Přejít na obsah

Motor

Vše o motoru, převodovém ústrojí a výfucích, poruchy, úpravy


321 témat v tomto fóru

    • 226 odpovědí
    • 109.3k zobrazení
    • 167 odpovědí
    • 140.1k zobrazení
    • 52 odpovědí
    • 116.2k zobrazení
  1. Škrtící klapka 1 2 3 4 14

    • 346 odpovědí
    • 329.1k zobrazení
  2. Chiptuning 1 2 3 4 29

    • 712 odpovědí
    • 203.4k zobrazení
    • 601 odpovědí
    • 176.2k zobrazení
  3. Chladící kapalina 1 2 3 4 5

    • 112 odpovědí
    • 91.3k zobrazení
    • 1.3k odpovědí
    • 260.2k zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 20k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 8.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 21.3k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 10.6k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 7.3k zobrazení
  4. Cidlo zpatecky

    • 12 odpovědí
    • 4.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 469 zobrazení
  5. Spojka 1.4 16V

    • 3 odpovědi
    • 6.9k zobrazení
  6. Převodovka - typ

    • 0 odpovědí
    • 280 zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 11k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 9.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 11k zobrazení
  7. čidlo klepání

    • 13 odpovědí
    • 12.3k zobrazení
  8. Spojka 1.4MPi 1 2 3

    • 60 odpovědí
    • 50.9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Svítí ti podsvícení panelu ovládání oken a zámků na vnitřní straně dveří? Říkáš že jsi kontroloval kabelový svazek, jak jsi tu kontrolu provedl? Vizuálně, nebo multimetrem?
    • Samozřejmě si to můžeš pouštět i ve své garáži, to ti nikdo nebere. Jen je je jasný, že v uzavřeném prostoru to smrdět bude, když to spaluje benzín  .   A ještě k tématu: Pokud se parkuje venku, tak je cítit mírný zápach jen u pravého podběhu (kde je NT), jinak je to (za mě) poznat jen podle hluku, který je dost podobný tomu (spíš nižší), jako když dobíhá sahara v létě...  
    • Díky, ale fakt, co člověk to názor. Půlka tvrdí, že čištění je daleko lepší cesta, než nová druhovýroba, druhá část zase, že čištění je na prd a i ta nejlevnější druhovýroba je lepší, byť samozřejmě vydrží kratší dobu, než nový originál. Přitom tu druhovýrobu dělá i za mě renomovaný výrobce, jako je Boshal nebo Walker, nemusí se se vždy jednat např. o polské JMJ. Jinak originál je cca 46000,- :-/.    
    • Souhlas. Vím, neměl bych. Ale když už to mám, tak to chci využívat. A garáž je studená jako venku. No tak to pustím (kamenujte mě), přijdu, otevřu vrata dokořán, sednu a hned vyjedu. 
    • @boban1108 Tak správně bys ho neměl ani zapínat, natož tam být s tím autem   Viz. návod https://digital-manual.skoda-auto.com/w/cs_CZ/show/c05c9a73f05f96e9ac14452527c814a2_6_cs_CZ?ct=2d07bf56b150add4ac1445251cafd1ab_2_cs_CZ#titled3521574e41473
×
×
  • Vytvořit nový...