Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor

Vše o motoru, převodovém ústrojí a výfucích, poruchy, úpravy

  1. Zahájeno uživatelem tondas2,

    Vazeni prosim Vas porad te mi jak zkontroluju olej myslim tim hladinu oleje v prevodovce.Dekuju

  2. Zahájeno uživatelem Vita TDI-PD,Decin,

    Prohledl jsem prispevky o uniku chladici kapaliny v minulosti. Vsude sem se docetl temer to same-uniky okolo ventilu, ale hlavne okolo termostatu. nikde jsem vsak necetl jestli je mozna jakasi "spotreba" v prubehu casu nebo provozem. Vim, ze jde o uzavreny okruh,ale o jak moc uzavreny? Ja sem ke sve velike nelibosti zjistil, ze mam kapalinu pod ryskou MIN cca 5mm, takze koupim a doleju G12, ale pokud nebude nekde nejaka netesnost, muze to byt normalni?

  3. Zahájeno uživatelem NOS,

    po kolika se mění a kde ho ve fábce najdu ? stratil sem knihu jak na to sem to ale ...

  4. Zahájeno uživatelem pmultimix,

    Nevíte, jak vyčistit škrtící klapku? a kde jí najdu? (omluvte můj amatérský dotaz) To aby se zklidnil běh motoru

  5. Host
    Zahájeno uživatelem Host,

    Kdo, kde, jaky typ motoru a za kolik jse chipovali z Brno a okoli? Jake mate zkusenosti s chip tunningem?

  6. Zahájeno uživatelem DEZENT,

    Potřeboval bych poradit zvažuji koupi fabie a rozhoduji se mezi 1.2 12V HTP a 1.4 16V. S 1.2 jsem už sice jezdil a připadá mi dobrá ,ale rád bych uvítal asi o něco silnější motor. A v tom je problém, protože v 1,4 16V jsem zatím nikde nejel a nevím zda je tedy tento motor lepší. Prosím Vás co ho máte poradte.

  7. Zahájeno uživatelem Sinius,

    Nazdar, možná to tu již někde je, ale upřímně nemám moc času to hledat, začala mi blikat kontrolka chladící kapaliny, potřebuju jet koupit nějakou kapalinu, mohli byste mi poradit, která bude asi nejlepší, tu která je napsaná na nádobce GT-12 tak přesně tohohle označení jsem nesehnal

  8. Zahájeno uživatelem tondas,

    Vazeni jsem tu poprve tak mozna to sem nepetri ale mam fabii 1,4MPI 50Kw r.v.2001 a zajimalo by me za kolik mam tim na mysli spotrebu benzinu tento motor jezdi ja mam takovou zkusenost ze asi tak 7,5l a co vy

  9. Zahájeno uživatelem brunoos,

    A jak je to u nafťaka.

    • 21 odpovědí
    • 21,8tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem Pawouk,

    Před založením nového Tématu se přesvědčte, zda-li se Váš problém neřeší v již dříve založeném tématu (viz Pravidla fora). Pokud ano, pokračujte tam! V opačném případě bude zbytečně nově založené téma uzamčeno a posléze odstraněno! Pokud se Váš problém zatím nikde neřeší, zakládejte nová Témata podle níže uvedených instrukcí: - Poruchy, závady a problémy týkající se přímo motoru, řešte v sekcích příslušných motorizací (např. 1.2HTP, 1.4 MPI)! - Poruchy, závady a problémy týkající se převodovky, spojky, a pod., a dále obecně o motorech a co nejde zařadit pod jednotlivé motorizace, řešte v obecné části sekce Motor!

    • 0 odpovědí
    • 9tis zobrazení
  11. ROZVODY, rozvodové sady, řemeny, řetězy, kladky, vše o výměně...diskuze Motorizace 1.2 HTP / 40,47 kW http://forum.skodahome.cz/topic/18656-rozvody-12-htp/ http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=80604 http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=59392 Motorizace 1.4 MPI / 44,50 kW http://forum.skodahome.cz/topic/39997-výměna-rozvodů-14-mpi/ Motorizace 2.0 MPI / 85 kW http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=24256 Motorizace 1.4 16V / 55,74 kW http://forum.skodahome.cz/topic/28552-rozvody-14-16v-55-kw/ http://forum.skodahome.cz/topic/16831-rozvody-14-16v-74-kw/ Motorizace 1.4 TDI PD http://foru…

    • 0 odpovědí
    • 21,9tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem Diamant,

    Na svoju stránku http://www.railweb.sk som do sekcie Škoda pridal aj krivky výkonu a točivého momentu pre Roomster (aj s krátkym komentárom). Pri tej príležitosti som doplnil aj u Fabie krivky motorov 1,4 TDI. Aj tentokrát sú krivky v jednotnej mierke a nie je problém ich navzájom porovnať.

