Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/06/14 ve všech sekcích
-
Jízdní stabilita? Jak to myslíš? Co jsem měl možnost svého času jet s R, tak to sedělo jak přibité (16" kola), třeba i oproti dvojkové Fabii. Delší rozvor (+ 155 mm), rozchod přední nápravy ( +3 mm) a hlavně rozchod zadní nápravy (+ 74 mm) udělá své. Napadá mě snad jedině vyšší citlivost na boční vítr, ale to jsem neměl možnost zažít.3 body
-
OK. Hudba by snad ani nevadila,taky si rád poslechnu něco na max. volume,ale v těch prostorách to není zrovna vhodné. Jsme rádi že máme nějaké místo pro srazy s parkováním,protože k mekáči na jižní spojce se už v tomto počtu nevejdeme. Už v tom Baumaxu byla i PČR - ochranka z nás měla asi strach. Takže asi tak. Rozumní škodovkáři jsou samozřejmě vítáni3 body
-
Představuju vám moje řešení plynových vzpěr kapoty pro RAPIDa. Protože je zatím nikdo nenabízí, na OI jsem je měl a konstrukce je mým živobytím, navrhl jsem si kinematiku vč.výpočtu potřebné síly dle podkladů dodavatelů vzpěr. Vzpěry tím pádem nejsou použity standardní, jsou zakázkové. Držáky jsou uchyceny pod matice pantů kapoty, spodní kloub je našroubován místo šroubu blatníku. Síla plynových vzpěr se mi podařila vypočítat velice přesně, kapota jde velice lehce zavírat díky tomu, že vzpěry nakladou příliš velký odpor, jako tomu bylo třeba u vzpěr na OI. Díky nižší síle vzpěr se kapotě se musí lehce pomoci asi do 1/3 - 1/2 zdvihu. Ale to není nic, co by vadilo. Při návrhu dostala přednost jistota, vzhledem k subtilnosti provedení kapoty a jejích pantů nedochází k jejich namáhání či koucení při zavírání. A video zde:2 body
-
mame rooma 2 roky, najeto 40 tisic, tak nejak plna vybava, 1,2 TSI 63Kw. V Rapidu jsem jel, a nijak zvlast me neuchvatil, vevnitr zcela bez napadu, maska divna, ale to je subjektivni, marketing to dozene ze..... Pokud bychom ted porizovali rodiine auto, 2 dospeli 2 deti, tak horni hranice je 300 tisic, to uz ted vim, cokoliv vic mi prijde jako blbost. V rozhodovani mezi temito dvema vyhrava jednoznacne room, a to z duvodu neporovnatelne praktictejsiho interieru, vyhazovacich zadnich sedacek (jezdime dokonce stale bez te prostredni a porad uprostred neco strkame, treba kolo pro malou apod.), velkych oknech vzadu, ze kterych deti krasne vidi (narozdil od Octavie 3 kterou jsme meli doma chvili a deti v tom nechtely jezdit, bo z toho nevidi naprosto nic), vysoka vyska interieru vzadu, prevezes v tom i rozmerny veci, a prave pro to ze je na konci vyrobniho cyklu, tj, vychytanej, a taky pro to ze se nelibi kazdymu, cili jej rano pred barakem najdu. Neco malo k nemu pisu tadyk http://moje.auto.cz/lulinak/rumik.html2 body
-
1. prinest domu stolek a sedadlo 2. rozdelat suchej zip po stranach, a rozdelat spojku calouneni 3. stahnout calouneni smerem nahoru k operce hlavy,vyndat desku sololitu, drzi na dvou cernych spuntech. 4. stahnout calouneni zpet a poradne vypnout,zadelat dole spojky a suchace potom vyriznout diru zezadu na calouneni kvuli probrani pro kelimky(moc na tom nezalezi stejne to nebude nikdy vydet). a mali obdelnicek bole pro zamecky Tak ted uz jen nasadit a prisroubovat a jeto !!!!!! p.s.: ja mel v sedadle vse pripraveny takze to slo jako po masle! i diry na srouby sou predvrtany,a diky zameckum to budete mit krasne rovne takze montaz OK jo a cele to stalo 730Kč a hodinka prace. jo a ted sem koukal do ceniku skody auto a ten stolek stoji 1000 dle ceniku tak jeste usetrime 300kč jo a na zadosti lidicek o cislo dilu, tak je tady : 5J7 883 816 B1 bod
