Přejít na obsah

Podvozek

Nápravy, tlumiče, pružiny, kola...


1174 témat v tomto fóru

    • 34 odpovědí
    • 9.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3.9k zobrazení
  1. Horké zadní kolo

    • 15 odpovědí
    • 52.2k zobrazení
  2. Tyč stabilizátora Fabia 1 2 3 4

    • 78 odpovědí
    • 45k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 68 odpovědí
    • 68k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 58.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
  3. Zvyseni podvozku

    • 10 odpovědí
    • 10.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2k zobrazení
  4. Podložky pod pružiny Weitec 1 2

    • 30 odpovědí
    • 17.6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3k zobrazení
    • 23 odpovědí
    • 36.7k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.4k zobrazení
    • 88 odpovědí
    • 25k zobrazení
  5. fabia rs tahne do strany

    • 23 odpovědí
    • 9.2k zobrazení
  6. nefunkcni ABS a ASR 1 2 3

    • 63 odpovědí
    • 54.4k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 7k zobrazení
  7. HLUČNE TDI KOMBI

    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.9k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Lehce bych to osmirkoval a natřel černou barvou odolnou teplotám. Je to zajímavé, jak se to mohlo stát. Mě napadlo, jestli jsi třeba někde déle neparkoval a nebylo to přimáčklé i se sněhem na krytu po jízdě, tak si myslím, že by se to mohlo stát. 
    • Díky za reakci. Šrouby jsou hodně orezlý, přiznám se že klasickým očkem jsem to ani raději nezkoušel protože jsem měl obavy o strhnutí. Existují a objednám si ploché očkové klíče se šestihranem. Tím si říkám že by to s trochou štěstí mělo jít. Pokud by se to stejně protočilo, tak bych asi hlavu odsekl a přidělal ho prozatím na dva šrouby do výměny ložiska, tak jako to plánujes. Jinak v tom místě, které máš nabarvené stříbrnou, já mám ten plech již prasklý.
    • Na žádnou pružinku ve filtru si nevzpomínám, ale je to už delší čas, co sem tom měnil.
    • Pokud je tam šestihran a nejde s tím otočit očkovým klíčem, tak se to rozumně sundat nedá.  V ose se k tomu šroubu přes náboj nedostaneš a z té zadní strany se to odvrtat nedá.  Já jsem to vyřešil tak, že jsem očistil a nalakoval ty krycí plechy, co už tam byly.  Zkusím ty šrouby odvrtat, až budu někdy měnit ložisko.
    • Já bych takovouhle prkotinu neřešil a pokud ano, tak bych si to natřel a nikoho se o nic neprosil. Cesta nejmenšího odporu.    Osobně myslím že 1) pokud by se kryt dotýkal vany motoru, tak by byly vydřené ty podélné "drážky", ne celá plocha. A za 2) vada byla odřená už z výroby, na kryt napršela nebo nacákala a stála na něm voda a proto vana zrezla.
×
×
  • Vytvořit nový...