Přejít na obsah

Instalační manuály

Návody jak na "to"...


157 témat v tomto fóru

    • 4 odpovědi
    • 20.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 6.2k zobrazení
    • 2.7k odpovědí
    • 1m zobrazení
    • 328 odpovědí
    • 153.3k zobrazení
    • 525 odpovědí
    • 261.1k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 27.2k zobrazení
  1. [TUT] Zmena logá staníc + linky 1 2

    • 33 odpovědí
    • 44.5k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 14.4k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 14.8k zobrazení
    • 51 odpovědí
    • 42.9k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 42.7k zobrazení
    • 81 odpovědí
    • 143.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 4k zobrazení
  2. Voltmetr ve Fabii I

    • 2 odpovědi
    • 5.5k zobrazení
  3. Kodovani baterie

    • 4 odpovědi
    • 18.5k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 76.8k zobrazení
    • 386 odpovědí
    • 84.5k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 12k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 30.4k zobrazení
    • 76 odpovědí
    • 85.9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 5.6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 19.1k zobrazení
    • 24 odpovědí
    • 18.7k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 45.8k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 17.1k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Nemuzu si pomoci, ale oproti S3 se nemohu zbavit pocitu, ze hluk od podvozku je u S4 vyssi. Nejedna se jenom problem s DCC tlumici (na ten se budu ptat v servise, nicmene pochybuji, ze s tim skodovka nekdy neco udela), ale mam pocit ze i hluk od pneumatik je hodne slyset. Chtel jsem se zeptat zda ma nekdo z Vas zkusenost s vytlumenim podbehu u firem jako AHIFI nebo podobnych. Jak moc se znizila hlucnost? Jak se zarukou? Co kila navic atd. Dekuji
    • Pridam dalsi zkusenost z jizdy po kopcovite krajine plne zatacek a prudkych stoupani. Jak jsem vice mene zvykly jezdit spis po rovinach, kde neni potreba motor nejak vytacet a jezdim na pohodu, tak tady je nutne jezdit naprosto jinak. Za vse muze maly kroutak  Nicmene, vzhledem k momentové krivce motoru a preci jen jeho slusnemu vykonu je motor potreba drzet kolem 4tis otacek, kde doslova oziva a leti. Motor se nadherne toci a prijde mi v techto otackach doslova ve svem zivlu. Kdyz k tomu pripoctu vyborne odhlucneni a projev motoru v zatezi, opet to bylo pro mne mile prekvapeni, stejne jako spotreba. Jen se toho nebat, motor si necha libit opravdu hodne.
    • Tak jsem včera objednal od FLY VCDSCAN, je to z Francie a doprava asi týden.  
    • Ahoj.  Tak originálnímu servisu jsem auto sebral a odvezl do FCD.eu . Za dva týdny co auto měli nezjistili nic, a už jsme byly teoreticky u vadných válců nebo hlavy. A vstřiky stále nebyly otestovány. Oproti tomu FCD po dvou dnech potvrdil diagnostikou vstřiky, odeslal na test a tam potvrdili 3x K.O. a jeden na hraně života. Pro účely ověření funkce byl zaslepená EGR u vstupu do turba, po výměně vstřiků, pokud se bude motor chovat standardně, dojde opět k jeho odslepeni, a testu funkce, případně výměny. Až budu vědět víc napíšu zas. 
    • Octavia 2.0 tsi 4x4 se speciálním lakováním objednaná 24.1.2025  Stále čekám.... 
×
×
  • Vytvořit nový...