-
1 bod
-
U mňa to je 40871 km a 2811 litrov paliva. Priemernú spotrebu mám 6,88 litra, a priemernú cenu 9,89 € na 100 km. U mňa to kazia hlavne prvé mesiace a 2x trackday. Najprv som veľa lietal (160+ km/h) po diaľniciach v ČR (za týždeň aj cez 2000 km), niekoľkrát som bral draho palivo aj pri diaľnici, a sem-tam dokonca aj prémiové. Pri trackdayoch zase ide spotreba cez 15 litrov (priamo na okruhu to je cez 20 litrov) a za deň som spálil aj 2 nádrže prémiového paliva. To potom s ročným priemerom poriadne zamáva. Keď sa pozriem na spotrebu iba za posledný rok, kedy už beriem lacnejšie palivá a jazdím viac ekonomicky, tak priemerná spotreba je 6,37 litra a priemerná cena 8,99 € na 100 km. Ak nepôjde hore cena ropy, tak v lete dokážem jazdiť za 7-7,5 € na kilometer (čisto náklady na benzín).1 bod
-
Snažím sa brať benzín v Rakúsku, tam takmer vždy beriem za cenu pod 1,35 €. Jazdím na prvú ČS za hranicami, Avanti v obci Wolfstahl, ale iba vtedy, keď beriem plnú nádrž a zároveň mám tým smerom aj cestu. Pri plnej nádrži a dobrej cene sa s prehľadom oplatí ísť aj z domu, ale zase treba počítať aj s nejakou amortizáciou auta (tam a späť to mám 37 km), tak vtedy radšej idem na Lukoil. Lukoil máva cez víkend trochu lepšie ceny ako cez týždeň, vtedy ten rozdiel nie je tak veľký. Potom by som mohol chodiť ešte na Jurki (ceny skoro ako v Rakúsku), alebo k hypermarketom. Jurki mi ale do auta nesmie a ČS pri hypermarketoch nejak nedôverujem. Toto je malá výhoda ktorú máme vďaka bývaniu blízko hraníc. Na druhú stranu zase značkové ČS stanice v Bratislave málokedy idú pod 1,40 €, na Slovnafte, alebo ÖMV je rozdiel často aj 15 centov. Hlavne tie ceny Slovnaftu sú zarážajúce. Ich rafinéria je vzdialená od nás 3 svetelné križovatky, ich ČS máme takmer pod oknom (asi 150 m, ale vidím na ňu priamo z balkóna) a ceny také, ako keby to palivo vozili z Nemecka. Od kedy mám auto na čerpačke ktorú mám hneď v zadku som ešte benzín nikdy nebral, a celkovo na všetkých ČS Slovnaftu som bral palivo tiež iba raz. Ani to som nemal na výber, lebo to bolo hneď po tom, ako som vyšiel s práve kúpeným autom a jeho prázdnou nádržou z autosalónu. Tak zašiel rovno k nim úplne prvé tankovanie do môjho prvého auta som absolvoval u nich. Vtedy som ešte plánoval, že budem jazdiť na prémiový benzín, ale tento zvyk ma rýchlo prešiel. :-) Inak k môjmu prvému tankovaniu patria aj trápenia. Prvé bolo otvorenie/zatvorenie nádrže. To mi trvalo, kým som sa naučil, že preskakujúci vrchnák znamená odomknutú nádrž. Potom pri odchode z ČS som zase nevedel otočiť kľúčom, musel som zavolať do predajcovi. On potom prebehol cez cestu a prišiel mi ukázať, že to je vlastne zámok volantu a treba iba trochu pootočiť volantom a ide. Jednoducho som to nevedel, že tento zámok riadenia majú aj dnešné autá, naposledy som sa s tým stretol ešte ako dieťa, keď sme sa vonku hrali v aute a nevedeli sme točiť volantom. V autoškole som zase mal buď pokazenú mechaniku na aute, alebo šťastie, lebo nikdy som nemal tento "problém" pri štartovaní. :-)1 bod
-