  13. Zahájeno uživatelem bereda2020,

    Zdravím, dá se na fabii nějak seřídit záběr spojky? Auto má najeto cca 100 tis. převážně město a teď v průběhu 14dní mi začla zabírat až úplně u podlahy. Přece kdyby byla sjetá, tak zabírá až úplně nahoře ne? Předem díky.

    • 15 odpovědí
    • 36,9tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem šutr,

    Zdravím příznivce škoda klubu, mám dotaz a potřebuji rychlou odpověď takže rovnou zakládám nové téma i přesto co jsem v rychlosti hledal, konkretni vec jsem zde na foru jeste nenasel...Mam problem se spojkou a mam podezreni na spatnej setravcnik. Mam škoda fabia I r.v. 11/2000 1.9 TDI a zajímalo by me, zda je tam setrvacnik dvouhmotny nebo obycejny a na kolik vyjde takova sranda (vymena komplet spojky a setrvaku). Nedavno mi rikal jeden automechanik, ze na octavii to vyslo asi na 18 nebo 20 tis. je to pravda, ze je to takova darda zase? pri volnobehu mi klepe neco v motoru bud je to lozisko v prevodovce nebo na spojce nebo je to setrvacnik ani poradne nevim co vsechno to …

  15. Zahájeno uživatelem Vrby,

    dobrý den mam takový malý dotaz... Je 5stup. převodovka záměná za 6stup. převodovku? Co já vim tak se 6stup. dávaly do 1,9TDI. Je možno je dát i do jinné motoráže?Budou pasovat? Poraďte prosím... zatim dík

  16. Zahájeno uživatelem martin.s,

    Zdravim, mam taky problem. Na fabii mi hrkotalo dvojlozisko (velmi vyrazne, prehlusovalo chod motora) tak som najprv vymenil spojku (sachs, komplet sada) a potom aj to lozisko v prevodovke.. A po nastartovani, na moje prekvapenie zvuk ostal presne taky isty aj ked je nova spojka aj lozisko v prevodovke. Kde by mohla byt chyba? Lamela spojky? dikk moc za odpovede.

  17. Zahájeno uživatelem pavelfabia,

    Chtel bych se zeptat kde bych nasel u Fabie 1,9 TDI cidlo zpatecky.kdyz zaradim zpatecku tak mi svetla jen probliknou.slysel jsem ze to cidlo casto odchazi.Diky za rady

  18. Dobrý den, již delší dobu mě trápí zvuk při brzdění motorem. Je to něco mezi syčením a kovovým třením a jde slyšet v celém spektru otáček na všechny rychlostní stupně, je závislý na otáčkách. Není to žádné mlácení, ale ani vyloženě drhnutí, bohužel jsem ještě nikde nenašel podobný zvuk například na Youtube. Jde to opravdu jen lehce slyšet v interiéru při zavřených okýnkách, ale se staženýma okýnkama při průjezdu mezi stěnami, nebo kdekoli se odráží zvuk, to je hlasitější než motor. Při akceleraci nebo na neutrál ten zvuk slyšet nejde a při úplném vypnutí spojky ztichne. Převodovka je bez úniků, rychlosti jdou řadit lehce a přesně, spojka vypíná a zapíná jak má. Měl n…

  19. Zahájeno uživatelem Volvak,

    Mám v háji spojku projetej přítlačák od vyp.ložiska.Od jakýho výrobce preferujete spojku LUK,SACHS nebo VALEO ???

