela to olej zrejme nebude, ked auto ma najazdene 33 tis. km... A zacinam riesit, kym je este auto v zaruke, kedze ten unik oleja bude zrejme len narastat.   pazvuky_prevod.mp4
    • No, ačkoliv se zde v diskuzi píše, že FL by měl být letos v létě, tak já už si taky začínám myslet, že letos prostě nic nebude, protože kdyby tomu tak bylo, tak v téhle době, už by se určitě něco někde vědělo nebo psalo, ale všude je ticho po pěšině 🙂
    • Dotyčný taky od roku 2020 nebyl... 
×
×
  • Vytvořit nový...