Hojte, pořídil jsem 1,8TSI DSG7 rok starý vůz, najeto 21 000 km. Původní cena 861 a nějaké drobné, cena po roce 539 000 Kč je tam +- skoro vše krom Columbusu traveler a line asistentu přepínaní světel. Takže spokojenost, žádné cukání nebo škubání při rozjezdu jsem nezaznamenal a nevím o něm bydlím v kopci, takže každodenní rozjezdy jsou samozřejmostí. Jinak jak jsem psal, je to o tom kdo za volant usedne. I s automatem se dají dělat psí kusy stejně jako s manuálem jen jsi ušetřen spojkového pedálu. Takže to co tady někteří vyzdvihujete při manálu(podřazení před zatáčkou podřazení při předjíždění atd.) mi přijde úsměvné, protože stejného efektu lze dosáhnout i s automatem u Šade. Pak záleží na motorizaci u mé 1,8 jdu v režimu sport do 6500ot. když mám nohu na podlaze. Když nemám nohu na podlaze přeřadí už při 5000 ot. stejně tak je to v režimu D, když mám nohu na podlaze tak řadí při 4500-5000. Zítra si ještě ověřím to "D" při sešlápnutém plynu na podlaze. Takže záleží na síle sešlápnutí brzdy a plynu Nevím jak je to u jiných motorizací s DSG. Jsem z Českého Těšína, takže tady ještě tolik O3 nejezdí převážně polepené služebáky. Zatím jsem jich tu viděl opravdu málo (jezdím v okolí Těšína, Třince, Frýdku, Frydlant, Havířov)a když už ano tak takovou na plecháčích nepěkné barvy 1,2ku nebo 1,4 (usuzuji tak ze zkušenosti u autorizovaného prodejce, který mě nepřímo odrazoval od koupi 1,8ky strašně mi nabízel 1,4ku a při pohledu na pár věcí co jsem tam chtěl se zeptal jestli tam chci ty nesmysly ) . Nevím jak je to u Vás ale u nás se dnes a denně setkávám se situaci ve služebním voze O2 FL, že je někdo na mě nalepený a když pak sedím ve své O3 ten pocit sešlápnuti plynu v "S"ku si dopřeji. Takže netvrdím že ujedu všemu, ale myslím si, že minimálně pocit překvapení v autě za mnou na chvíli zavládne Ono kupovat nový vůz v automatu je na pováženou, každý není ochotný akceptovat cenu příplatku a proto jsem volil rok jeté auto se 4letou zárukou. Každý si to musí zvážit sám. Netvrdím je to o komfortu co si budeme nalhávat, ale tvrdit, že manuál je lepší a víc si jízdu vychutnáš mi nepřijde až tak pravdivé a jak už tady psali kluci přede mnou, záleží kdo sedí za volantem Za mě tedy automat - větší komfort, více se mohu soustředit na dopravní situaci, jízdní režimy mi vyhovují, takže bych se už zřejmě nevracel k manuálu1 bod
-
1 bod
-
Jeste neco k L&K. Pekna fotogalerie http://www.autoblog.com/2014/03/06/skoda-octavia-laurin-and-klement-edition-geneva-2014/1 bod
-
To karel: A opravdu jsi propájel ty správné spoje? Jakou měly barvu kabely?1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
stabilita podvozku je velmi dobra jediny problem ktory vnimam ja je bocny vietor ale to je citlive kazde krabicoidne auto1 bod
-
Nájezd krásný .. Mohl by ses prosím rozepsat, jak z autem jezdíš.. Zajímalo by mě jaké trasy, jestli hlavně delší trasy ustálenou rychlostí - dálnice a podobně, nebo třeba více ve městě..? Pak jak to máš s průměrnou spotřebou za celou dobu co Yetiho máš, jestli si ji teda kontroluješ, případně u jaké čerpačky nejvíc tankuješ, nebo to neřešíš..? A nakonec ještě dotaz na to jak to máš se servisem, jak často jezdíš? Pravidelně po 15 000 km, nebo máš dlouhodobý interval a jezdíš až si auto řekne? Případně jestli si vozíš vlastní olej do motoru, tak jaký dáváš?1 bod
-
1 bod
-