    • 3 odpovědi
    • 18,9tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem janekvanek,

    Hoj, zajímalo by mne, jaký je rozdíl mezi převodovkami gcg, fnk a EMH? Odchází mi v převodovce ložisko a potřebuji posehnat novou. Díky

  21. Zahájeno uživatelem Lizard04,

    Zdravím všechny, v 9/2015 jsem koupil Fabii I, 1.4MPi, 44kW udávaný nájezd cca 127tkm - spojka byla skoro na odpis - zabírala hodně nahoře. Ve 130tkm jsem nechal vyměnit komplet spojku (přítlačák, lamelu, ložisko). Cca o 5tkm později se začly objevovat problémy se spojkovým pedálem. Má cca 5-10mm mrtvého chodu a při sešlápnutí v tomto mrtvém chodu jsou v pedálu cítit vibrace. Po čase mě to začlo vážně štvát a nechal jsem v origo servise Škoda nechat vyměnit hlavní i pomocný spojkový válec (řekli, že chyba je v jednom z nich), problémy však přetrvávají. Se spojkou se nezachází dobře, nemá lineární odezvu a když pouštím v oblasti na přechodu mrtvého chodu spojku p…

  22. Zahájeno uživatelem 01axel01,

    Dobrý večer, děkuji za přijetí. Mam problém s řazením, auto delší dobu stalo a dneska jsem se vrhl do opravy. Špatně jde řadit 1,2,5 a R, páka se špatně vrací do "středu" z 2 na 3 se zasekává mezi kvalty, takže nejde lehce zařadit jen drcnutím dopředu. 3,4 jde krasně. V první řadě jsem myslel na táhla, dnes jsem to rozdělal. Zajíma mě jak se jmenuje "píst" pod červenou šipkou, který se mezi jednotlivými dvojcemi (1,2 - 3,4, -5 a R) zvedá. Po odmnotování táhla lze "pístem" pohybovat nahoru a dolu a v jednotlivých uvratích zůstává, je to spravně ? Může to byt malo oleje v převodovce ? Nevylučuji, že někde neteče. Pro dokreslení přidávám video z …

    • 2 odpovědi
    • 11,2tis zobrazení
  23. Čaute, předevčírem při přidání plynu mi začal lehoučce škubat motor (1.9 TDI), následně asi vypadl jeden válec. Další den jsem zkoušel nastartovat, motor běžel špatně (asi opět jenom na 3 válce), rozsvítila se červená kontrolka tlaku oleje a motor zhasnul. Znovu už jsem radši nezkoušel startovat - olej jsem měřil. V létě jsem měnil elektrickou lištu ke vstřikovačům, protože stará už byla vadná a motor za studena jel pouze na 3 válce. Nemyslíte si, že by to mohlo být opět tou lištou? I když to by se asi nerozsvítila kontrolka tlaku oleje... Díky moc za jakékoliv rady.

    • 0 odpovědí
    • 1,8tis zobrazení
  24. Dobrý den, jezdím s autem Fabie 1 1.4 16V 55 kW, rok výroby: 2006. Auto koupeno v r. 2020. Určeno původně pro Německý trh, odkud bylo nakonec i dovezeno zpátky do ČR. V r. 2020 mělo najeto pouze 55 000 km, nyní má okolo 92 000 km. Po koupi vozidla jezdilo úplně samo, zcela bez problému. Nyní však pozoruji určité neduhy na autě: Nejdříve bych chtěl uvést, že auto má docela raritu, a to ve formě automatické převodovky s měničem (není to manuál). 1) Při sešlápnutí pedálu začne auto řvát a nechce se mu jet. Je potřeba se rozjíždět pomalu. Horší je to při jízdě do kopce. Mezitím, co dřív zvládalo jet do kopce s klidem 90 km/h, tak nyní …

  25. Zahájeno uživatelem Ferdinand II,

    Zdravím, potýkám se s problémem, že mi auto při řazení kope. Není to rána, jen citelné cuknutí a takové tupé klepnutí v momentě, kdy pustím spojku do záběru. Probíhá to asi takto: Rozjezd je v pohodě, Síla spojky se dá pěkně dávkovat. Problém je až při jízdě při přeřazování. Když po přeřazení přidám plyn a do toho pouštím spojku, kopne to. Když do toho plyn nepustím, nekopne to, když ji fakt nepustím naráz. Když se řadí rychle, tak auto necukne, ale to kopnutí je slyšet také. Jedině, jak se dá řadit bez kopnutí, když tomu opravdu dám čas a po přeřazení přidám více plyn a nechám to trochu proklouznout. Trvá to ale dlouho a v městském provozu je to znát, že mě t…

    • 2 odpovědi
    • 12,7tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.