To je subjektivni, velice. Ja osobne zase Roomster povazuji za jendo z nejhorsich aut ktere sem mel moznost ridit a celych 14dni co jsem ho mel, bylo utrpeni. Ano, bylo to temer hole, ale motor a auto jako takove bylo pro me jedno z nejhorsich ktere sem mel moznost ridit. (Motor stejny jaky popisuje lulinak btw) Ba naopak, mel sem i moznost mit CitiGo a na to jsem po podobne zkusenosti kdy sem ho na nejaky cas mel, zmenil zcela nazor a do mesta ho povazuju za idealni. Pres to uznavam ze si cilovou skupinu ten model nasel, predevsim rodiny s detma, protoze vyhled v zadu je opravdu velky a nevim o zadnem jinem aute, ktere by melo takto velka okna. Bohuzel, diky tomu, je to tak trochu krabice, ktere chybi jizdni stabilita. A pokud vim, tak i Skodovka neplanuje jeho obdobu, pripadne me opravte pokud se pletu.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Jiný kód motoru, to nebude jen jiný sw. Přece jenom je tam docela rozdíl ve výkonu (2.0 TSI) a u koncernu to většinou znamená i další změny.1 bod
-
tak zkus pohledat zde je odkaz na online etku - po zobrazení se klikne na CarProg2 a je 50 pokusů vyhledávání – pak je potřeba to spustit znovu - je to aktuální, už je tam i modelový rok 20151 bod
-
http://www.sakuracatalogue.com/index.php/mmapli/detail?hp=280&kw=206&cn=&f=&et=&dr=&bc=&cc=200001&y=2014-01%20to%20-&rg=2&ec=CJX000006&mc=LEO000110&tc=PAS001&mac=SEA001&rc=CAR001&yr1=2014&mt1=01&yr2=&mt2= http://sakurafilter.adr-group.com/index.php/mmapli/detail?hp=265&kw=195&cn=&f=&et=&dr=&bc=&cc=200001&y=2014-01%20to%20-&rg=2&ec=CJX000005&mc=LEO000110&tc=PAS001&mac=SEA001&rc=CAR001&yr1=2014&mt1=01&yr2=&mt2= http://catalog.mann-filter.com/EU/eng/vehicle/MANN-FILTER%20Katalog%20Europa/Vehicles/CARS%20+%20TRANSPORTERS/SEAT/Leon%20III/2.0%20TSI%20Cupra%20CJXE%20(T237377)%3bjsessionid=75D516B9B4CD35DCEAD80BF94B8BE57A kod sedí na leona cupra sedí asi...1 bod
-
1 bod
-
Radiusi, zase mluvíš o něčem bez patřičných znalostí. Záruka se vztahuje na výrobek a ne na majitele. O blbostech o záruce na prorezavění ani nemluvím. Je snad jasné, že když nemáš potvrzené výrobcem předepsané prohlídky, tak se s tebou nikdo bavit nebude. Brácha na Fabii s tím třeba problém neměl, začaly korodovat páté dveře a škodovka to za své opravila (a nebyl první majetel). A auto bylo už dávno po klasické dvouleté záruce. Holt, někdy se návštěvy autorizáků vyplatí. To si musí uvážit každý sám.1 bod
-
Petrrrr hele trošku nalomim tvoji teorii, to ze nekdo nabizi 12 let na karoserii je opet marketing. Zcela uprimne si myslim, ze uznane procento "zarucnich" oprav je vlastne limita nuly a marketingove to zni luxusne - presne jako si to myslis ty s tou kvalitou. Takze opet hacek na zakazniky. A co neni zakonem dany, s tim si skoda muze delat co chce. A evidentne maji na pravniky, kdyby toto chtel nekdo napadnout (presne pripad Stringa, lak slejza, neposkozeny a jde to zevnitr.... skodovka by si toho nevšimla... a presto nema narok a je to evidentne na zaruku). Dacie vi ze to neni koser jednani, nema prachy na pravniky a tak jde radsi cestou realnejsiho cisla. Clint hele a nevztahuje se zaruka jen na prvniho majitele? Vim ze dneska kazdej dava dozivotni zaruky, ze zakona nemuseji vysvetlovat co to znamena, tak si to kazdej dela po svem, ale kdyz uz se v tom zacnes vrtat, tak to dopadne tak, ze: dozivotni zaruka se vztahuje pouze na dobu zivotnosti daneho vyrobku, tj. v reci lidi - dokud se to zbozi vyrabi. A dalsi obvykla finta je prave omezeni na prvniho majitele. Hurikan covece zda se mi, ze si tam prihazujou sami... respektive tam prihazuji lide, kteri nemaji zadne hodnocení a zda se to ucelne - aneb typicka vec na aukru a cechackovstvi...hamty hamty1 bod
-
vcelku není důvod proč by měly být motory a tedy jen motory jiné, tipl bych že je to jen o sw Leon Cupra 2,0 TDI Octavia RS 2,0 TDI podobně bude určitě i TSI1 bod
-
Čau kluci, já jsem řešil lakovou tužku před půl rokem, do škodovky jsem ani nejezdil, protože moji modrou 9461 nikdy neměli a byla na objednávku, a navic mám zkušenosti z předchozího auta že ta barva trošku víc odlišná, tak jsem zajel k nám (Brno) do autolaky-hrubý, a tam si nechal namíchat a dopřesnit přesně podle auta lakovou tužku štěteček/hrot na počkání za cca 150Kč. a je klid.1 bod
-
To je uplně normalní, že když zapneš recirkulaci, tak se ti po určité době zamlží auto. Protože zavřeš klapku a z venku se ti nedostavá do auta čerstvý vzduch. Recirkulace slouží k rychlejšímu vyhřátí, nebo schlazení auta, tak že se po nějaké době musí vypnout pravě proto, aby se auto nezamlžovalo. Tak že bych nějakou vlhkost pod koberečkama vůbec neřešil. A raději bych se podíval z venku pod torpedo, to je ten plast pod oknem a pod filtr, jestli se ta klapka pořadně otvírá. Může být přidřená a otvírat se jen trošku, proto to píská a když ji zavřeš tak vzduch neproudí a proto nepíská.1 bod
-
Tak i pes plemene Německého Ovčáka je chytřejší než 100ky autorizáků. Tam neumí nic, nic co nemají napsané od ŠA nebo co nejde vyměnit jako celek, opravit neumí. Nějakej šikovnej živnostník na vesnici s malým servisem ví kolikrát víc jak oni.1 bod
-
Pořád jsou ty škodovky trochu DODO (dodělej doma), ale možná nám to dělá Boleslav proto abychom se mohli realizovat.1 bod
-
nik221 ze dvou špatnych fotek a bežneho popisku usuzuješ, že auto neni špatný???? Pokud si majitel aspoň nedá lepši fotky a nedá jich tam víc, tak to auto nikdo nekoupí. Na takový inzerát bych ani nevolal, když není majitel schopný auto pořadně vyfotit, tak nevěřím, že byl schopný se o auto pořádně starat.1 bod
-
Tak ono je to tam "zamlčeno" právě proto, aby to bylo blbuvzdorné, ale 7l je dost. Ale podle mě to bude jednak proto, aby skutečně málokomu došlo palivo a jednak proto, že třeba není technicky možné, aby plovák pokryl veškerý obsah nádrže např. z důvodu délky palivového vedení k motoru ( tam tak min 2l budou, takže už zbývá jen 5l) nebo členitého tvaru nádrže.1 bod
-
To jo, ale já už 4 roky jezdim do toho mého servisu, takže já jsem úplně out... Ale jen říkám, že je pěkné mít záruku 12 let, ale když člověk jezdí na garančky a po 4 letech už jezdí jen někam do svého servisu, tak je to konečná a může být garance 50 let a je to k ničemu.1 bod
-
1 bod
-
Přesně tak, zamlčovat 7 litrů v nádrži už mi smrdím tím, že z lidí dělám blblce...1 bod
-
už sem namazal bok řidičovi sedačky(u nastavování el. tlačítek sedačky) gelem, tak mě to konečně nevrže s tím bočním plastem, suprová kvalita provedení!1 bod
-
Je třeba být i kritický, nejenom vychvalovat když už to mám doma. Každý názor se počítá.1 bod
-
Ten test s tím dojezdem co zde byl uveden byl vskutku odvážný. Jak tady někdo psal, že to ukazuje dojezd naprd, tak já bych ho tak nezatracoval. Protože jsem měl zážitek s Ford tranzitem, kdy jsem nechtěl zbytečně tankovat mimo firmu a tak jsem jel takříkajíc nadoraz, respektive měl jsem to spočtené, že mi to akorát vyjde zpátky na firmu. Naučen z koncernu, že nula znamená, min dalších 30 km. Ne tak u Fordu, tam totiž dojezd 10 km znamená skutečné 3 km a šlus - sucho motor zdechlý. Naštěstí už jsem jen bez motoru doklouzal k benzínce a bez posilovače dotočil ke stojanu, naštěstí se to nezavzdušnilo a chytlo to na drc. Takže radši vidět nulu a mít ještě pár litru k dobru, než být při nule skutečně na suchu.1 bod
-
Přidám zkušenost.... zatím na yetině 1,2Tsi najeto cca 176 tis km... a vše šlape jak má, řetěz měněn jednou při 126 tis. Občas si to zavrčí při studeném startu tak na vteřinu, ale to je tím, než se to promaže. No krom 5x napadení kunou a jedné závadě upáleného přepouštěcího ventilu (popsáno viz motor 1,2tsi v sekci yeti). Je všechno v naprostém pořádku. Není si na co stěžovat....1 bod
-
Je mi jasné, že s tím člověk musí sžít a na to je potřeba čas a najeté km. Ale i při možná poněkud neurvalém zacházení to nebylo nic hrozného, jak se tady někde na foru popisuje. To jsem tím chtěl říct.1 bod
-
koukám, že jste tam měli teda veselo máte to vždy na tom samim místě, koukal jsem, že ze supí bandy tam nikdo nejezdí, tak kdyby to nebyl problém, tak bych zkusil zlomit nějaký pražský supí kolegy, že by jsme zavítali vás taky trochu poznat1 bod
-
1 bod
-
Dle všeho SUP jednoho zdejšího člena (se kterým jsem si hned padnul do oka ): Najeto 219tis a už takový rozsáhlý servis? Buď je kluk fanda (což asi není, jinak by to neprodával), nebo v tom předtím jezdilo hovadský prase, (když to takový servis potřebovalo), nebo prodejce kecá? Nebo finanční tíseň? (Tím se nikterak nechci dotknout majitele, nevím ani, jestli je jeho ). Každopádně LK a pěknej http://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda/superb/14705672?goFrom=list1 bod
-
1 bod
-
Pokud jsi šel do xenonů se vším všudy (nivelizace, snímače náprav), tak ti regulátor na sklon světel nefunguje. Nic na tom není špatného, vše je tak jak má být. Jen když si někdo sedne za tvůj volant(třeba pracovník STK), tak okamžitě pozná, že je to dodělávané, protože z fabriky mají xenonové verze jen ovládaní podsvícení přístrojů. Space1 bod
-
Moc jsi mě nečetl: na DSG kritizuji to, že skoro při každém přidání plynu podřazuje a tím zvyšuje spotřebu. DSG totiž drží nízké otáčky jen při ustálené rychlosti (a s tempomatem). Jinak zběsile podřazuje. Na téma spotřeby a ekono ralye jsem přečetl několik knih a zabýval jsem se i trochu teoriemi ohledně motoru (účinnost plnění pod plynem a pod.) Omicrona mimochodem překvapila moje nízká spotřeba. Ona tedy popravdě zas tak moc nízká není, já auto moc nešetřím (to bych si nekupoval tenhle motor), ale spotřebu dost snižuji TÉŽKOU nohou. Dále manuálním řazením v nízkých otáčkách, hodně využívám tempomat (třeba po projetí obcí při 55 km/h na šestku nechávám auto na 100 km/h zrychlit pomocí tempomatu. Nejdřív podřadí na pětku, pod 70 tam dává šestku a na necelé osmdesátce řadí sedmičku. Skvělé zrychlení, motor je tichý a zbytečně moc to nežere. Bez tempomatu ale řadí v mnohem vyšších otáčkách. Základem nízké spotřeby totiž jsou (jak správně říkáš) co nejnižší otáčky, ale k tomu oblast co nejvyššího kroutícího momentu motoru. To znamená u benzínu plný plyn, u turba to není tak docela pravda, tam je nejvyšší účinnost tak při 80 procentech kroutícího momentu, záleží na typu motoru. Takže těžká noha je základem nízké spotřeby - myšleno v pravém slova smyslu, t. zn. co nejvyšší sešlápnutí plynu, ale co nejdřív podřazovat na vyšší kvalt. Podle podřazování mi to připadá, jako by byla DSG v mém autě přizpůsobena atmosférické 1.4 nebo 1.6 a ne motoru s víc než dvojnásobným kroutícím momentem... Na druhou stranu je mi jasné, že někomu tohle vyhovuje: je to benzín, ať se točí... Souhlasím, ale až když je to potřeba, ne když se normálně rozjíždím. Od toho je přece režim S, jinak ať se drží v ekonomickýc otáčkách, kde tento motor krásně táhne.1 bod
-
1 bod